Tom POV
15:03 a já vycházím ze studia. Nikol odjela na víkend k jejím rodičům. Nejméně dva dny mě přemlouvala, ať jdu s ní a poznám její rodinu. Nevím, co mi na tom tak vadí, ale prostě se na to necitím. Když jsem tak přemýšlel, vůbec jsem si neuvědomil, že už jsem u hotelu.
Vešel jsem do pokoje a ulehl do postele. Vzal jsem telefon a chvíli kontroloval soc. sítě. Uvědomil jsem si, že se mám doučit text na animák a tak jsem si sedl ke stolu. Trvalo mi to tak hodinu a nakonec jsem usl.
***
Probudil jsem se o půl sedmé večer na svém stole. Musel jsem se trochu prospat, protože jsem večer moc nespal. Skoro každou noc myslím na ní. Co si to nalhávám? Myslím na ní každou noc, bez vyjímek. Něco mě k ní táhne. Nevím co, ale když jsem s ní, cítím se jinak než s Nikol. Jediné, co vím je, že to není správné. Já mám holku a ona kluka. Takhle to prostě je a nezmění se to.
Jsem domluvený s Harrym, že se k němu stavím na pivo. Zvednu se od stolu a převleču se do něčeho normálního. Vyšel jsem na chodbu a už jsem přecházel její pokoj, když najednou slyším zvýšený hlas. Byl klučičí. Proč by na ní, ale zvyšoval hlas? Vím, že bych to neměl poslouchat, ale mi to nedalo. Slyšel jsem z každé věty něco málo, dokud nezačala zvyšovat hlas ona.
,,A víš co? Jo, já bych mu dala! Protože je úžasný, krásný, hodný a neskutečně sexy! Škoda, že ten tvůj tajný fotograf nepřišel později, protože by viděl, jak se s Tomem líbáme!,, Vážně právě svému klukovi přiznala, že se semnou líbala a nazvala mě úžasným, krásným, hodným a neskutečně sexy? Ne že by mi to nelichotilo, ale už předtím, než to řekla, věděl jsem, že tohle neskončí dobře a ona tomu jen přidávala. Zavládlo ticho a já propadl panice. Strašně jsem se o ní bál. Nevím jestli to byla ona, nebo někdo jiný, kdo mi to řekl, ale Jack je prý dost agresivní, když ho někdo naštve. Nemohl jsem přece jen tak stát za dveřmi a čekat, co se stane. Napsal jsem rychle Harrymu, že nedorazím a šel zasáhnout...
Allison POV
Viděla jsem, jak jeho vztek narůstá. Tohle pro mě nedopadne dobře. Nemám, kde utéct, protože jsem v rohu pokoje a on moc blízko. Kéž by tady teď byl Tom, nebo kdokoliv jiný, aby mi pomohl. Jeho ruka se zvedala a já věděla, že mi jedna přiletí. Zavřela jsem oči a čekala, co se stane. Když rána nepřiletěla oči jsem otevřela a koukla se, co se děje. Tom stál za Jackem a držel jeho ruku, která mě chtěla udeřit.
,,Nepřijdeš si trapný vztáhnout ruku na svou přítelkyni?!,, Křičel na něho Tom.
,,Okamžitě mě pusť!,, Zařval Jack zpátky. Tom udělal nějaký chvat, který Jacka asi bolel, protože sykl bolestí.
,,Seber se a vypadni!,, Nakázal mu Tom a čekal odpověď.
,,Fajn, fajn!,, Tom povolil, ale mně se to nějak nezdálo. Jack se nikdy jen tak nevzdal, pokud by se samozřejmě nebál. Jack se narovnal a chvíli jen tak stál. Tom se uvolnil a koukl se na mě, což dělat neměl. Jen co od Jacka odvrátil pohled dostal pěstí. Automaticky se skácel na zem a Jack si nad něho klekl. Dal mu další tři rány a Tom už jen nehybně ležel.
,,Jacksone! Přestaň! Jseš normální?! Vypadni!,, Začala jsem řvát.
,,Takže teď se ho už i zastáváš?!,, Neposlechl a ještě si stěžoval.
,,Říkám ti vypadni! Hned!,, Zvýšila jsem hlas ještě více a doslova ho dotlačila ze dveří, které jsem zabouchla a zamkla.
Přiběhla jsem k Tomovi, který stále nehybně ležel.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥