0.5 'Kedi'

2K 258 335
                                    


   Jeongin sabah büyük bir baş ağrısıyla uyanmıştı. Ne yazıkki dün gece olan her şeyi hatırlıyordu. Kendini rezil etmişti. Changbin'i sevmişti ve şimdi onunla 2.kez buluşamayacağını düşünüyordu.

  Beklediği olmamış saatin kaç olduğunu kontrol etmek için telefonu aldığında Changbin'in mesaj attığını görmüştü.

Mesajda yazan şeyi gördüğünde yastığı kafasına bastırıp çığlık attı kesinlikle rezil olmuştu. Yazan şeyi sesli okudu "Senle bir daha buluşmak istediğime göre 10 puanı hakkettim değil mi?".

  Tekrar yastığı kafasına bastırmıştı. "Jeongin ilk defa tanıştığın biriyle neden içmeye gidersin ki? Hayır adam seni bıraksaydı ne olacaktı?". Biraz daha kendine kızmış ardından yattığı yerden kalkmıştı.

  O günü tamamen yatarak geçirecekti. Rezilliğini unutması için bir gün boyu kimseyle görüşmemesi gerekiyordu.

"Ya da kendimi hayvanların arasında rahatlatabilirim" Kendine böyle demişti. Bu fikir ona mantıklı gelince yemek yiyip baş ağrısı geçtikten sonra hayvan sevmeye gitmeyi planlamıştı.

  Sonunda evden çıktığında her zamanki arabasını yerinde bulamamış dün geceki rezilliği aklına gelmişti. O arabayı oradan aldırtmayı aklına kazıyıp diğer arabasına bindi.

  Sonuçta o zengindi değil mi?

Arabayla her zaman hayvan sevmeye gittiği parka gitmişti. Orada çok fazla kedi olurdu ve onları sevmek ona iyi gelirdi.

  Yolda markete uğrayıp kedi mamaları almayı unutmamıştı. Buradaki tüm kedileri besleyecek kadar kedi maması vardı elinde.

  Sonunda parka vardığında kedilerin miyavlama sesleri şimdiden duyuluyordu. Her zaman kedileri beslediği yere gidip metal kaba mama döktü.

  Boş olan tüm metal kapları mamayla doldurmuştu. Sonunda bitirdiğinde banklardan birine oturup ona sürtünen kediyi kucağına aldı.

  Kediyi sevmeye devam ederken rahatladığını hissediyor, son günlerdeki eğlenceli hayatı hakkında düşünüyordu. Zihnindekileri kucağındaki kediye söyledi.

"Sence hangisini seçmeliyim küçük kedicik? Birilerine yanlış mı yapıyorum?" Kedi kafasını kaldırıp gözlerinin içine bakmış ardından miyavlayıp tekrar kafasını dizlerine yerleştirmişti.

   "Dimi bence de yanlış bir şey yapmıyorum. Felix'i seçme konusuna gelirsek onunla iyi olacağım konusunda emin değilim." Kedi git başımdan dercesine miyavladığında Jeongin omuz silkip konuşmayı kesmişti.

  Birkaç kedi daha etrafında toplandı. 6 tane kedi vardı etrafında. Jeongin istemsizce o kedileri profillerle bağdaştırıp hepsini eşit sevmeye başladı.

"Yedinciniz nerede?" Diye konuştuğunda karşılık olarak yüksek sesli miyavlama almıştı. Ardından kulağına bir insan sesi geldi.

"Tüm mama kaplarını sen mi doldurdun?" Jeongin sesin geldiği yöne bakmak için kafasını kaldırdığında güneş ışığı ayakta dikilen adamın yüzünü görmesini engellemişti.

  "Evet" diye cevapladı adama bakmayı bırakıp. "Bugün sen doldurduğun için yarın mama almama gerek kalmadı teşekkürler." Adam ayağının dibine gelen kediyi sevmek için yere oturmuştu.

  Jeongin dikkatini yine adama verdiğinde yüzünü net olarak görebilmişti. Yüzü bir yerden tanıdık geliyordu.

  "Teşekkür etmenize gerek yok. Buradaki kediciklere borcum vardı." Yerde oturan gülümsemişti. Jeonginde ona uyup gülümsedi.

  Yüzünü inceleyip kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Çocuk bakışlarını fark etmiş kafasını kaldırıp Jeongin'e bakmıştı. "Noldu öcü falan mı gördün?"

  Jeongin bu dediğine güldü "Adınızı öğrenebilir miyim?". Yerde oturan adam ayağa kalkmış yere oturduğu için kirlenen arkasını silkelemişti.

  Jeongin'in anlık ilgi odağı oraya kaymış tekrar gözlerine bakmıştı. "Bilmem öğrenebilir misin?" Göz kırpıp bu cümleyi kurarak Jeongin'in yanındaki boşluğa oturdu.  Kedilerden biri çoktan kucağına yerleşmişti.

  Jeongin aklına gelen isimle kaşlarını çattı "Adın Minho mu?". Yanındaki adam şaşırmış adını nereden bildiğini sorgulamaya başlamıştı.

  "Seul cidden çok küçük." Elini tanışmak için uzatıp devam etti Jeongin "Ben Yang Jeongin.". Minho uzattığı eli tutmuştu ama kafası karışmıştı.

  Jeongin'i hayatında ilk defa görmüştü. "Ben de Lee Minho. Nereden tanışıyoruz hatırlayamadım?".

Jeongin bakışlarını kaçırdı. Onu tanımayan insanlara böyle yaklaşmayı kesmeliydi.

  "Tanışmıyoruz. Pick Me uygulamasında profilinizi görmüştüm." Minho öyle bir uygulamaya üye olduğunu hatırlıyordu ama oradan bir sevgili bulmuş ardından anlaşamayıp ayrılmıştı. Kaydının silindiğini düşünüyordu.

"Ben o uygulamadan kaydımı sildiğimi düşünüyordum. Kusura bakma." Jeongin aday listesinden birinin silindiğini düşünüp ani bir hayal kırıklığı yaşamıştı.

"Olsun arkadaş olabiliriz bence. Bu kedi parkını çok bilen yoktur." Minho Jeongin'in dediği şeyle gülümsedi.

"Bu parka geldim diye kedilerimden az trip yemedim." Jeongin profilinde 3 kedisi olduğu bilgisini gördüğünü hatırladı.

  "Adları ne?" Diye sordu kucağına çıkan 2. kediyi severken. Minho da kolunu bankın arkasına yaslamıştı.

  "Soonie, Doongie ve Dori"

Jeongin gülümseyip bakışlarını Minho'nunkilerle buluşturdu "Güzel isimlermiş anlamı var mı?".

"Hayır" Minho da ona gülümseyerek karşılık verdi. İkisi bir süre birbirlerine gülümseyerek bakmaya devam ettiler.

  Jeongin Minho'nun değişik aurasını sevmişti. Minho insanlara bakıp gülmeyi seven bir insandı. Yani Jeongin'e yaptığı şey farklı bir şey değildi. 

  İkisi biraz daha bakışmış sonra da 2 arkadaş gibi sohbet etmeye başlamışlardı. Sohbetleri Minho'nun işe çağrılmasıyla son bulmuştu.

  Jeongin Minho parktan ayrılırken ona onu arayacağını söylemişti. Buluştuğu adaylar arasında etkisi altına alamadığı tek aday Minho'ydu ve bu onun sinirini bozmuştu.

  Ona puan verme işini sonraya erteledi. Minho'ya arkadaş gibi yaklaşıp sonunda kendisine aşık edeceğini aklının bir köşesine kazımıştı.

  Jeongin geniş çaplı bir oyunun içinde gibi hissediyordu. Tek amacı ise eğlenmekti. Herkesi etkisi altına alıp sadece aralarından bir tanesiyle devam edecekti. Belki de bir tanesiyle bile devam etmezdi.

  Yanında uyuyan kediye baktı "Yalnızlık başa bela değil mi kedicik? İnsanı şerefsiz yapıyor."

👤👈🏻

  Kitaptaki favori karakterimin Jeongin olduğunu biliyor muydunuz? Artık biliyorsunuz.

1-5 arası sıralayabilirsiniz shipleri.

  Ayrıca kafamda Jeongin'in kimle olacağına dair hala oturtturamadım belki hiçbiriyle olmaz. Yani Jeongin bu eğlenmek için yapıyor.

Pick MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin