Bölüm 15

147 23 24
                                    


Hiii
Nasılsınız beybitolarım?
Umarım iyisinizdir, değilsenizde iyi olursunuz inşallah... Özledim sizi

Bu bölümü biricik bar , hukuk , pera arkadaşım olan yaseye Yaseprlk ithaf ediyorum.🥰

Votelemeyi ve bol bol yorum yapmayı düşüncelerinizi ve ya bir derdinizibizimle paylaşmak istediğiniz şeyleri dm den ya da yorum kısmından yapabilirsiniz.
🤍💜
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ne kadar oldu bilmiyorum ama bu itiraf karşısında şoka girip yüzüne mal mal bakmaktayım.

Batuhan "Bir şey demiyecek misin?" Yüzüme tatlı tatlı bakarken ben ne diyim ki şimdi...

"Ben .... Batuhan seni kır-" sözümü kesip devam etti.

Batuhan "Hey hey düşün biraz ha?"

"Tabi, diyeceğim şey de bu, hani hissetmiyorum değil ama düşünmem gerek kimseyi üzmek istemem yanlış anladığım duygularla. Bu sebebten ötürü düşünsem...? "

Tatlı ve umut dolu bir gülümsemeyle kafasıyla beni onayladıktan sonra beni elini uzatıp kaldırdı. Eve doğru yol aldık. Zaten saat epeyce geçti artık ve ben fazlasıyla yorgundum.

Ev halkına iyi geceler dileyip direk yatağıma geçtim. Kızlar da zaten birazdan uyumaya gelirdi onlar gelmeden uykuya dalmalıydım uykumun kaçmasını istemiyorum...

*******

ARAS'TAN

-Cem denen hıyara sinir kaptım.
Ben bunca yıl öz, biyolojik annemden uzak ona anne demeden büyürken kendisi bize nispet yaparcasına anne diyip ortalıklarda geziniyor piç herif. Beliz'ede tuhaf davranıp bakıyor.
Bir bokluklar var Batuhan bu çocukta. Babasıda bir tuhaf ...
Elimdeki sıgarayı kül tabağına bastırıp Batuhan'a döndüm.

Batuhan
-Kardeşim öncelikle bende sevmedim Cem denen herifi ve evet Beliz'in peşinde dolaşıyor. Haklısın be abi .
Batuhana döndüm.

-Sizin iş ne oldu Beliz ile?
Yandan bir gülüş attım. Elbetteki birbirinden hoşlandıklarını biliyordum.
Eh tabi kolay kolay kardeşimi de vermem ama ikisi de canımdan çok sevdiklerim bir olmalarını isterim.

Batuhan gözlerini büyütmüş, kafası karışmış ve korku dolu yüzle bana bakıyordu.
Gülmemek için kendimi sıktım fakat başaramayarak kahkahamı saldım.

-Ulan oğlum niye gülüyorsun? Ne işi , ne anladında ne işi yok iş miş o da ne ? Arka arkaya konuşunca kahkaham daha da büyüdü. En sonunda kendimi sakinleştirince konuşmaya başladım.

-Neyse koçum sonra konuşuruz. Hem senin de bana söylemen gereken şeyler vardır ha? İyi geceler.
Arkamda aklı karışık bir Batuhan bırakırken eve girip Mehir'i gözlerimle aramaya başladım.

Birtanem uyumuştu koltuğun üstünde. Beliz ile araları hala inişli çıkışlı ısınamamışlardı.
Sevgilimi kucağıma alıp kızların kaldığı odaya götürdüm.
Beliz 'in yanına yatırdım. Beliz ve Mehir'in alınlarına bir buse kondurup üstlerini sıkıca örtüp aşağı kata indim.

Telefonumu bıraktığım yerden alırken başka bir telefonun ışığı yanmıştı. Kaşlarımı derince çattım.
Göz hizamdaydı ve dolayısıyla gelen mesajı okumuştum.
Mesaj Savaş diye birinden ve planın nasıl gittiğini soruyordu.

Bu kimin telefonuydu şimdi? Neyin mesajı?

Of başka bir şeyle bağlantılıdır heralde iyice şu notlar yüzünden paranoyak oldum.

Fantastik ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin