Nastoupily jsme do limuzíny a po cestě se bavily s Harrisonem. Byl strašně fajn a byla zábava s ním trávit čas.
,,Hele, abych se přiznal, když kluci říkali, že jste fakt kus, moc jsem jim nevěřil, ale teď je celkem dost chápu. Jste fakt kurva nádherný.,, Chválil nás a my s Caroline zčervenaly.
,,Tak děkujeme.,, Poděkovala jsem za mě i za Caroline, protože jak jsem viděla, tak nebyla schopná slova.
,,Můžu vás o něco poprosit?,, Zeptal se.
,,Jasně.,, Odpověděla jsem mu.
,,Říkejte mi prosím Hazi, jako všichni mí kamarádi.,, Poprosil.
,,Pokud ti to opravdu nevadí, tak s tím já a určitě ani Caroline nemáme problém.,, Odpověděla jsem opět za ní, protože pořád nebyla schopná komunikovat.
Haz nám řekl, že Tom s Harrym na nás budou čekat na letišti, protože oba dva zase zdržely fanynky. Moc mi to nevadí. Aspoň jsme se mohly seznámit s Hazem a navíc Toma úplně chápu. Sama jsem byla fanynka, nebo pořád jsem. Vůbec nevím, jak teď mám Toma brát. Jestli stále jako idola, kolegu, nebo kamaráda.
***
Dojeli jsme na letiště a pomalu vystupovali z limuzíny. Jenže jenom co se oetvřely dveře se na nás nahrnulo plno fanoušků. Věděla jsem, že je Haz slavný, ale že až takhle? S Caroline jsme se snažily protlačit mezi lidmi, ale vůbec nám to nešlo. Dokud nepřišli oni. Tom se jakoby nic dostal za mnou, chytl mě kolem pasu, čehož jsem se lekla a odvedl mě davem pryč. To stejné udělal Harry s Caroline.
,,Děkuju a ahoj.,, Řekla jsem Tomovi, když jsme už byli mimo lidi.
,,Není zač. Jinak Ahoj.,, Pozdravil mě a usmál se. V tu chvíli jsem myslela, že se pro změnu rozteču já. Mám pocit, že moc dobře věděl, co jeho smích dělá s fanynkama, protože když viděl jak jsme reagovala musel se nad tím pousmát a ještě dodal.
,,Darling.,, Více než na sto procent vím, že se červenám. On se jenom otočil s úsměvem směrem k Harrymu, který si povídal s Caroline. Vypadali spolu tak nádherně. Strašně bych jí přála, aby s ním skončila. Harry je moc hodný a mám pocit, že by nebyl schopný ublížit holce a už vůbec ne Caroline. Spíše bych mu doporučovala, aby to ani nezkoušel, protože pokud jí ublíží psychicky, tak já mu fyzicky.
Konečně se z davu dostal i Haz, ketrý byl úplně vyčerpalý, jak jsem poznala, když přecházel k nám. Pomalu a nenápadně jsme se pohybovali po letišti, aby jsme na sebe neupoutávali pozornost. Nebo aspoň na ty tři.
,,Proč tady s váma není váš bodyguard, když víte, že tady bude plno lidí?,, Zeptala jsem se zvědavě.
,,Naši bodyguardi nás doprovází většinou jenom na pracovní akce, nebo když to přikáže náš režisér, ale dnes ho nebylo k nalezení, takže jsme si řekli, že to přetrpíme.,, Odpověděl Tom.
Už jsme byli na letišti a já čekala, kdy dostaneme povolení, jít k letadlu.
,,Takže, všechno je zařízené a tady je naše letadlo.,, Pronesl Tom a společně s Hazem ukázali na letadlo, které stálo na místě.... No ty vole! Na místě soukromých letadel! To fakt?! Sice jsem souhlasila s tím, že náš příchod nepůjde, tak lehce zapomenout, ale soukromé letadlo?! Co nás čeká pak? Více jak pětihvězdičkový hotel? Přišla jsem za Caroline a s šeptem se jí zeptala.
,,Ty jsi o tom věděla?,,
,,Ne. Ale vůbec mi to nevadí. Na takové překvapení si dokážu zvyknout.,, Odpověděla a potichu se zasmála. Já nad tím jen protočila oči a vydala se za nima pomalu k letadlu.
Když jsme došli k letadlu Haz odnesl kufry a my čtyři jsme mohli nasednout.
,,Má paní.,, Řekl Tom a nabídl mi ruku, aby mi pomohl do letadla. Já jí ovšem přijala a usmála se.
Vešli jsme dovnitř a já myslela, že omdlím. Bylo to tady tak luxusní, ale asi si budu muset zvyknout, když budeme s Caroline po boku všech těch bohatých lidí. Tom jako by mi četl myšlenky a pro jistotu mě zase chytil kolem pasu. Měl tak pevný stisk. Samozřejmě jako každý kluk. Snažila jsem se uklidnit své myšlenky. Držel mě, až dokud jsme se neposadili. Posadil se automaticky vedle mě a čekali jsme, že naproti nás se posadí Caroline s Harrym, ale oni se posadili přes uličku. Hodila jsem na Caroline pohled typu, jestli si dělá srandu, že mě tu nechá samotnou. Ona se na mě jen usmála a dál se bavila s Harrym. Seděli jsme mlčky, dokud neprolomil ticho.
,,Tak co těšíš se?,, Optal se
,,Strašně moc.,, Odpověděla jsem stručně a koukala se znovu do telefonu.
,,Pokud sis nevšimla, já se tady snažím rozptoudit konverzaci a ty mě prostě ignoruješ. To se nedělá.,, Zašeptal až moc blízko u mého ucha a mně naskočila husina. Moc dobře věděl, co dělat když chce upoutat holčičí pozornost. Jenže já nejsem jako každá a tak jsem vzala situaci do vlastních rukou.
,,Tak by si s tím měl asi něco dělat, nemyslíš?,, Pošeptala jsem mu a byla tak blízko, že jsem cítila jeho jemnou vůni. Když jsem se odtáhla, myslela jsem, že umírám. Upíral na mě pohled s úsměvem a olízl si rty. Naštěstí to už přišel Haz, který oznámil, že můžeme vyrazit. On jako by věděl, co se tady děje a automaticky si sedl napoti mě. Usmála jsem se na něho a on poznal, že mu děkuju a jen kývl. S Hazem si budu dost rozumět, umí mluvit tou řečí, kterou většinou dokážou jen holky.
Nějakou dobu jsme seděli potichu a koukali do mobilů, jenže to by nebyl Tom, aby nezahájil konverzaci.
,,Ty jsi asi velká fanynka co?,, Koukal se mi do mobilu a na tváři mu běhal úsměv.
,,C-co ne! Teda j-jo asi jo.,, Vyšilovala jsem celkem zbytečně. On jako by mu nestačilo, že mě přivádí do rozpaků a vzal mi telefon.
,,Tome ne! Vrať mi ho!,, Křičela jsem a natahovala jsem se po něm, ale nepodařilo se mi ho sebrat. Vzdala jsem to, sedla si zpátky a koukala z okna. On chvíli jen projížděl instagram a nějaké taneční videa v mé galerii.
,,Ouuu... Vidím, že moje tělo je asi dost žádané stejně jako můj úsměv.,, Začal se smát. Já si uvědomila, že polovina mé galerie je Tomův úsměv a tělo. Sakra! To bude trapas. Koukla jsem se na něho a čekala, co řekne dál.
,,Asi už ses přesvědčila, že můj úsměv je hezčí v realitě než na fotkách, takže pokud chceš lepší památku na mé tělo nemám problém ti ho ukázat.,, Mluvil s úsměvem a koukal dál na své fotky. Já úplně zčervenala a otočila svůj pohled k Hazovi, který se na mě díval zmateně a jen rukama naznačil, že mu nejspíš hrabe. Konečně jsem dostala svůj mobil zpět a já si mohla vzít sluchátka. Usla jsem asi po 5 minutách poslouchání písniček.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥