Nice To Meet You

638 30 6
                                    

Allison POV

Celou cestu zpátky domů jsme s Caroline řešily jaké máme štěstí a vymýšlely různé příběhy, jak to vše dopadne. Pak mi to došlo. My s Caroline budeme v Londýně a užívat si, mezitím co ostatní budou v L.A. včetně Jacka. No jo! Jack! Já mu o tom ještě vůbec neřekla! Určitě bude naštvaný a nebude s tím souhlasit. Musím za ním zajít hned, jak přijedeme domů.

***

S Caroline jsem přijela před náš dům a rozloučila se s ní. Slíbíla jsem jí, že zavolám hned, jak promluvím s rodičma a přijdu od Jacka. Vešla jsem do dveří a zakřičela. ,,Jsem doma!,, Jenom co jsem to dořekla zamnou přiběhla mamka společně s taťkou a obejmuli mě.

,,Strašně jsi nám chyběla. Jak bylo? Máš podpis, fotku a vše, co jsi chtěla?,, Řekla mamka.

,,Taky jste mi chyběli a jo mám vše, dokonce i víc než jsem chtěla.,,

,,Jak jako víc? Povídej zlato.,, Zeptal se taťka.

,,Myslím, že by jste se na to měli spíše posadit. Je to dost důležité.,, Rodiče si sedli na pohovku a nahodili ustaraný výraz. Všechno jsem jim řekla a čekala na odpověď.

,,Takže? Co vy na to? Není to super? Budu s Caroline a Matym a za váma budu na každý svátek jezdit, nebo můžete přijet vy zamnou.,, Dokončila jsem svůj "proslov".

,,Pokud jsi si jistá, že to chceš a splníš si tím svůj sen a slibuješ, že nám budeš často volat a jezdit, tak s tím nemám problém, ale budeš nám chybět.,, Řekla mamka a nahrnuly se jí slzy do očí.

,,Neee, mami prosím nebreč. Já budu jinak taky.,, Protestovala jsem a do očí se mi taky nahrnuly slzy. Ona se na mě jen usmála a nastavila ruce, abych jí mohla obejmout.

,,Já jsem tady taky.,, Prohlásil táta a obejmul nás obě.

,,Fajn stačí. Musím jít ještě zajít za Jackem a říct mu to. Držte mi palce.,,

,, A nechceš mu to jen napsat? Co když se naštve a něco se stane?,, Navrhoval táta.

,,Petře. Tohle mu nemůže jen tak napsat. Zavísí na tom jejich vztah.,, Utnula ho máma, než stačil říct něco dalšího. Táta neměl Jacka moc rád. Vlastně ani máma ne, ale ona se to snažila nedávat najevo. Já je, ale chápu. Bojí se o mě a Jack někdy dokáže být dost agresivní.

,,Fajn tak běž, ale buď opatrná.,, Řekl a dal mi pusu na čelo.

,,Budu co nejrychleji zpátky slibuju!,, Zakřičela jsem ještě, než jsem za sebou zavřela dveře.

***

Přišla jsem k domu Jacka a zazvonila na zvonek. Otevřela mi jeho mamka.

,,Jé Allison, to je překvapení. Asi jdeš za Jackem že? Je u sebe nahoře.,, Přivítala mě. Já se odebrala po schodech nahoru a zaklepala na dveře jeho pokoje.

,,Je odemčeno!,, Zakřičel a já pomalu otevřela dveře.

,,Ahoj, máš čas?,, Zeptala jsem se a vešla do pokoje.

,,Ahoj zlato! Jasně že jo, na tebe si udělám čas vždy. Pojď sedni si.,, Přivítal mě a ukázal na místo na posteli. Já si sedla a psychicky se připravila na to jak mu to podám, aby se nenaštval.

,,Tak co potřebuješ?,,

,,No, přišla jsem ti něco oznámit, ale nevím jestli budeš souhlasit.,, Začala jsem. On vycítil, že to bude důležité a sedl si taky.

,,Když jsem byla na tom meetingu, bavila jsem se s Tomem a on poznal, že jsem tanečnice a  tak mě požádal o můj instagram. Dala jsem mu ho a on se kouknul na moje taneční videa, která mi pochválil. Jenže pak za námi přišel jeho bratr Harry a nabídl mi a Caroline místo u nich ve firmě. Mě jako tanečnici pro reklamu a Caroline jako maskérce. No a my tu nabídku přijaly, protože je to náš sen. Takže jsem ti přišla oznámit, že za dva dny se vracím zpátky do Londýna, kde budu většinu mého času kvůli práci. A dál se tě chci zeptat, když odjedu, jak to s námi bude?,, Vysvětlila jsem mu v krátkosti. Jack se na mě koukal, ale neodpovídal. Vypadal úplně jako by přestal dýchat a prostě se sekl.

The Actor's Girlfriend •Tom Holland•Kde žijí příběhy. Začni objevovat