•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
• KEYİFLİ OKUMALAR ⭐ •
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••Alarmın yine o keskin sesiyle uyandım.
Bir günde olsun çalma bir günde olsun geç kalayım okula bir günde olsun sessiz de kalmış ol.
Gerçi okulun ikinci günü daha bu alarma karşı nefretim neden bitmek bilmiyor bende bilmiyorum.Zorla kalkıp lavaboya gittim.
Lavabodaki İşlerimi halledip üstüme bir dar kot ile tişört giyip spor ayakkabımıda giyip hemen hafif bir makyaj yapmaya başladım ve işim bitmişti.Aras'ın uyanıp uyanmadığını bilmeden ona seslenmeye başladım.
-Aras hadi okula geç kalacağız Bana bak 5 dakika içerisinde aşağıda olmazsan senin kahvaltınıda yerim.
Gerçi sabahları pek aç olmam.
Hızlıca merdivenleri ikişer üçer indim ve hemen saate baktım ve Aras'ı beklemeye koyuldum tam tamına 5,5 dakika olmuştu.
Babamla birlikte masaya oturmuş kahvaltımıza başlamıştık.
Aras ise merdivenlerden koşarak inerken
"Geldim geldim" diye bağırıyorduDönüp ona baktım
"Aras neden 30 saniye geç kaldın"
Bana tuhaf tuhaf baktı.
Bu halimize gören babam ise gülmeye başladı.Hanife Hanım
-Ahh iki kardeş ne de güzel anlaşıyor keşke yan yana büyüme şansları olsaydı...
Diyerek konuşmaya başladı.Düşününce çok güzel olabilirdi.
Belki anne sevgisini pek göremezdim ama kardeşim ve babamla birlikte olabilirdim.
Biraz düşününce Aras'ı benden daha şanslı görüyorum.
Burada çok güzel bir okulu,
sosyal bir arkadaş çevresi,
harika büyük bir evi ve onu seven bir babayla büyüdü.
Üstelik hiç maddi sıkıntı çektiğini sanmam.
Ben annemle birlikteyken küçük bir evde kalırdık ve bu imkanların çoğu bende yoktu.
Büyük havuzlu bir evim,
Aşırı sosyal bir çevrem,
Harika bir okulum,
Kocaman bir odam,
Ve her gün giyebileceğim çeşit çeşit kıyafetim olmamıştı.
Aras'ı kıskanmadan ve keşke babamda kalan çocuk ben olsaydım demeden edemedim doğrusu.
Ben bunları düşünürken Aras'ın bana bir şeyler anlattığını zar zor fark ettim.-Bugün Erva ile Mehir okula bir ders geç gelecekler sağlık raporumu ne alacaklardı. Batuhan'la Burak ise Canberkler de kalmışlar, direkt Canberklere gidiyoruz yani"
-Anladım
Eee hadi doyduysan kalk çıkalım bir an önce..
-Evet doydum kalkalım.
Biz kalkarken babamda cüzdanına uzanmış bize para vermek için ayağa kalkıyordu.
Harçlığımı aldıktan sonra babamın yanağına bir öpücük kondurdum ve hızlıca dışarıya çıktık.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Canberk'lerin evin önüne geldiğimizde,
"İnşallah kalkmışlardır" dedi Aras
Tam o sırada kapıdan Batuhan, Burak ve Canberk çıktı ama acayip komik haldelerdi.
Batuhan, Canberk ve Burağın ensesinden tutup getiriyordu.
Her ikisi de yarı uyanık haldeydi.
Bu komik hallerine dayanamayıp kahkaha patlattım Aras'ta daha fazla dayanamayıp benimle birlikte gülmeye başladı.Batuhan "Hiç gülmeyin, hiç gülmeyin deli ettiler beni. Sabaha kadar film izlediler şimdi de ayılmıyor manyak herifler ."
Bu söyledikleriyle kahkaham daha fazla arttı. Kahkaham bir anda durdu sebebi ise Burak Şükrü'nün Omuzunda ki sincabıydı.
Çığlık atıp koşturmaya başladım.
Burak Şükrü de elindeki sincapla bana doğru geliyordu.