Hoşgeldiniz ballarım💙😘
Multimedyadaki şarkı tavsiyem normalde pek tarzım değildir bu tarz ama beğendim sndndndnÖpüldünüz iyi okumalar🖤🖤
..............
Saat 5 ti ve artık hazırlanmam gerekiyordu.
Aşırı heyecanlıyım bir o kadarda tedirginim, şimdi azıcık bile beyni olan kişi tahmin etmiştir.
Bu kıyafet, beni öpmesi falan filan... benden hoşlanmış olduğunu gösteriyor..Ya da ben çok aptalım.
Ay ya öyle değilse?
Ben duygularımı bilemiyorum, tamam yakışıklı çocuk.
Kendimi onun yanında güvende ve huzurlu hissediyorum .
Ama yani olmaz bizden acaba gitmesemmi.
Eğer teklif ederse ne halt yapcam ben .
Ayy ne ara teklife geldi konu Beliz.
Ortada foy yok yumurta yok.Bence en iyisi hazırlanıyım.
Şimdi sevmiyo değilim yani hoşlanıyorum azıcık, biraz fazladanda onu düşünüp merak ediyo olabilirim... Ama o kadarcık.
Ayy hadi Beliz, hazırlanıyım dedin vee hala boş boş düşünüyorsun.
Kendi kendime söylenmem bittiği için
Hemen hazırlanmaya başladım.Saçlarımı su dalgası yapıp harika bir makyaj yaptım , hem gözümdeki morluk ortadan kayboldu hemde ben bir Barbie bebek oldum.
Tamam tamam neyse kendimi övmiyeyim çok fazla .
Saat 6 buçuk olmuştu hemen üstüme Batuhan'ın getirdiği beyaz daha doğrusu kırık beyaz renginde olan elbiseyi ve ayakkabıyı giydim.
Yalnız mütevazi olamıyacağım şu anda ilk defa kendimi bu kadar beğendim. Elbisedenmi yoksa benmi bu kadar güzelim anlamadım ama taş gibi olmuşum bee.
Bu elbisenin bu kadar yakışacağını gram düşünmemiştim.
Bak yine kendimi övdüm .Telefonumu aniden gelen bildirim sesiyle kendime gelip aynanın karşısından çıkıp telefonu elime aldım.
Batuhan
-Aşağıdayım.Ne sadece bunumu yazdı şimdi.
Yok yani beni sevseydi bence bir güzelim felan yazardı.
Allah aşkına ben ne saçmalıyorum.
İyice kafam uçtu benim haa özüme dönmem lazım.
Hemen aşağıya indim.
O arabasının önünde bekliyordu.Batuhan;
"Çok güzel olmuşsun güzelim"Bunu demesiyle biraz utandım doğrusu, hatta biraz değil fazlasıyla utandım.
-Teşekkür ederim sende.
"Bende ne?"
Dedi kıkırdayarak yerin dibine girmek istiyorum.
Baya baya.. hemde içini açın ben gircem direk, atlıycam.-Anladın işte ya..
Diyerek geçiştirmeye çalıştım..Sırıtarak;
"Yoo ne anlamam gerekiyordu ki"Bu çocuğu dövücem, ağzını burnunu dağıtıcam hee..
-İyi yaaa bişey anlaman gerekmiyordu Batuhann.
"Hadi hadi benim yakışıklı oluşumu kıskanıyosun sen kesinn, itiraf et bakalım."
O bunları sırıtarak söylerken benimde sinir kat sayım fazlasıyla arttı.
Evet yakışıklıydı ama onun bunu bilmesine ne gerek vardı ki yoktu dimi.
Bir taraflari kalkar sonra uğraşamam onunla.-Ne münasebet sen kendini yakışıklımı zannediyosun, gerçektenn yakışıklı görmesem tamam diyecem de sen yakışıklı çocukların tırnağı bile olamassın..
bu sefer gülme sırası bendeydi, oysa kaslarını çatmıştı.
"Haa kimmiş bakalım o yakışıklı dediğin amipler, ayrıca hayatına o kadar erkek girdiğini sanmıyorum... ayrıca ben bu kasları, baklavaları boşuna yapmadım... onlar kimmiş pehhh"