Allison Wait!

614 32 0
                                    

Nemůžu jí přece jen tak nechat v L.A. a sama odletět do Londýna, když ona pro mě obětovala její sen stát se módní návrhářkou.

,,J-já n-nemůžu. Omlouvám se.,, Řekla jsem koktavě a radši sklonila svůj zrak k zemi, protože jsem viděla, že ho moje odpověď zklamala.

,,Můžu se zeptat, jestli k tomu máš nějaký důvod?,,

,,O-ovšem že mám. Byla bych blbá, kdybych tu práci odmítla jen tak.,, Ujistila jsem ho a zvedla pohled k jeho očím. Vpíjely se do těch mých a já znovu uviděla to zklamání.

,,Jaký je tedy ten důvod, že jsi mě odmítla?,, Tohle vyznělo divně. Nevím jestli to měl být záměr a nebo si to jen namlouvám. Flirtuje semnou? Počkat to neeee. Proč by to dělal? On je herec a já nic. ,,Fajn Allison vzchop se a řekni mu ten důvod bez toho, aniž by ses zasekla a nebo koktala.,, Řekla jsem si pro sebe v hlavě.

,,Moje nejlepší kamarádka Caroline. Čeká na mě venku. Kvůli mě se vzdala svého snu dělat módní návrhařku, nebo kosmetičku. Nemůžu se teď prostě jen tak sebrat a zůstat v Londýně a jí nechat v L.A.,, Prostě to nejde. Nebylo by to vůči ní fér.,, Vysvětlila jsem mu situaci.

,,Chápu to. Sice mě to mrzí, ale nic s tím nenadělám. Můžeš jít.,, Řekl a snažil se o úsměv.

,,Děkuju za pochopení. Tak zas někdy. Měj se!,, Rozloučila jsem se a odešla.

Tom Holland POV

Rozloučila se a odešla. ,,Sakra! Sakra! Sakra!,, Nadával jsem si v hlavě. Vyběhl jsem z kabiny pospíchal za naším režisérem.

,,Dane!? Jsi tady?!,, Zaklepal jsem a volal.

,, Pojď dál. Je otevřeno!,, Zakřičel na mě z místnosti. Vešel jsem dovnitř a sedl si do křesla.

,,Co potřebuješ Tome?,,

,,Je pořád volné místo na tu tančnici?,, Zeptal jsem se a upíral oči na Dana.

,,No jo, to je, proč?,,

,, Našel jsem někoho, kdo by se na to perfektně hodil. Počkej ukážu ti videa.,, Řekl jsem, vytáhl z kapsy telefon a najel na instagram.

,,Je fakt dobrá, to musím uznat, ale proč jsi tak nervní? Ptal ses jí už?,,

,,To je ten problém. Ptal jenže odmítla. Ale vím, co by pomohlo aby kývla.,,

,,Tak říkej. Nemůžu se dočkat, protože to místo nutně potřebujeme obsadit kvůli reklamě.,,

,,Má nejlepší kámošku, která dělá do módy a kosmetiky, co se týče líčení. Řekla mi, že místo nemůže přijmout kvůli tomu, protože jí nechce nechat v L.A. Nemohl by jsi nějak zařídit třeba jenom asistentku stylistky nebo maskérky?,,

,,No ale jako stylistka je přece Nikola ne? Ovšem je pravda, že toho má někdy až nad hlavu a místo maskérky by se mělo každou chvíli uvolnit, protože Adéla půjde na mateřskou. Tím pádem jí můžu zařídit na plný úvazek maskérku a kdyby chtěla něco na víc, může pomáhat Nikole.,,

,,Super takže domluveno. Teď už bude jen problém je obě najít a doufat, že přijmou.,,

,,Tome a chceš tu holku opravdu jen kvůli toho, jak je dobrá, nebo se ti líbí?,, Zapojil se do debaty i Harry, který právě vešel do dveří s jeho klasickým úšklebkem.

,,Nech si ty kecy a pojď mi je radši pomoct najít debile.,, Zvedl jsem se a tahal Harryho ze dveří.

Allison POV

The Actor's Girlfriend •Tom Holland•Kde žijí příběhy. Začni objevovat