O 1 den později...
Celou neděli jsme strávily spolu s Caroline. Ve zkratce jsme seděly v klubovně celý den i noc a koukali na filmy a seriály. Znovu jsme zkoukly After, Všem klukům a teď čekáme na nové díly Riverdale, které nás asi nejvíc zaujalo.
,,Myslíš, že se Jughead s Betty dají znovu dohromady?,, Zeptala se Caroline. Ano, je pondělí a my jdeme do práce. Už jsme si stihly kavárnu a právě probíráme zápletky z Riverdale.
,,Doufám, že jo Bughead je nejlepší.,, Odvětila jsem jí.
,,Upřímně já více preferuji Barchie a když už, tak Varchie. Archie je neskutečně hot.,, Řekla Carol svůj názor a hned dostala pohlávek.
,,Tohle už nikdy neříkej! Ne přede mnou!,, Sekýrovala jsem jí se smíchem, mezitím co ona se držela za hlavu.
Přišly jsme do studia a já si vzpomněla, co mě dnes čeká. Jedná dobrá zpráva, druhá špatná. Ta dobrá je, že začínám dělat asistentku, takže budu mít více peněz bokem. Ta špatná, že budu asistentka někoho, kdo mě zlomil. Nejsem na něho asi naštvaná po tom, co mi Caroline řekla její názor, ale vím, že se nebudu chovat, jako by se nic nestalo a neublížilo.
Jenom co jsem se vzpamatovala ze svých myšlenek, mě bodlo u srdce. Procházel přímo kolem mě a ani se na mě nepodíval.
,,Doufám, že sis nemyslela, že to bude lehké.,, Šťouchla do mě Caroline, protože viděla, jak se můj zrak pohyboval po stejné cestě jako on.
,,Jasně, že ne, ale nečekala jsem, že nebude schopný mě ani pozdravit, jako zaměstnance.,, Řekla jsem posmutněle.
,,Allison!,, Zavolal na mě známý hlas.
,,Už jdu!,, Zavolala jsem nazpátek.
Přišla jsem k osobě která mě volala a čekala, co řekne.
,,Dneska ve 13:00 mám rozhovor, potřebuju, aby jsi šla do šatny a počkala tam na mě, kvůli oblečení.,, Zadal mi práci, která by neměla být problém, protože mi sám řekl, že mám dobrý vkus.
Šla jsem tedy do šatny a rozhlížela se po místnosti, jestli nenajdu kusy oblečení už teď, abych si odpustila tu bolest, kterou budu právě pociťovať, protože budeme v jedné místnosti. Bohužel se to nepodařilo. Sedla jsem si tedy a čekala, až se uráčí přijít. Za pět minut vešel do dveří a koukal do mobilu.
,,Je fajn, že už jsi tady. Hned ti přinesu věšák s mým oblečení a můžeš začít.,, Řekl stále s telefonem u obličeje. Přinesl věšák s oblečením a já se v něm začala prohrabovat. Za chvíli jsem našla něco, co vypadalo v pohodě.
,,Určitě ne.,, Řekl dřív, než jsem oblečení vůbec sundala. Vybrala jsem tedy další. Neuspělo. A takhle to šlo asi dalších 10 minut.
,,To je ono.,, Radovala jsem se, že konečně zvítězím a on mě nechá být. Sundala jsem hnědý oblek a k tomu vybrala hnědé brýle. Přišla jsem k němu a kopla ho do nohy na náznak, ať odlepí tvář od telefonu. Chvíli si ho prohlížel.
,,Děláš si srandu že?,, Koukal se na mě, jak kdybych spadla z Marsu.
,,Víš co?! To ty jsi tady ten, který mi tvrdil, jak skvělý mám vkus. Vybírám ti tady jeden posraný outfit už přes 10 minut a ty nejsi schopný spolupracovat! Takže si naser!,, Odhodila jsem oblek na zem a vyšla ze dveří. Bylo mi jedno, jestli dostanu padáka a zůstanu zase jen tanečnící, ale nehodlám spolupracovat s někým, jako on.
,,Allison, co tu děláš? To už jste vybrali oblečení?,, No super, jako na zavolanou.
,,Ne nevybrali, protože pan dokonalý není schopný spolupracovat. Dane buď mu domluvíte, nebo odstupuji od místa asistentky.,, Oznámila jsem prostě.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥