I'm Here For You 24/7

570 36 4
                                    

Sestavovali jsme další kousek choreografie dokud Tom neudělal špatný pohyb.

,,Tome jsi v pohodě?! Neříkal jsi mi náhodou, že ti nic není?,, Koukala jsem se na něho vyčítavě.

,,Dobře promiň. To jsme ale byli rozhádaní, proto jsem ti to neřekl.,, Bránil se.

,,Tím pádem, když jsme teď za dobře, už si necháš pomoct?,, Zeptala jsem se, ale i kdyby řekl, že ne tak bych ho donutila.

,,Pokud ti to udělá radost.,, Usmál se.

,,Fajn, tak se posaď a svlékni si tričko.,, On poslechl a sundal ho. Oh kurva... Mi nedošlo, že má vypracované břicho! Je sice pravda, že Jack je silnější postavy, ale zrovna břicho nějak vypracované nemá. Koukala jsem se na něho asi moc dlouho, protože už to bylo nápadné.

,,Já chápu, že jsem neodolatelnej, ale pokud chceš s tou choreofrafií pokročit, měla by jsi mě přestat hltat pohledem a ošetřit mi to.,, Smál se, ale bylo poznat, že se mu to líbí.

,,J-jo promiň. Přinesu ti obklad na tu modřinu.,, Vzpamatovala jsem se. Přinesla jsem studený obklad a přiložila ho na jeho břicho.

,,Aaaaaa! Studí to!,, Škubnul sebou se smíchem.

,,Aspoň ti to pomůže.,, Vysmála jsem se mu.

,,Můžu se tě na něco zeptat?,, Optala jsem se.

,,Jasně.,,

,,Proč ses nebránil a nechal se Hazem mlátit?,,

,,Protože jsem mu nechtěl ublížit. Je to můj nej kámoš a navíc by ses o něho pak bála, kdybych mu něco udělal.,, Odpověděl a já se začervenala.

,,Popravdě jsem se spíše bála o tebe, než o něho...,, Řekla jsem se zrakem upřeným dolů.

,,Pokud chceš, abych tomu uvěřil, koukni se mi do očí a řekni to.,, Už zase provokoval. Fajn, koleduje si. Zvedla jsem hlavu, skousla si ret a naklonila se k jeho uchu.

,,Bála jsem se o tebe.,, Zašeptala jsem a jemně skousla jeho ušní lalůček.

,,Ahhhh.,, Vydechl a začal zrychleně dýchat. Odtáhla jsem se a koukla se na něho. Jeho oči byly zalité touhou. Ne neumím číst z očí, ale olízl si rty, takže předpokládám.

,,Nehraj si semnou.,, Řekl potichu.

,,Proč ne?,,

,,Protože mám chuť tě políbit.,, Stěžoval si.

,,A co ti brání?,, Tak a tímhle jsem odbourala všechny zábrany. Neváhal a vrhl se na mé rty. Byly tak měkké a sladké. Okamžitě jsem začala spolupracovat, dokud mi nedošlo, že se vlastně poprvé s někým líbám sama od sebe a není to můj kluk. Automaticky jsem se odtáhla a koukla se na něho.

,,Víš, že tohle nemůžeme?,, Řekla jsem stále popadající dech.

,,Ty sis začala, takže proč ne?,, Zeptal se, ale nebyl podrážděný.

,,Neříkám, že sis začal ty, ale ty máš holku a já kluka.,, vysvětlila jsem mu.

,,Chápu.,,

,,Fajn. Tak já teď půjdu.,, Neudržela jsem a musela ho ještě jednou políbit.

,,Víš, co jsi mi právě řekla?,, Zasmál se.

,,Jo promiň, já jsem neodolala.,,

,,V pohodě. Klidně neodolávej dál.,, Mrknul na mě.

,,Uvidím, ale teď fakt musím. Ahoj!,, Rozloučila jsem se.

The Actor's Girlfriend •Tom Holland•Kde žijí příběhy. Začni objevovat