Bölüm 17

52 4 10
                                    


         İyi okumalar diliyorum⭐

Özellikle çok sevdiğim takipçim, arkadaşıma rosensiyana_01😉🥰
   
      °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Basri Bey'in Ağızından
(Keltoş üvey baba)


Beni dinle Yavuz senden ricada bulunduğumu sanmıyorum açık bir şekilde emir verdim, ne dediysem hızlı bir şekilde yapıcaksın.

-Abi tamam ama adamları bulmamız biraz zaman alabilir ben araştırıy..

Onu bunu bilmem ben.
Kimse benim oğlumun olduğu eve silah çekmeyi bırak yakınından bile geçmemeli.

Ulan akılsız ahmak herif gizlice evin etrafına adamlar koydur fark ettirmeden gözeklesinler demedim mi size.

-Abi haklısın ama..

Sus!
Şimdiye kadar bahaneden başka bir şey çıkmadı ağızından.
Bunları duymak istemiyorum ben.
Bana icraatla gelin anlıyor musun.
Hiç bir işe yaradığınız yok.

Siz dua edin o kurşun benim oğluma isabet etmemiş yoksa cümlenize cehennem azabını yaşatırdım.

-Haklısın abi , kusuruma bakma.

Şimdi ne diyorsam onu yap.
O gün evi gözetlemekle görevli olan korumaları işten çıkart.
Hatta kökten bir temizleme yapalım, benim güvendiğim yıllardır bana çalışan bi kaç adam hariç bize çalışan ne kadar adam varsa hepsini kov ve yerlerine güvenilir, sağlam adamlar al.

-Emredersin abi.

Silah çekmeyi başaran herifler de 3 gün dolmadan önümde diz çökücekler. Anladın mı beni ?

-Anladım abi.
Abi bu arada çocukların babası Metin Bey gelmiş Bursa'dan ne yapalım.

Nerdeymiş şimdi.

-Hava alanından çıkmış abi.

Tamam. O gelmeden çıkalım hastaneden. Arabayı hazırlayın yengenize de haber verin hazır olsun çıkıcaz hemen.

-Hemen abi.

Cem:
Nereye çıkıyorsunuz baba

-Müstakbel kayınpederin teşrif ediyormuş.
Hiç birimizi görmemesi gerek.

Demek öyle, ben burda kalıyorum o zaman size güle güle.

-Ne demek burda kalıyorum.
Aklını mı kaçırdın sen yoksa beni deli etmeye mi çalışıyorsun.

Hayır aklım gayet yerinde.
Az önce sende söyledin unuttun mu?
Müstakbel kayınpederin dedin.

-Cem beni deli etme biz bu plana yıllarımızı verdik senin aptal aşk oyunların yüzünden çöpe atamam.

Unutma baba! Senin ve annemin oynadığı oyunlar sonucu başladı bu aşk, yerinde olsam aptal aşk oyunu diyip geçmezdim.
Ayrıca planın tıkır tıkır işliyor benlik bir durum yok.
İstiyorsan Aras denen salağı da babasıyla birlikte öldür, umurumda değil ama Beliz eninde sonunda benim olucak.
Hem Metin Bey gelince ve çocukların yanında yetişkin bir birey bulamayınca nasıl bir tepki verir düşün, en azından ben kalayım ki sizin karakola tekrardan ifade için çağırıldığınız yalanını söyleyeyim...

Fantastik ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin