10k READS.
THANK YOU ALL SO MUCH !!! ♥♥♥♥♥♥E dimineata. Imi frec ochii cu palmele, si imi indrept privirea catre Justin,care dormea cu mana in jurul taliei mele. Daca as putea, as sta toata viata asa. Dormea ca un ingeras.
Ma ridic din pat usor, sa nu il trezesc si ma indrept catre cabina cu baia. Pentru un vapor, baia arata destul de eleganta. Imi placea. Imi dau jos pijamalele si intru in dus. Las apa fierbinte sa cada pe mine, relaxandu-mi fiecare muschi din corp. Aveam mici dureri de aseara. Inca nu pot sa cred ca am facut asta.Ma simt mai bine acum. Am facut-o din dragoste, cu persoana pe care o iubesc. Sper sa nu ma dezamageasca.
Gandurile mi-au fost intrerupte de niste zgomote care se auzeau. Opresc dusul si raman nemiscata. Inima imi inghetase. O mana se apropie de perdeaua dusului, indepartand-o. La naiba, era Justin.
- Doamne Justin, bine ca esti tu. Spun rasufland usurata.
- Da cine credeai ca e? Spune razand.
Justin ma privea insistent, din instinct imi acopar intimitatile.
- Nu trebuie sa te feresti scumpo. Deja te-am vazut dezbracata de nenumarate ori, esti frumoasa. Zambeste si se da mai aproape de mine. Ii zambesc inapoi si ii fac loc sa intre in dus cu mine.
Avea pe el doar perechea de boxeri. Ii da jos si vine mai aproape de mine. Dau drumul la apa , Justin cuprinzandu-mi talia si tragandu-ma mai aproape de el. Corpurile noastre erau lipte. Justin isi musca buza inferioara si se apropie de buzele mele sarutandu-le pasional. Imi pun mana in parul lui, apucandu-i buza si tragand de ea. Ma saruta pe gat, fiorii raspandinsu-se deja prin tot corpul. Picaturile de apa care cadeau pe noi faceau placerea mai mare. Il sarut si eu pe gat, sugand pielea, apoi dau cu limba. Justin imi saruta sanii, punandu-se in genunchi si sarutandu-mi abdomenul apoi intimitatea. La dracu, il voiam in mine acum. Mai mult ca orice.
Dau mici gemete de placere cand limba lui Justin se juca inauntrul meu.
- Justin, fa-o acum ! Spun printre gemete. Ma lipeste in zid si intra cu putere in mine.
Rasuflu usurat. Ma ia in brate, incolacindu-mi picioarele in jurul taliei lui. Incepe sa faca miscari de du-te vino. Inca mai simteam mici dureri, care erau diminuate cu mici placerei. Resipiram din ce in ce mai repede dand gemete de placere. Justin ranjea si isi musca buza inferioara. Se apropie de ale mele si le saruta pasional. Imi ia mana, pozitionand-o pe perete, si impreunandu-se cu a lui.
___
Ne lasam amandoi pe spate in cada. El statea razmat de cada, iar eu in poala lui cu capul pe piteptul lui, el jucandu-se in parul meu .
- Iti promit ca data viitoare va fi numai placere. Spune Justin razand.
Ma uit confuza la el zambind. Rad si il sarut scurt pe buze.
Ma ridic din cada, imi iau un prosop si mi-l infasor in jurul corpului. Ies din baie, indreptandu-ma catre camera. Incep sa cotrosesc prin bagaj sa vad ce haine mi-a luat Justin, si cu care ma pot imbraca.
Afara era cald, asa ca mi-am ales o rochita cu flori pe ea. In picioare o pereche de opincute. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat. Si eram gata pentru o noua zi.Oare ce a mai planuit azi Justin? Imi intorc privirea catre el. Statea in pragul usii, purtand doar un prosop in jurul taliei. Era asa sexy. Ma apropii de el si il sarut. Se duce catre bagaje si isi cauta ceva de imbracat.
Isi ia o pereche de jeans Calvin Klein. Un tricou alb si o vesta de blugi. In picioare isi ia o pereche de supra.- Deci, ce avem azi in plan? Il intreb nerabdatoare.
- Mai intai hai sa servim miccul dejun.
Mergem pe punte unde era un mic restaurant. Ne asezam la masa, unde chelnarul vine repede catre noi si ne aduce doua meniuri. Incep sa-l rasfoiesc pentru a ma decide ce sa iau.
Justin statea si se uita la mine, zambind.- Ce e? Il intreb razand.
-Nimic, raspunde el tot razand.
Chelnarul vine si ne ia comanda.- As dori o omleta cu legume si o cafea cu lapte. Ii spun zambind. Tipul isi indreapta privirea si carnetelul catre Justin pentru ai lua si lui comanda. Justin ii face semn sa ii aduca ce am comandat si eu.
_____
Am terminat de mancat. Ma plimbam cu Justin pe punte, tinandu-ne de mana.
Am mers prin toate incaperile posibile, si locurile. Ne-am oprit in foisorul celui care pilota nava. Era goala. Justin ma baga intr-un colt. Se uita in ochii mei si ma saruta cu foame.Mainile lui urcau si coborau usor pe spatele meu. Mainile mele erau in parul lui. Am stat asa si ne-am sarutat in jur de 5 minute. Mai faceam mici pauze pentru a putea respira si incepeam iar sa ne sarutam.
A fost cel mai lung sarut din viata mea. Si in acelasi timp perfect. Mi-as dori sa-mi petrec mereu timpul cu Justin asa. Fara "prietenii lui" dusamni, foste iubite crizate si altele. Mi-as dori sa fim decat noi doi...- Deci.. ce mai ai de gand sa facem? Ii spun zambind, in timp ce ne plimbam pe vapor.
- Pai... Vaporul stationeaza in Canada. Si acolo m-am nascut eu. Ma gandesc sa-ti fac cunostiinta cu mama
- Ce? Mie acum imi spui? Trebuie sa ma aranjez, nu pot aparea asa in fata ei. Trebuia sa-i cumpar ceva,un cadou, nu pot sa ma duc fara nimic.
- Oh Doamne, Alli, stai linistita. Esti perfecta. Mama e o persoana de treaba, ai sa vezi ca o sa te intelegi bine cu ea.
- Chiar crezi?
- sunt sigur. Esti prima fata cu picioarele pe pamant pe care i-o aduc acasa. Zambeste si se uita la mine.
"Prima fata cu picioarele pe pamant" Hm, sper ca asta sa fi fost un compliment...- Ai sa vezi ca totul o sa fie bine. Spune cuprinzandu-mi talia
- Ohhh. Ok, am incredere in tine, spun punandu-mi mainile in jurul gatului lui. Ne sarutam si mergem in cabina pentru a ne aranja bagajele. Ne dam jos din vapor. Justin coboara primul, apoi ma ajuta si pe mine.
___Justin se uita prin jur si zambeste.
-Imi era dor de locurile astea. Spune uitandu-se catre cer.
Era cam frig,dar imprejurimile erau minunate. Justin ma duce prin toate magazinele si parcurile existente.
Imi arata imprejurimile, facem cateva cumparaturi, dupa aceea cautam un taxiu liber. Justin ii spune adresa, si am pornit.Am ajuns. Coboram din taxi, luandu-ne bagajele. Casa mamei lui era destul de mare.
Justin cioacane la usa si asteapta sa ii se deschida.
" E casa lui totusi, de ce ciocane? " Imi venise in gand intrebarea.
Usa se deschide si in fata ei apre............................................................................AAAAAAAAAAA. Deci nu cred. Am facut 10k cititoriiii. Cel mai frumos cadou. M-ati facut asa fericitaaa <3 Sunt mai fericit de cat cand am aflat ca am luat 5 in teza la mate :))) Da, va multumesc din tot sufletul ca ati fost alaturi de mine si mi-ati citit povsetea. Sper sa o faceti incontinuare. lyyyyyyyy ♥
Deciii, ce mai faceti? Nu am mai postat de anu trecut :))) (da, proasta gluma)
Sper sa va placa acest capitol. Stiu ca e cam simplu si banal, dar nu prea am avut idei.
Vote&Comm va roog !
(scuzati-ma daca mai sunt greseli)
CITEȘTI
Dark
Fanfiction❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq