,,Překvapení!,, Koukla jsem se na ní se slzami v očích a usmála se. ,,To nemyslíš vážně! To nemůžu přijmout.,, Řekla jsem. ,,Budeš muset, protože sama nikam nepojedu!,, Odvětila se smíchem. ,,Počkat co?! Ty pojedeš semnou?! Ty jsi fakt nejlepší!,, Začala jsem poskakovat štěstím. ,,Jasně, že pojedu. Co kdyby jste se do sebe zamilovali a já u toho nebyla?!,, Řekla pyšně. Podle reakce už všichni věděli o co se asi jedná. Dostala jsem vstupenku na meeting Toma Hollanda a ostatních celebrit, které miluju! My s Caroline jsme fanynky Marvelu, ale hlavně Toma Hollanda i když Caroline se spíše kouká po jeho bratrovi Harrym, který jezdí na podobné akce s ním, protože je pro Toma něco jako je Caroline pro mě... Jakmile jsme se obě uklidnily, sešly jsme z jeviště a chtěly se začít bavit o celé té události, ale přišel za námi, nebo spíše za mnou Jack. On jediný asi nevěděl o jaký dárek se jedná, protože když jsem se s Caroline začala bavit o Tomovi a Harrym, radši odešel mimo debatu. Neměl ho rád už kvůli tomu, že ho mám strašně ráda já a on si myslí, že se s ním kvůli něho rozejdu, ale to není jediný důvod. Jack považuje skoro všechny herce za teplé a nebo namyšlené včetně Toma. Nikdy jsem mu jeho názor nebrala, protože vím, že by kvůli tomu ztropil scénu a hrál si na oběť. ,,Co je to za dárek Allis?,, Zeptal se mě zvědavě. Už teď jsem věděla, že se mu to nebude líbit a bude hrát uraženého a tak jsem se koukla na Caroline. ,,No tak já půjdu, pak za mnou přijď k baru.,, Řekla a odešla. ,,Nooo..,, Začala jsem. ,,J-jsou to v-vstupenky na m-meeting s T-Tomem Hollandem.,, Řekla jsem nervózně a koukala do země. Jeho reakce mě ale překvapila. ,,Tak to je super ne? Splní se ti vlastně část tvého snu je to tak?,, Koukla jsem se mu do očí a snažila se rozpoznat, co si o tom myslí, ale tvářil se neutrálně. ,,No jo, ale ty se nezlobíš? Vždyť ho nemáš rád.,, Řekla jsem a pohled upřela zpátky do země. ,,Nemám, ale mám rád tebe a chci, aby sis plnila své sny.,, Odpověděl a vzal mou tvář do svých dlaní. Asi se cítí provinile za to co mi řekl a snaží se to vyžehlit, ale já tu bolest stále citíla. Dala jsem mu pusu na tvář. ,,Děkuju,, Řekla jsem a odešla za Caroline.
,,Tak co ti na to řekl? Pojedeš že jo?! Nezakázal ti to že ne?! Protože jestli jo tak-,, ,,Uklidni se Carol. Nic mi nezakázal a pojedu. Náhodou to vzal dost v pohodě aještě mě podpořil. Asi si to u mě chtěl vyžehlit.,, Řekla jsem a sedla si k baru. ,,Super takže je to oficiální! Přesně za týden budeme v Londýně s našimi idoly!,, Začala pískat, křičet. poskakovat a nevím co ještě. Já se na ní jen usmála a užívala si to jako ona.
***
Uběhlo 6 dní a já dneska měla za úkol přesvědčit rodiče, aby mě na meeting pustili. Vlastně si spíše myslím, že mě pustí i když v Londýně budu přes noc, nebo dvě podle toho jak se to bude vyvíjet. V Londýně totiž bydlí můj milovaný bratříček, kterého vídám tak 2x za rok a to jenom na víkendy. Vede totiž firmu, takže má málo volného času. Sešla jsem dolů na snídani a začla klasickou debatu. ,,Dobré ráno,, Přeju. ,,Dobré ráno. Pojď si sednout, na snídani jsou lívance.,, Sedla jsem si na své místo a dala se do jídla. ,,Mami, tati? Potřebuju se vás na něco zeptat.,, ,,Jasně zlato jen se ptej.,, Oba se na mě podívali a sedli si tak, aby na mě viděli. ,,Takže určitě víte, že jsem byla na té párty na ukončení studia.,, Oba přikývli. ,,No a Caroline mi dala dárek. a ten dárek je vstupenka na zítřejší meeting v Londýně, kde potkám Toma Hollanda.,, Řekla jsem. ,,Jo a ještě by semnou jela i Caroline a mohly bychom na jednu, nebo dvě noci být u Matyase v bytě. Všechno už jsem zařídila, ale potřebuju vaše svolení i když mi je 18.,, Dovysvětlila jsem a ulevila si, že jsem to ze sebe dostala. ,,Já si myslím, že pokud to máš domluvené s Matym, tak by to neměl být problém, co myslíš zlato?,, Obrátil se táta na moji mámu, která se na mě usmála a přikývla. ,,Děkuji moc! Jste ti nejlepší rodiče!,, Vstala jsem a šla je obejmout. ,,Ale musíš nám slíbit, že budeš opatrná a budeš se chovat dospěle.,, ,,Budu mami neboj!,, Zakřičela jsem na ní ze schodů a běžela zavolat Caroline, abych jí mohla oznámit, že můžu.
Sedla jsem si na postel a vytočila číslo Caroline. Ta mi to hned zvedla a začala se vyptávat. ,,Můžu jet!,, Zakřičela jsem do telefonu tak moc, že musela ohluchnout. Ještě jsme si asi půl hodiny povídaly a domluvily se, že přijedu před její dům kolem 6:00, protože nám v 8:00 letí letadlo a kvůli posunu času přiletíme do Londýna tak kolem 1:00 v noci. To znamená, že se stihneme vyspat sotva 8 hodin, protože autogramiáda začíná v 11:00.
Jakmile jsem si zabalila věci, šla jsem do vany a pak šla rovnou do postele, protože bylo 22:36 a já už teď věděla, že ty hodiny budu muset dospat v letadle.
***
Je 4:30 a já se zvedám z postele a mířím si to do koupelny, kde se opláchnu vodou, aby jsem se trochu vzpamatovala. Po té se lehce namaluji a vydám se ke skříni. Když se převléknu, vyfotím fotku na Instagram a postnu ji.
(Představte si, že na obrázku je Allison)
Ready For London!♥
To se líbí @itscaroline a 1652 dalším
@itscaroline : Užijeme si to!♥♥♥
Na Instagramu mám většinou jen taneční videa, ale občas přidám i nějakou normalní fotku.
***
5:50 jsem vyšla k autu a jela od Caroline k domu. Celkem mě překvapila, protože když jsem přijela před dům, už se loučila s rodiči a byla nachystaná. ,,Holka, co se stalo, že tak přesně?,, Zeptala jsem se a vylezla z auta, abych se s ní mohla obejmout. ,,Když se jedná o důležitou věc tak umím být dochvilná víš.,, Řekla uraženě. Naložily jsme její kufr a tašku.
Po cestě jsme poslouchaly písničky a u toho si zpívaly a hýbaly se do rytmu. když jsme dojely na letiště, udělaly jsme vše potřebné a nastoupily do letadla. Rozhodly jsme se první kouknout na film a tak jsme si pustily oba díly After a pak šly dospat ty hodiny, které nám zbývaly.
***
Zrovna jsme přistávaly a na letišti na nás čekal můj bratříček. ,,Sestřičko! Já tě tak rád vidím!,, Zakřičel a rozběhl se mě obejmout. ,,Já tebe taky! Jak se máš?,, ,,Teď už dobře, když vím, že jsi v pořádku doletěla.,, Řekl s úlevou v hlase. ,,Ehm haló? Já jsem tady taky!,, Řekla Caroline a začala mávat, aby si jí Maty všiml. ,,Ale vžyť já vím. Na tebe se nedá zapomenout!,, Odpověděl s posměškem v hlase a šel jí taky obejmout. Caroline byla pro Matyho něco jako další ségra měl jí rád jako já. ,,Tak vítejte v Londýně.,, Řekl a ukázal směrem k městu. Rozešli jsme se k bytu a po cestě si povídali.
Když jsme byli v bytě, Maty nám řekl, že budeme muset spát v obýváku, protože nahrádní pokoj nemá. Prý ho nepotřebuje. Vůbec nám to nevadilo, protože obývací pokoj byl velký.
Gauč se dal roztáhnout, tím pádem jsme měli místa dost a v klidu mohly jít spát.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥