İyi okumalar dileriz :) 💜
O yıldızı doldurmayı unutmayın lütfen ve o güzel yorumlarınızı bizden mahrum etmeyiniz. Seviliyorsunuz🤍
..................................................................
Evet, valizi tek başıma hazırlarım demiştim ama sağolsun Hanife abla çok yardımcı oldu bana, iş bırakmadı vallahi hatta kıyafet seçerken bile yanında küçük kaldım doğrusu çünkü yaşının yanında göz zevki aşırı canlı kalıyor. Hatta bir ara ben yaşlı zevki giyinen bir insanım da Hanife teyze beni gençleştirmiş üstüne de rengârenk kıyafetler seçiyor diye düşünmeden edemedim, öyle bir valiz hazırladı ki A dan Z'ye içine koymadığı şeyler kalmadı. Bikiniden elbiseye elbiseden de sweatshirte kadar hiç bir şeyi es geçmedi.
Gerçi kısa süreliğine gidiyoruz hepsini giyebileceğimi düşünmüyorum da Hanife teyze nasıl hepsini bu valize sığdırdı şaştım kaldım doğrusu.Kıyafetleri tek tek valize yerleştirmemiz biter bitmez gözüm yatağın üstünde titreşen telefonuma takıldı.
Dünden beri Batuhan'la konuşmamıştıkBir sürü mesaj atmış telefon çökücek neredeyse..
Gece de yazmış ama kendimi utançtan direk yatağa attığım için hiç bir şey görmedim.
Bir sürü şey yazdığı için hepsini birden okuyamadım tam en baştan okumaya başlıyacaktım ki kapıdan içeriye ilk Aras ardından da Batuhan girdi.
Ben Batuhan'a utançtan bakamazken Aras konuşmaya bodozlama daldı.
Klasik Aras işte hiç şaşırmadım.Aras:
Ohoooo sende ne yavaşsın yaa, 2 saatte bir valiz hazırlıyacaksın alt tarafı, atomu felan parçalamıyorsunn...
Elini çabuk tut hadi..
Derken telefonu çaldı ve aşkım diyerek hızlıca telefonu açıp odadan çıktı.Vayy bee Aras'a bakk sevgilisine aşkım, canım, cicim der, kibar erkek rolünü oynar bize gelince napıyon hacım derr.
Yaa bu erkeklerin hepsi mi aynı olur.
Gerçi kızlarında aşağı kalır yanı yok.
Düşüncelerimle boğuşmaya devam ederken birden aklıma odada Batuhan'ın da olduğu geldi.
Tam Batuhan'a doğru dönücektim ki zaten dibime kadar gelmiş.
Hayır yani Beliz dibine kadar gelen bir insanı nasıl fark edemiyorsun salak mısın nesin anlayamadım gitti..Batuhan;
"nasılsın?""İyiyim ya sen?"
Kesinlikle ona bakmıyorum...
Valizime cilt bakim ürünlerimi koymak geldi son anda aklıma."İyiyim, heyecanlı mısın annenin yanına gideceğin için?"
Neden soruyor ki şimdi bunu?
Omuz silkinerek
"Bilmiyorum biraz gerginim sadece."Banyomdaki cilt bakım ürünlerimden bir kaçını bir makyaj çantasına yerleştiriyordum o sıra.
Gerekli olan herşeyi koymuştum.
Aslında Batuhan'dan çekindiğimden dolayı birazda, resmen çocuğun önünde kusmuştum, ya ben ölmeyeyim de kim ölsün ."Biz yanında olucağız , ne olursa olsun. Aras'ında, seninde." Dedi Batuhan
Tövbe yarabbim
"Teşekkür ederim her şey için" dedim hafif tebessümle. Çok fena gerginim baya hemde, utanıyorum da.
"Beliz" ulan benim ismimle seslenmeyin böyle aniden korkuyorum yahu.
"Efendim?" Dedim titrek bir nefes verirken.
"Utanma."
"Ne? Niçin utanıyormuşum ki, utandığım falan yok ki Batuhan."
Salağa yat Beliz sen işi daha da batırmaktan başka bir halt yapmıyorum resmen .