0.0 'Pick Me!'

5.8K 402 878
                                    


*Öncelikle bu ficte Jeongin'i bebek olarak görmemenizi istiyorum. Sonralıkla ise lütfen Jeongin'i kimle shipliyorsanız bu fici okurken shiplemeyi bırakın. Sonunda olmasını istediği kişiyi kitaptaki ilişkilerine bakarak karar verin. Son ana kadar kimle olacağını anlayamayacağınız bir kitap olacak. Keyifli okumalar

...

Jeongin omzundan düşen çantasını düzeltmiş yalnız yaşayan biri için fazla büyük olan evine girmişti.

Ailesi öbür dünyaya giderken ona fazlaca büyük bir ev bırakmıştı. Bir de şirket...

Daha 25 yaşında olduğu için şirketin başına hemen geçmeyi düşünmüyordu. Onun yerine amcası şirketin başındaydı.

Ülkenin gözde 5 bekarından biriydi. Kızlar ve erkekler peşinde dolaşmayı seviyorlardı. Bu ilgi Jeongin'in hoşuna gidiyordu.

İçinde kitaplar olan çantasını salondaki koltuklardan birine bırakmış kendisi de yanına oturmuştu.

Evin içi fazla sessizdi. Saat akşam 8'i geçince evindeki yardımcılar evden gidiyor Jeongin saray gibi evde yalnız kalıyordu.

Işıkları yakmadığı için karanlık olan ortam uykusunu getirmişti. Dünya durmuş gibiydi. Duvarda asılı duran saatin sesi dünyanın durmadığını kanıtlıyordu gerçi.

Avuç içlerini gözlerine bastırıp ayağa kalktı. Yolunu ezbere bildiği merdivenlerden üst kata çıkmış ardından banyoya girmişti.

Üstündeki kıyafetleri çıkartarak kendini sıcak suyun altına soktu. "Herkes benim peşimde ama ben yalnızım" su şakaklarından göğsüne doğru akarken bunu demişti.

Ardından aklına şirket için onu eğiten öğretmeninin başka biriyle yaptığı telefon konuşması gelmişti.

Ne dediğini hatırlamaya çalıştı. "Cidden kaliteli bir site diyorum. İstediğin kriterleri giriyorsun ve o sana mükemmel adayı yolluyor. Ben de sevgilimle o şekilde tanıştım"

Hatırlamıştı. "Denemeli miyim?" Diye düşündü bir anlık. Ardından çok saçma olduğunu düşünmüş böyle bir şeyi düşündüğü için kendine gülmüştü.

Banyodan çıkıp üzerini giyinirken zihninin bir kısmında bu konu vardı. Bilgisayarının başına oturup öğretmenini aradı.

"Efendim Jeongin". Jeongin cidden sorsam mı diye düşünüyordu.

Denemekten zarar gelmezdi. Belki doğru kişiyi bulurdu. Böylece yalnız kalmazdı.

"Somin direkt konuya gireceğim." Sert bir şekilde yutkundu. Heyecanlanmıştı.

"Bugün senin bir telefon konuşmana kulak misafiri oldum. Bir siteden bahsediyordun. O sitenin adını ve amacını bana söyleyebilir misin?" Bu hayatta en yakın olduğu kişinin öğretmeni olması Jeongin'e artık çok garip gelmeye başlamıştı.

"O mu?" Dedi Somin telefonun diğer ucundan. Bunu anlatıp anlatmamak konusunda emin değildi.

"O yasa dışı bir site emin misin anlatmamı istediğine?" Jeongin daha fazla heyecanlanmıştı.

Eğlence arıyordu.

"Evet lütfen!"

"Sitenin adı 'Pick Me!' ama google'da bulamazsın. Sitenin amacı sana mükemmele yakın sevgili bulmak. İki şekilde kayıt olabiliyorsun. Üye olarak ve alıcı olarak. Alıcılar istediği kriteri girip belirli bir para karşısında sevgili adayı buluyor. Üyelerde kendi özelliklerini girip bir alıcının onu seçmesini bekliyor."

Pick MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin