,,Allison vstávej. Jsme na místě.,, Pomalu jsem se probouzela a uviděla před sebou Toma, který se ne mě dívá něžným pohledem a usmívá se. Když jsem zjistila, že jsme v Londýně, rychle jsem se vzpamatovala a zvedla se. Jenže mi nedošlo, že když se zvednu moc rychle, zatočí se mi hlava.
,,Hej hej hej, opatrně... nikde nespěcháme.,, Řekl mi jen co mě chytil, protože jsem stratila rovnováhu. Znovu jsem si sedla a Tom mi přinesl vodu. Usmála jsem se na něho místo poděkování slovně a on mi ho opětoval.
,,Jenom se chci ujistit... Počítáš s tím, že venku bude milión fanoušků, ne?,,
,,Samozřejmě, jsi přece ten úchvatný herec, který vlastní srdce všech pubeťaček.,, Zasmála jsem se.
,,Já jenom, aby jsi třeba nezačala žárlit.,, Řekl s úsměvem.
,,Já a žárlit? Neměly by to být ony, kdo bude žárlit? Přece jenom s tebou vyjdu z letadla.,, Odvětila jsem mu pyšně.
,,To máš asi pravdu.,,
Pomalu jsem se zvedla a Tom mě jistil, kdybych náhodou zase upadla. U východových dveří na nás čekal Haz, Harry a Caroline, které hrál na tváři úsměv, asi kvůli tomu, že jsme byli s Tomem delší dobu osamotě.
,,Tak jo, já se pokusím nějak zdržet fanoušky od vás čtyř, ale nepodaří se mi udržet všechny, takže si stejně nachystejte pera a vaše neodolatelné úsměvy ok?,, Vysvětlil Haz a chystal se otevřít dveře. Tom mě automaticky pevně stiskl kolem pasu, jako kdyby se bál, že mě tam ztratí. Harry napodobil svého bratra a všichni jsme se vydali k východu.
Fanoušci se na nás hrnuli i přes Haze, ale Tom mě stále držel i když podepisoval pár fotek. Samozřejmě, že se ptali kdo jsem a jestli jsem jeho přítelkyně, ale Tom tyhle otázky úplně ignoroval a dál se jen usmíval. Jedna fanynka do mě dokonce šťouchla a já automaticky padala.
,,Opatrně.,, Zašeptal, když mě opět chytil a šel rychleji než normálně. Vážně se o mě tak bál?
Končně jsme se dostali na místo, kde byl klid a mohli si oddechnout.
,,Fanynky dokážou být dost žárlivé že?,, Zeptal se mě s trochu tišším hlasem.
,,To teda.,, Odpověděla jsem a držela se za ruku, kde asi budu mít modřinu.
,,Já se opravdu omlouvám. Bolí to hodně?,, Optal se mě s omluvným tónem a koukl se mi na ruku.
,,Ne to je dobrý. Neomlouvej se, není to tvá vina.,, Uklidnila jsem ho a chytla ho za ruku. On se mi kouknul do očí a zase se usmál. Bože ten úsměv mě nikdy neomrzí.
Nastoupili jsme do limuzíny a povídali si všichni dohromady. Tentokrát vedle mě seděla Caroline a my si mohly občas povídat jen mezi sebou. Tom se na mě skoro celou cestu díval a zároveň tikal mezi mýma očima a mou rukou, kterou jsem si stále držela.
Bylo něco kolem páté hodiny večer a my konečně dorazili k hotelu, kde budeme s Caroline a ostatními ubytováni. Hned kousek odsud je kavárna, takže s Caroline víme, kam každé ráno před prací půjdeme. Vešli jsme do hotelu a kluci něco probírali s ubytujícím. Za 10 minut přišli zpátky k nám a vysvětlili nám, kdo v jakém patře má pokoj.
,,Takže Haz s Harrym mají pokoje v předposledním patře a já s holkama máme pokoj úplně nahoře, kvůli nádhernému výhledu.,, Chlubil se Tom.
Vydali jsme se po schodech a postupně každý odcházel do svého pokoje. Došli jsme do posledního patra a hledali ty naše. Caroline měla pokoj skoro na začátku chodby a já s Tomem jsme byli naproti sobě úplně na konci. Odemkla jsem dveře a byla jsem uchvácená svým pokojem. Čekala jsem luxus, ale tohle byl zase jiný kalibr.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥