Chris ile Jeongin'in öpüşmesinin üstünden çoktan 1 hafta geçmişti. Bu 1 haftada JeongChan sürekli birlikte vakit geçirmişlerdi.Bazı günler Chris'in evinde bazı günler Jeongin'in evinde vakit geçirmiş kalan günlerde ise dışarıda takılmışlardı.
Chris hayatından memnundu, Jeongin de Chris'i sevdiğini bildiği için memnun olmaya çalışıyordu. Bu 1 haftanın sonunda Felix'den özür dileyecek cesareti kendinde bulmuştu.
Şirkete giderken Felix'in çalıştığı restaruantta durdu. Şansına Felix kapının önünde sigara içiyordu.
Jeongin'in arabasını görmesiyle o tarafa odaklandı, Jeongin de fark edildiği için arabadan çıkmıştı. Yüzünde içten gelen bir ifade vardı, kendini Felix'e karşı kötü hissediyordu.
Felix onu görünce yüzünde oluşan kırgınlığı gülümsemeye çevirmiş "Hoşgeldin" demişti. Jeongin tam karşısında durup Felix'in zorla gülümsemeye çalışan yüzüne baktı.
Felix eskiden onun yanında olduğu zamanlarda hep isteyerek gülümsüyordu, bugün farklıydı. Jeongin kalbine büyük bir ağırlık çöktüğünü hissetti. Felix en son üzmek isteyeceği kişi bile değildi.
"Jeongin?" Felix'in adını seslenmesiyle kendine gelmişti. "Nasılsın?" Diye sordu çekinerek. Felix omuz silkmiş "Her zamanki gibi, sen?" demişti.
Jeongin her zamanki gibi olmadığını biliyordu "Kötü".
"Özür dilerim Felix, benim sana böyle umut verme gibi bir amacım yoktu."
Felix Jeongin'i eliyle durdurmuş "Özür dilemene gerek yok Jeongin, birinin zorla beni sevmesini sağlayamam ama gerçeği söylemek gerekirse ben senden hoşlanıyorum. " demişti.
Jeongin'in yüzü düştü "Keşke senin için yapabileceğim bir şey olsa gerçekten seni üzmek istemiyorum"
"Benim için yapabileceğin tek şey sevgilinle mutlu olman ve seni unutmama izin vermen, yani burada biraz daha kalırsan işler garipleşecek" Felix bunu gülümseyerek söylemişti, içten gülümsediği belli oluyordu bu sefer.
Jeongin de onun için gülümsedi "Teşekkür ederim Felix, her şey için"
Ardından birbirlerine hoşçakal diyip ayrılmışlardı. Jeongin o an görüşürüz demek istemişti ama Felix'e bu kötülüğü yapamazdı.
Arabasına binip şirkete yöneldi, Felix arkasından bakmış ardından telefonunu çıkarıp Jeongin'in numarasını silmişti "2 haftadır tanıdığım birine ne kadar bağlanmış olabilirim ki?"
Jeongin şirketin otoparkına arabasını park edip içeriye girmişti. Amcası bugün onunla önemli bir mesele konuşacağını söylemişti. Bu yüzden gergin hissediyordu, daha demin olanlar yüzünden dikkati de dağınıktı.
Dikkatini toplayıp yanından geçen çalışanlara selam vermiş amcasının odasına varmıştı.
Derin bir nefes alıp terlemeye başlayan elleriyle kapıyı çaldı. Amcası sakin bir şekilde "Gelebilirsin" diyince daha fazla gerilip içeriye girmişti.
Amcası onu güler bir yüzle karşılayıp "Hoşgeldin Jeongin bir şeyler içer misin?" diye sormuştu. Jeongin ayak üstü bu soruyu sormasını komik bulduğu için gülümsedi.
Ardından başını olumsuz anlamda sallayıp koltuklardan birine oturmuştu. Amcası onun geriye kalan tek ailesiydi onun sayesinde bu zamanlara gelebilmişti.
Anne ve babasını bir trafik kazasında kaybettiğinden beri amcası onun hep yanında olmuştu. Ondan önce de yakın olduklarını hatırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pick Me
Fanfic»Jeongin yalnızlıktan sıkılmış mükemmel sevgiliyi bulmak için yasadışı bir siteye başvuru yapmıştı. Eşleştiği 7 erkekten hangisi ona daha çok uyuyordu ve Jeongin hangisini seçecekti? |Jeongin x Skz| *Uyarı: Ficte ana karakter Jeongin o yüzden ship...