•KEYİFLİ OKUMALAR⭐•İrem'in yanından bir hışımla ayrıldıktan sonra hemen Can Berk'in yanına geri dönüp oturdum.
Can Berk kaş göz işareti yapıyordu.
"Ee ne oldu, ne dedi sana"Can Berk'in sorularını cevaplamadan önce İrem'i bıraktığım yere doğru baktım, çoktan gitmişti.
Can Berk:
Anlatsana hadi yaa, meraktan balon gibi patlıycam şimdi, hadii-Kaptanlık'tan çekilmemi istedi, salak yaa. Bende haddini bildirdim cevap vermesine izin vermeden buraya geldim.
Ohaa, kaptanlıktan çekilmeni istemesi senden korktuğu anlamına geliyor..
-Nasıl yani, açık konuşsana..
Kendine oynarken bir baksana, çok güzel oynuyorsun. O da bunu fark etmiş olmalı ki senden çekilmeni istedi. Senden gözü korktu yanee anladın mı şimdi.
Sinsi gülüşümü yüzüme taktım ve Can Berk'e göz kırptım.
-Daha bu ne kii, beni rahatsız etmeye devam ederse burnundan süt değil, iç organlarını bile getirtirim..."Belli etmiyorsunda psikopatın önünde gidenisin, ben bile korktum." dedi gülerek.
O sırada yanımıza bizimkiler geldi. Can Berk son olan olayı anlatmak için bendende sabırsız görünüyordu. Beraber hemen anlattık.
Mehir
"Neee, ohaa 2 dakika yoktuk olanlara bakk yalnız çok iyi konuşmuşsun helal olsun, devam böyle devam.."Aras
"Sen yinede çok yaklaşma şu kıza, daha yeni geldin okula ilk günlerden başın belaya girmesin sonra."-Tamam da o bana sataşıyor kaptanlıktan felan çekilmem ben, görücez bakalım kim kazanacak..
Batuhan
"Sabırsızlıkla izliycem seni, güzel oyna başarırsın sen.."Can Berk
"En iyi tezahüratları sana ben yapıcam, İrem'e dee yumurta felan atarım artık üstüne de sucuk ohh miss, acıktım ya lann benn"Can Berk'in salak hallerine hepimiz seslice gülüştük.
Şapşal bu çocuk yaa.Can Berk
"Hee bu arada çıkışta lahmacun yemeye gidicez, haberiniz olsun."Erva
"Ne zamandır yiyemiyordum bende canım çekti bak şuan, iyi olur"Aras
"Bana da uyar.."Burak'ın hafiften horlama sesleri bize senfoni yaratıyordu, resmen horuldama eşliğinde konuşuyorduk. Kafasını sıraya koymuş öylece yatıyordu.
Erva'ya baktığımda ise onun saçıyla oynuyordu. Aklıma başka düşünceler geldi ama o an soramadım.
Çıkışta Erva'ya adam akıllı ne olduğunu sorardım.Daha sonra zil sesinin iğrenç sesine yavaştan kalkmaya çalışıyorduk.
Can Berk, Burak Şükrü'yü sert bir şekilde sarsarak uyandırmaya çalışıyordu.Can Berk
"Şşşh lann kalk, Bozz Ayıı.
Manda gibi yatıyon serseri herif hadi hadi kalkk"O sırada hafiften başını kaldırdı ama hala kalkmamak için direniyordu.
Batuhan'da birden beden hocasının sesini taklit ederek konuşmaya başladı
"Burakkk, sanaa uyumak yasakk demedim mii gött heriff"
Burak yerinden aniden sıçrayarak kalktı çok endişelenmişti, yüzü korkudan çarpılmış gibiydi.. Birden
"Hocam valla yatmıyordum, yemin ederim, resim yapıyordum şimdi uyumadım hiçç.." diye söyleniyordu.Sonra hocanın burada olmadığını fark etti ve Batuhan'a feci sinirli gözleriyle bakmaya başlamıştı.
Biz tabi o sırada kahkahadan yerlere yatıcak duruma gelmiştik
Mehir yere düşmemek için kahkaha atarken masaya tutunuyordu.
Etrafımızdan geçenlerde bize bakıp neşelenip yürümeye devam ediyordu.
Bu sayede Batuhan'ın çok güzel ses taklidi yaptığını da öğrenmiş olmuştum.
Resmen Oğuz hocanın sesini çıkarmıştı.