Eğer yanlışlıkla bu sayfaya geldiysen altta yazdıklarımı okuma büyük bir spoi çünkü
Ficin tüm karakterleri için 2li 2li böyle bölüm yazmayı düşünüyorum. Jeongin'den sonra hayatları nasıl o noktaya geldi, mutluluğu nasıl buldular ve şu an ne yapıyorlar diye merak ediyorsunuzdur.
4 özel bölüm gelecek müsait oldukça yazacağım ve bunların hepsi tamamlandığında bu fice yeni bir bölüm atmayacağım.
Ayrıca fic 20 bin okunmaya ulaşmış bunun için de teşekkürler, seviliyorsunuz <3
❄️
Kafalarının içinde hala Jeongin'in dediği şeyin şokunu yaşayan iki genç kapıdan çıktıklarında o çocuğa karşı gerçek bir sevgi hissetmediğinin farkındalardı. Changbin güzelliğinden etkilendiği oğlanı sesiyle durdurdu "Bir kafeye falan gidelim mi kafa dağıtırız?"
Hyunjin bu soruya şaşırmış ardından bir işi olmadığı için kabul etmişti. İkili yol boyu sessiz kalmış güzel görünümlü bir kafenin önüne gelince durmuşlardı. "Buraya girelim bence iyi gözüküyor" dedi Hyunjin, Changbin'in tepkisini beklemeden içeriye yönelmişti. Changbin de bir şey demeyip peşinden gitti.
Bir masaya oturmuş oturduktan sonra Changbin "Baştan tanışmaya ne dersin? Ben Seo Changbin" demişti. Hyunjin de kafasını sallayıp "Ben de Hwang Hyunjin, ne iş yapıyorsun?" demişti.
"Spor danışmanlığı, özel hocalık yapıyorum. Sen?"
"Galerim var, ressamım" Changbin duyduklarına şaşırmış "Resimlerini çok merak ettim" demişti. Hyunjin tepkisine güldü "İstersen bir ara galerimi ziyaret edebilirsin"
"Yakınlaşmamız tuhaf kaçmaz mı sence de?" Hyunjin Changbin'in sorduğu soruyla afallamış tam o sırada garson gelmişti. İkisi de aynı anda aynı siparişi verdiğinde bakışları birbirlerini buldu.
Hyunjin hafif bir kahkaha atmış, Changbin ise sadece gülümsemişti. Garson başka bir istekleri olup olmadığını sormuş ikisi de hayır deyince masadan uzaklaşmıştı.
"Kol kaslarımı geliştirmem için nasıl çalışmalıyım sence?" Hyunjin konu açmak için bu soruyu sormuş Changbin gülümseyerek cevap vermişti.
"Bu tür soruları bedavaya cevaplamam iş prensiplerime uymuyor"
"Önem verir misin böyle şeylere?" Hyunjin için önemli bir soruydu bu, kafasındaki düşüncelere uyan insanlarla tanışmak hoşuna gidiyordu.
"Evet, bana prensiplerin adamı seo changbin derler" garson elinde iki filtre kahve ve cheesecake getirdi. Önlerine yerleştirmiş tekrar masadan ayrılmıştı.
"Sen genelde nasıl resimler çiziyorsun?" Changbin kahvesinden bir yudum almış Hyunjin'in cevaplamasını bekliyordu.
"Genelde manzara resimleri çizmeyi severim ama bu soruya cevap vermem doğru olmaz. Gelip kendin görmeye ne dersin, resimlerimin insanlar üzerinde uyandırdığı duyguları merak ederim"
Changbin başını olumlu anlamda sallamış "O zaman bana adresini ver müsait olduğumda uğrayacağım" demişti.
İkili söyledikleri tatlı ve kahveleri bitene kadar sohbet etmeye devam etmiş, birkaç şey hakkında konuşmuşlardı. O gün o masada, Jeongin'in veya düştükleri durumun konusunu açmama kararı almışlardı.
Birkaç gün sonra Changbin Hyunjin'i aramış galerinin müsait olup olmadığını sormuştu.
Hyunjin Changbin'i heyecanla onayladı. Eskiden flört seçerken yaptığı testi Changbin'e yapmak istemiyordu. Daha çok resimlerini ona gösterme düşüncesi onu heyecanlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pick Me
Fanfiction»Jeongin yalnızlıktan sıkılmış mükemmel sevgiliyi bulmak için yasadışı bir siteye başvuru yapmıştı. Eşleştiği 7 erkekten hangisi ona daha çok uyuyordu ve Jeongin hangisini seçecekti? |Jeongin x Skz| *Uyarı: Ficte ana karakter Jeongin o yüzden ship...