Justin cobora rapid scarile. Usa de la intrare era deschisa la perete, vaza cu flori, care se afla pe masuta de la intrare era rasturnata. Cine poate fi?
PERSPECTIVA LUI JUSTIN
Livingul arata intr-un hal de nedescris. Masuta era rasturnata, pernele de pe canapea aruncare pe jos. Aud niste tipete. Era mama. Ma grabesc spre bucatarie,dandu-i un sut usii. Se deschide. Pe gresie era o sticla de bautura, sparta. Ma uit catre mama care era agresata de un... tip. Avea cutitul la gatul ei. Il trag de umar, si nu imi vine sa cred ce vad. Era tata... adica Jeremy.
Nu l-am vazut in viata mea asa. El ura bautura. Era nebarbierit, cu o palarie de pescar in cap, duhnea a tigari si bautura. Hainele era largi, ca de boschetar, si murdare.
Jeremy imi zambeste batjocoritor, vine mai aproape de mine. Imi apuca umerii cu palmele si ma impinge- Uh, pustanul a venit sa-si viziteze mama . Spune razand ironic
- Ce cauti aici? Spun strangand pumnul, ca nu cumva sa-i dau unu.
- Am venit la sotia mea. Spune mergand spre mama , pupand-o pe obraz.
Mama plangea si inghitea in sec. Fiecare atingere a lui ii provocau scarba.- Ia mana de pe ea ! Ma duc catre el, dandu-i in pumn puternic.
Apleaca capul in jos si rade batjocuritor. Isi duce mana la gura, stergandu-si sangele care isi facuse aparitia.- Oh, Justin,Justin. Nu te-a invatat mama ta ca nu e frumos sa lovesti persoanele in varsta? Mai ales parintii. Vine taras catre mine, luand sticla de bautura. O apuca strans de partea de sus, indreptand-o spre mine si o arunca. Ma feresc, iar sticla loveste pertele.
Se apropie de mine nervos. Imi da un pumn apoi, ma loveste cu genunchiul in stomac. Cad in genunchii, lasandu-mi capul in jos. Ma ridic cu greu de jos, ducanu-ma taras catre el.Ii dau un pumn, facandu-l sa faca cativa pasi in spate. Ma duc mai aproape, si ii mai dau un pumn, isi duce capul intr-o parte. Isi pune mainile pe umerii mei, si ma impinge. Ma dezechilibrez si cad. Merge catre bufet si ia un cutit
- Sa vedem daca mai esti tare . Spune troznindu-si capul.
PERSPECTIVA ALLISON
Duc copii in camera lor, apoi ma indrept catre usa de la bucatarie. Se tot auzeau zgomote. Imping usor usa, uitandu-ma in toata bucataria. O vad pe Pattie intr-un colt, plangand. Justin era pe jos, iar un tip se dadea el cu un cutit. Ma panichez
Nu stiu ce sa fac, imi e frica.. daca il omoara. Vorbea costiinta mea. Nu, el m-a salvat de atatea ori, trebuie sa fac ceva pentru el. Il iubesc, nu-l pot pierde.
Imi iau inima in dintii si dau buzna in bucatarie, alergand catre Justin, Il imping cat pot de tare pe tip, care, fiind atat de beat, se dezechilibreaza, si cade, lovindu-se ca caupul de masa.
Ma pun in genunchi langa Justin, lunadu-i mana intra'mea.- Justin, ce s-a intamplat? Esti ok? Cine e asta? Spun ingrijorata, mangaindu-i obrazul.
- Aaa, pai, mmm, e tatal meu... Si da, sunt bine. Nu ar fi trebuit sa vi. Poate ti s-ar fi intamplat ceva. Spune ridicandu-se in sezuta
-Nu ma intereseaza ce mi s-ar fi intamplat. Prefer sa mor cu tine decat fara tine. Ma uit la Justin.
- Allison, ai grija ! Striga Justin facand ochii mari. Ma intorc si tipul isi infige cutitul in abdomenul meu.Imi pun mana peste rana, iar Justin sare in ajutor. Ma intind, Justin prinzandu-mi capul.
- Nu, Allison. ! Spune tipand. Lacrimile incepusera sa-i invadeze fata. Imi mangaie obrazul. Rezista iubito. Spune strangandu-si pumnul. Incepusem sa vad totul in ceata. Ochii mi se inchid fara sa vreau...
CITEȘTI
Dark
Fanfiction❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq