Jeongin evden çıkmadan önce telefon aramalarını kontrol etti. Bir sürü cevapsız arama vardı ama hiçbiri beklediği kişiden değildi.
O kişinin aramasını neden bekliyordu kendisi bile bilmiyordu. Yüksek ihtimalle bir daha aramayacaktı. Jeongin, içinde nedensiz bir hüzün hissetti. Chris yazan kutucuğun yanındaki telefon simgesine götürdü parmağını.
Oraya basmak üzereyken telefon ekranına bir arama geldi. HanQuakka yazıyordu. Jeongin Chris'i boşverip telefonu açtı.
"Selamlar sinsi tilki nasılsınız?" Jeongin bunu demesiyle gülümsemişti. "İyiyim HanQuakka sen nasılsın?"
Jisung da telefonun diğer ucundan gülmüştü. "Seninle buluşacağı için heyecanlı. Anime girl oturuşumu merak ediyorsun değil mi?"
Jeongin arabasının anahtarını almış kapıyı kapatıp dışarı çıkmıştı "O oturuşu görmek için sabırsızlanıyorum."
"O zaman sana bir konum atıyorum orada buluşalım olur mu? Anime girl oturuşunu ustasından göreceksin." Jeongin onaylayıp telefonu kapatmıştı.
Arabasının kapısını açmadan önce durmuş gülmeye başlamıştı. Jisung'un kafası diğer herkesten farklı çalışıyordu ve bu değişik kişi Jeongin'i güldürüyordu.
Arabasına binip telefonuna mesaj olarak gelen konuma gitti. Yolda müzik dinlemiş bir şey düşünmemeye çalışmıştı. Arabasından indiğinde onu kapının önünde bekleyen çocukla karşılaştı.
"Hoşgeldin. " dedi çocuk elini sallayarak yanına gelirken. Jeongin de ona elini uzatmış "Hoşbuldum. " demişti. İkili ayakta havadan sudan sohbet edip içeriye girmişlerdi.
Masalardan birine otururken Jisung geniş bir şekilde sırıtıyordu. Gerildiği yüzünden belli oluyordu. Jeongin bunu fark etmiş "Gerilmene gerek yok. " demişti.
Jisung kendisini sakinleştirip gelen garsona siparişini söyledi. Jeongin de söyleyince garson gitmiş ikili yalnız kalmıştı.
Jisung aniden konuşmaya başladı. "Bak Jeongin aslında buluşmak istememin bir nedeni vardı. Seninle bir şey konuşmak istiyorum."
Jeongin ona aşk itirafı yapacağını düşünüp gerilmiş konuşmasını durdurmuştu "Önce anime girl oturuşunu göster ondan sonra konuşuruz."
Jisung dediği şeyle şaşırmış ardından gülmeye başlamıştı. "Peki. " diyip ayağa kalkmış Jeongin'in yanına gitmişti. Boş sandalyeyi çekip Jeongin'e doğru oturdu.
Bacakları eklemine kadar düz, eklemden sonrası da çapraz duruyordu. Bunu yaparken Jisung'un yüzünde ciddi bir ifade vardı.
Jeongin oturuşuna bakmış cidden anime girl oturuşu yapabildiğini görmüştü. İkili gülmeye başladı. "Sen de denesene. " dedi Jisung gülüşünün arasından.
Jeongin de onun gibi oturmayı denemiş pek becerememişti. "Oldu mu?" diye sordu gülerken. Çevresindeki insanlar onlara bakıyorlardı ama Jeongin ve Jisung pek önemsemiyordu.
Jisung oturuşunu görüp kahkaha atmış "Pek olmadı gibi sanki." demişti. Sonra doğru şekilde oturmasına yardım etti. Jeongin öyle durmak için tüm vücudunu kasmış vücudunu kastığı için de gülememişti.
Bu halini gören Jisung da kendi kahkahalarını susturmaya çalıştı. Jeongin sonunda kendini serbest bırakmış kahkaha atmaması için de Jisung ağzını eliyle kapatmıştı.
İkili bir süre sessiz sessiz gülmeye devam etti. Ortamın garipliği komikti. Jisung'un Jeongin'e anime girl oturuşu yapmayı öğretmesi başlı başına komikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pick Me
Fanfic»Jeongin yalnızlıktan sıkılmış mükemmel sevgiliyi bulmak için yasadışı bir siteye başvuru yapmıştı. Eşleştiği 7 erkekten hangisi ona daha çok uyuyordu ve Jeongin hangisini seçecekti? |Jeongin x Skz| *Uyarı: Ficte ana karakter Jeongin o yüzden ship...