How Did You Get That Picture?

532 32 6
                                    

Je pátek ráno a já už jsem nachystaná do práce. Strašně se těším, ne jen kvůli tomu, že je pátek a pak víkend, což znamená volno, ale protože má dnes po mém tréninku přiletět Jack a bude tady celý víkend. Moc mi chybí. Nikdy jsem bez něho tak dlouho nebyla.

 Nikdy jsem bez něho tak dlouho nebyla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si na sebe něco z nového oblečení a nové Jordny, které jsem vždy chtěla, ale nebylo dost peněz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si na sebe něco z nového oblečení a nové Jordny, které jsem vždy chtěla, ale nebylo dost peněz. Sešla jsem ze schodů a hned první, co jsem slyšela byla pochvala na boty.

,,No ty vole! Ty boty ti fakt seknou!,, Pochválil mi je Tom a nenápadně mrkl, aby jsem si všimla, že má na sobě stejné jen s červenou barvou. Hodně mu slušely. Měl černé uplé triko, černé džíny a doplňovaly to jeho boty. I když je pravda, že on by vypadal dobře i v pytli na brambory. Musela jsem zatřást hlavou, abych odehnala myšlenky a mohla se soutředit na lidi kolem mě. První mě šla obejmout Caroline, pak Harry a nakonec s překvapením i Tom. Mi se aspoň naskytl pohled na Bennetovou, jak žárlí. Já se na ní jen nevinně usmála a dál Toma objímala.

,,Ty dneska jen záříš. Co tě tak potěšilo?,, Zeptal se Tom, když jsme šli do studia. Ano, taky jsem se divila, proč nešel zároveň s Nikolou, ale když jsem se na ní koukla, s někým telefonovala. Jenže jsem věděla, že když teď Tomovi připomenu pravdu naštve se, nebo při nejmenším urazí.

,,Dnes má na víkend přiletět ten Jack, tak se těším, protože jsem ho dlouho neviděla.,, Připoměla jsem opatrně.

,,No jo! Ty jsi mi to už včera říkala! Promiň úplně mi to vypadlo.,, Omluvil se a usmál se. Dost mě překvapil, protože šlo vidět, že mu to fakt nevadí.

,,To je v pohodě.,, Oplatila jsem mu úsměv.

,,No já jenom, kdyby jste měli čas, tak v sobotu budeme v klubovně já, Haz, Harry a nejspíš i Caroline, takže můžete přijít. Aspoň toho tvojeho přítele můžu poznat.,, Zasmál se a šťouchl do mě.

,,Jo, tak my přijdeme.,, Potvrdila jsem mu.

***

,, Allison! Pojď prosím za mnou, potřebuju po tobě podepsat smlouvu!,, Volal na mě Dan a já hned přiběhla.

The Actor's Girlfriend •Tom Holland•Kde žijí příběhy. Začni objevovat