Sešla jsem ze schodů a mířila si to za Hazem.
,,Ahoj.,, Pozdravila jsem.
,,Ahoj. Vypadáš nádherně.,, Pozdravil mě zpátky a přidal k tomu kompliment. Já se jen usmála, na náznak poděkování.
,,Hele musím ještě něco vyřešit. Omluv mě.,, Omluvila jsem se a šla za Jordanem aka Benem.
,,Ahoj...,, Řekla jsem s pohledem sklopeným dolů.
,,Hele chtěla jsem se omluvit za to, jak jsem byla nepříjemná na tréninku. Nesnáším změny, tak mě to zaskočilo, když mi nikdo nic neřekl. Nemůžeme začít od začátku?,, Poprosila jsem ho stále se zrakem dolů. On mě chytil za ramena a donutil mě se kouknout vzhůru.
,,Nic si z toho nedělěj.,, Odpověděl z úsměvem. Nastavil ruku a já ji přijmula.
,,Jsem Jordan, ale říkej mi Bene.,, Stále mu na tváři hrál nádherný úsměv.
,,Těší mě Bene jsem Allison, ale klidně mi říkej Allis.,, Zasmála jsem se. Periferním viděním jsem zjistila, že mě a Bena pozorně sleduje. Jen jsem to přešla a dál se sbližovala S Benem.
Celou cestu jsem se bavila jenom s ním a vůbec mi to nevadilo. Byl strašně hodný, chápavý a inteligentní. Stále jsme nacházeli nové témata o čem se bavit. Chvíli to byl tanec, pak rodina a škola. Řekla jsem mu toho za takovou chvíli více než většině lidí.
Příšli jsme na místo, kde se párty konala. Když jsme vešli do velkého baru, koukly jsme se na sebe s Caroline a obě myslely na to samé. Dnes to bude velkolepé... Všichni jsme trapně stáli u vchodu a nevěděli, co dělat. Lépe řečeno, my s Carol jsme to měly jasné, ale nechtěly jsme působit špatně.
,,Jde se k baru!,, Vykřikl Ben a já se jen usmála, protože prolomil to trapné ticho.
,,Souhlas!,, Vykřikla jsem taky a Ben mě automaticky vzal za ruku a běželi jsme k baru. Caroline s Harrym nás následovali a ostatní časem taky.
,,Tak co to bude?,, Zeptal se mě Ben s úsměvem.
,,Dám si to, co ty.,, Usmála jsem se také.
,,Jseš si jistá, že vydržíš to, co já?,, Zavtipkoval.
,,Hele! To, že jsme holky neznamená, že neumíme pít!,, Vložila se do toho Caroline, která seděla vedle mě. Ben s Harrym se nad tím jen zasmáli a objednali nám to samé, co sobě.
První... Druhá, třetí a najednou se z toho stalo tak 10 pulek nejméně. Je pravda, že s Caroline toho vydržíme hodně, ale tady v Londýně to byla jiná úroveň alkoholu než u nás.
Po nějaké té chvilce jsme byly obě skoro na šrot. Pořád jsme se smály, i když jsme ani jedna pořádně nevěděla čemu.
,,Pojď tančit!,, Zakřičela Caroline na Harryho a on se na ní koukl výrazem, jestli to myslí vážně. Jako skoro každé dohadování Caroline vyhrála a Harryho vytáhla na parket.
,,Tebe snad přemlouvat nemusím, když jsi tanečník ne?,, Zasmála jsem se.
,,Když jinak nedáš.,, Povzdychl si Ben a nastavil ruku, abych mohla seskočit ze židle.
Nějakou chvíli jsme tančili, ale Benovi někdo zavolal...
,,Promiň musím to vzít.,, Omluvil se a odešel někam, kde byl větší klid. Já jsem dál tančila. Vůbec jsem neviděla Caroline s Harrym, takže museli někam odejít. Byla jsem uprostřed parketu úplně sama. Najednou mě někdo ze zadu chytl za boky a já se rychle otočila.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥