Přišli jsme do studia a se všemi se přivítali. Já jsem šla za Tomem s nadějí, že by se chtěl pobavit a přijmout mou omluvu.
,,Ehm.. Tome?,, Oslovila jsem ho, protože byl otočený zády.
,,Potřebujete něco slečno Allison?,, Super... Tak to mi vůbec nic neulehčuje.
,,Vážně Tome? Teď pro změnu ty?,, Otázala jsem se s ublíženým obličejem.
,,Ano važně. Jsme kolegové, ale taky jsem tvůj nadřízený, takže to prosím respektuj.,, Řekl mi úplně bezcitně.
,,Fajn. Můžeme si promluvit? Prosím.,, Zeptala jsem se a viděla na jeho obličeji, že polevuje, ale to by nesměla přijít ona.
,,Lásko?! Aaaa tady jsi!,, Začala ho líbat a na mě se jen vítězně ušklíbla.
,,T- tak já půjdu. Uvidíme se v tělocvičně.,, Sklonila jsem hlavu a odešla. Nechutný. Strká mu jazyk až nevím kde.
Haz POV
Viděl jsem jak Allis odchází od těch dvou hrdliček, skoro se slzami v očích. Fajn a dost. Takhle se k ní chovat nebude.
,,Bennetová odprejskni!,, Přišel jsem k nim.
,,Proč bych měla?,, Provokovala.
,,Říkám ti vypadni, pokud nechceš slyšet něco hnusného!
,,Fajn.,, Dala mu pusu a odešla.
,,Kámo, co to do tebe vjelo?!,, Zeptal se Tom.
,,Spíše, co vjelo do tebe ne? Proč se k Allis tak chováš? Dělá ti dobře ubližovat jí?,, Vyjel jsem po něm.
,,Věř mi že nedělá, ale to ona mi lhala. To mám dělat jako, že se nic nestalo?,, Ohradil se.
,,Třeba. To ty jsi tady ten, kdo jí říkal, ať to hodí za hlavu, když jsi zatajil, že máš přítelkyni!,, Pokračoval jsem a moje nasranost stoupala.
,,Takže ona si ti stěžuje? Neměl by jsi být na mé straně, když jsi můj nej kámoš?,,
,,Dělej tak, abych tvým kámošem zůstal.,, Dokončil jsem a strčil do něho.
,,Hele, hele. Uklidni se jo. Víš snad jaké máš problémy s agresivitou ne?,, Snažil se mě uklidnit.
Allison POV
Viděla jsem, jak Haz strčil do Toma. Kývla jsem na Harryho, ať mi jde pomoct, protože rvačku bych teď asi nedala.
,,Hazi! Uklidni se. Pojď a nech to být. Nic tím nevyřešíš.,, Postavila jsem se před něho a tlačila ho zpátky.
,,Allis opatrně, umí být agresivní.,, Varoval mě Harry a Haz se ještě více vzpíral.
,,Allison ustup. Nechci ti ublížit.,, Řekl Haz a snažil se dostat k Tomovi.
,,Neustoupím! Uklidni se!,, Odmítala jsem povolit.
,,Fajn, jak myslíš.,, Chytl mě za zápěstí a odstrčil takovou silou, že jsem prostě odletěla na zem.
,,Tak to už jsi přehnal Hazi! Vždyť je to Allis!,, Okřikl ho Harry a přiběhl za mnou. To byla, ale chyba. Haz doslova skočil na Toma a začal ho mlátit. Šlo vidět, že Tom se nechal bít schválně a ani se nebránil.
,,Co je to tady?! Harrisone okamžitě z Toma slez dolů!,, Zařval Dan se kterým přišla zároveň i Caroline a jenom se na mě koukla, jak sedím na zemi. Naznačila jsem jí, že později a přiběhla za Tomem.
,,Bolí tě něco?!,, Začala jsem zmatkovat a strašně se bála. Ani nevím proč. On se na mě vůbec nepodíval a olízl si krvácející ret.
,,Allison, zajdi s Tomem do koupelny a koukni se, jak vážné to je.,, Oznámil Dan a já přikývla. Pomalu jsem Toma zvedla a naznačila mu, ať si dá ruku kolem mého krku.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
Storie d'amoreUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥