Merhabaa 😜
Dilerim ki okurken keyif alırsınız...
Şimdiden iyi okumalar 😋💜.............................................................
Yani bravo Beliz bütün terslikler seni bulmasa çok şaşırırım.
Çok utanç verici bir durum yaa utançtan yerin dibinemi girsem şuan ne yapsam...Aşağıya inmek için merdivenlere yöneldim daha bi kaç adım atmıştım ki arkadan gelen ses beni durdurdu.
Cem; "Beni yarı çıplak görmeye çok meraklısın galiba aniden odalara felan dalmalar, hayırdır. Hayır yani odalara gizlice dalmana gerek yok istersen tişörtümü çıkartırım ben "
İşin tuhafı bunu Sırıtarak söylemişti ve bu iştende tuhafı hemen arkadasında Batuhan vardı ve büyük ihtimal dediklerini duymuştu.
Diğer tuhaf olan şey ise şuan kafamı duvarlara vurmak istemem...Batuhan'ın olduğu yere bakmaya devam edince Cem'de o yöne doğru dönüp baktı.
Batuhan inşallah yanlış anlamamıştır..
Bu durumdan kurtulmam lazım ama nasıl..
Düşün Beliz düşünn.
Derken aşağıdan annemin sesi geldi.."Çocuklar, yerleştiyseniz hadi buraya gelin.."
Hiç durur muyum annemin oraya doğru akın ettim resmen, ama dur şimdi ilk giden ben olmuyum, diğerleri hala odalarda..
Annemin yanına ilk giden olmamak için evin içinde birazcık daha tur atıyım dedim ve bu sırada evin ön tarafında bahçeye açılan kapısını fark ettim.
Tam çıkıcaktım ki tabikide birisi engel oldu.
Şaşırdım mı hayır hiçte şaşırmadım.
Bana dik dik bakan gözlerinden kurtulmam gerek şuan.
Hayır yani birisi bana böyle dik dik, sinirli bi şekilde bakınca ben ciddi olamıyorum gülesim geliyor.
Kendimi sıkmam lazım sakın sırıtma Beliz sakınn.-Yüzüme bakıcaksın inşallah, yoksa bir altı ay daha mı bekliyim..
Ah güzel gözlerim sizi bu sinirli surattan daha fazla kaçıramıyacağım, bakıyorum malesef affedin beni.
Yüzümü kaldırıp Batuhan'ın dik dik bakan suratına çizmeli kedi bakışları atmaya başladım.
-Şöyle bakmayı keser misin odaklanamıyorum.
-Peki..
-Anlat çabuk ne oldu az önce yukarıda..
-Off yaa bişey olduğu yok, alt tarafı odalara bakınıyordum sonra onun odasına girmişim o da o sırada üstünü giyiniyordu yani bu kadarcık..
-Peki neden sana öyle söyledi.
Batuhan'ın bu tavrı gerçekten hoşuma gitmemişti hayır yani sevgilim değil, abim hiç değil bu kadar karışması anlamsız...
-Batuhan gerçekten saçma sorularınla sinirimi bozmaya başladın, hem kim oluyorsun ki beni sorguluyorsun!
Diye çıkıştım ama kalbini kırdım galiba, bu kadar dengesiz olmak zorunda mısın Beliz..
Asılmış suratına daha fazla bakmaya katlanamadan annemin olduğu yere doğru hızlıca koşturdum.
Diğerleri de inmiştir artık sonuçta.
Nerede olduklarına bakınırken oturma odasında yere çember kurup hepsinin oturduğunu gördüm.
Havada kararmaya başlamıştı zaten, loş bir ortamdı.
Vay be tam korku filmi havası var ortada ama bir tek canavarımız eksik. Keltoş üvey baba burada olsaydı tam olurdu diye düşünüp içimden hafif kıkırdadım.
O sırada beni gören Aras "Hadi beliz gelsene diyip yanına çağırdı".
Yanlarına gidince ortada bir sürü oyun kutusunun olduğunu gördüm.
Hee şimdi anladım oyun oynuycaz.
Kendime bir köşe bulup oturduğum gibi oyunlarda göz gezdirmeye başladım.
Arkamdan gelen Batuhan'da hemen çarprazıma oturdu.
Karşımda da küfür suratlı Cem vardı.
O sırada yanımıza oturmak üzere olan annemin telefonu çalınca izin isteyip başka bir odaya gitti.