Batuhan bana sinsice gülüp bakmaya devam ederken.
Okulun önündeki küçük kürsüde yaşlı ve hafif kel, sıradan kahverengi takım elbise giymiş ve kilolu olan adam konuşmaya başladı.
Kesin bu adam okul müdürü.Müdür konuşmaya devam ederken bizimkiler sınıf sırasına uygun şekilde yerleşmeye başladı.
Mehir Aras'la, Canberk tanımadığım uzun boylu bir erkekle, Erva ise Burak' la yan yana sıraya geçti.
Bende o sırada yanımda Batuhan'ın belirdiğini fark ettim. Batuhan'a kafamı çevirip baktığımda arkasındaki çocukla şakalaşarak konuşuyordu.
Önüme dönüp müdüre odaklandığımda,
Müdür bizi dakikalar boyunca boş bir şekilde konuşarak resmen bezdirmişti. Konuşurken mikrofon kullanmıyordu.
Yanında duran eşofman giymiş olan adam müdüre bir ara mikrofonu uzattı ve müdür gülerek,
"Benim sesim onlara yeter merak etme, mikrofona gerek yok kaplan gibi sesim var nede olsa"
dedi tabi bu sırada öğrencilerde gülmeyi ihmal etmedi.Diğerlerine baktığımda herkes sohbet ediyordu kafamı sağ tarafa çevirdiğimde bana sinsice bakan bir grup kızla karşılaştım.
Resmen hepsi beni yiyecek gibi bakıyordu ve tabiki bana bakarken yanımdaki Batu'ya bakmayı da ihmal etmiyorlardı.
Galiba bu kızlar Batuhan'ın aptal aşıklarıydı veya aralarında Batuhan'ın eski sevgilisi vardı.
Ben böyle düşünüp durmaya devam ederken Batuhan beni koluyla dürttü.Ona döndüğümde bana göz kırparak
"Hayallere dalmışsın galiba" diyerek sırıttı ve konuşmasına devam etti.
"Eeee okulu nasıl buldun"
"Bildiğimiz okul işte, ama fazla büyük"
"Hmm anladım, annen evlendiği için gelmiştin galiba doğru mu?"
O sırada içim cız etti fakat konuşmaya devam ettim.
"Evet öyle oldu"
"Aslında iyiki de evlenmiş yoksa Burda seninle olamazdık değil mi?"
Bunu söylerken iki kaşını aynı anda kaldırmıştıNe demeye çalıştığını fark etmedim. Ya da fark etmemiş gibi yaptım.
Şaşkın bir şekilde ona baktım ve konuyu değiştirmeye çalıştım."Heyy bak ne söylüycem , şu sağ tarafta ki kızlar bize neden böyle dik dik bakıyor? Aralarında eski sevgilin falan mı var."
Sağ tarafa başını uzatarak baktığında bende o yöne bakmamak için kendimi zor tuttum.
Batuhan kızları dikkatli bir şekilde süzüp bana tekrardan,
"Hayır eski sevgilim falan yok" dedi ve tekrardan kızları süzmeye koyuldu.
Kızlara böyle dik dik bakması hoş değildi ilerde bu kızlar başıma bela olabilirlerdi.Ve bana dönerek aynı şekilde beni de bakışlarıyla süzmeye başladı.
Cidden bunu yaparken çok tatlı gözüküyordu.
Dikkatimi ona verip."Ne yapıyorsun böyle, aptal gibi gözüküyorsun kes şunu yapmayı" diyip sırıttım.
Ve o sırada bir kahkaha patlattı.
"Şapşal kızz senii, gerçekten kızların sana neden baktığını anlamadın mı?"
Bende ona şaşkınca bakarak karşılık verdim.
"Bir anlamayan ben kaldım galiba" dedikten sonra çaktırmadan hafiften kızlara baktım.
O sırada Batuhan bana yaklaşarak kulağıma doğru fısıldıycaktı ki ben kızlara baktığım yönden kafamı hızlıca çevirdiğim için yüzümüz çarpıştı.