Capitolul 15

1.6K 80 28
                                    

 In fata usii apare un pusti scund cu un par blond. Expresia fetei ii se schimba cand il vede pe Justin. Un zambet mare ii apare pe fata si sare in bratele lui , punandu-si mainile micute in jurul gatului lui si Justin strangand-ul tare la piept. " Si mie mi-a fost dor de tine amice" Spune Justin, dandu-si seama ca acea stransoare inseamna "mi-a fost tare dor de tine" .  Se opresc din imbratisare si copilul isi indreapta privirea spre mine

-Tu cine esti? Spune cu o voce pitigaiata, dar draguta, in timp ce se incrunta usor, aparandu-i mici riduri pe nas. 

- Sunt Allison, prietena lui Justin, spun aplecandu-ma spre el si intinzandu-i mana. Un zambet ii apare pe buze, aratandu-si micutii dinti, facand acelasi gest cu mana

- Eu sunt Jaxon, am 5 ani sunt fratiorul lui Justin.

- Imi pare bine, spun zambind in timp ce ne scuturam mana. 

   Ma indepartez de Jaxon, ducandu-ma catre Justin, inconjurandu-mi talia cu mana, si intrand in casa. 

  " Jaxon, cine e? " Se aude o voce de femeie care venea din camera alaturata. Parea a fi bucataria. Justin ii face semn lui Jaxon sa taca iar el da din cap "nimeni" striga incet.

    Livingul arata foarte bine. O canapea maronie asezata pe mijloc, o masuta in dreptul ei, parchetul maro inchis, cu un covoras pe mijloc gri. Mobila maro lacuita, cu diferite bibelori si poze, un televizor mare plasat in fata canapelei, ghivece cu flori asezate langa scari. Totul arata minunat.

   Sunetul unor tocuri se aud din cealalta incapere, apropiindu-se de noi.  Apare o femeie cu parul brunet, ochii albastri. Avea in mana un castron in care amesteca de zor. Isi ridica privirea si se uita cateva secunde la noi.  Castronul ii scapa din mana,cand il vede pe Justin, facandu-se bucati pe parchietul abea' lustruit. 

- Justin ! Spune facand pasi repzei catre el si cuprinzandu-l in brate, strangandu-l tare. Justin era mult mai inalt ca ea, creeand o imagine minunata a unui fiu iubitor care isi imbratiseaza mama. Isi indeasa capul in parul ei strangand-o mai tare la piept.

  Sa-l vad pe Justin atat de dragostos cu mama lui ma bucura. Ma bucura faptul ca are pe cineva care tine asa de mult la el (in afara de mine) . E o imagine emotioanta. 

- Pe unde ai umbalt, copilule? Spune mama lui pupandu-i amandoi obrajii,apoi fruntea, nasul si in crestetul' capului. Il observ expresia lui Justin, arata putin jenat, dar nu o opreste.

- Si mie mi-a fost dor de tine mama. Spune pupund-o pe obraz.  Femeia isi intoarce privirea spre mine zambind larg

- Sunt Pattie. Spune intinzandu-mi mana, cu acelasi zambet mare si cald.

- Allison ... prietena lui Justin . Spun zambind si intanzandu-i mana. Zambetul ei creste si mai mult la auzul cuvintelor "prietena lui Justin" . Imi cuprinde ambele maini in palmele ei, si ma trage mai aproape, oferindu-mi o imbratisare calduroasa.

- Imi pare bine. Spun zambind, iar Pattie da din cap zambitoare.

  O fetita mica, apare in graba pe scari. Justin o asteapta la capatul lor iar ea se arunca in bratele lui, strangand-o tare, si ea facand acelasi lucru.

- Cine e printesa mea? Spune Justin pupand-o pe obraz

- Eu ! Striga ea facand acelasi lucru. 

   Justin ii spune ceva la urechea iar ea isi indreapta privirea spre mine zambind si mai mult .

- Buna, sunt Jazmin, dar poti sa-mi spui Jazzy.

- Buna Jazzy, sunt Allison, prietena lui Justin, spun aplecandu-ma spre ea si stragand-o la piept. Se indeparteaza de mine si se duce spre Justin punandu-si mana in partea stanga a gurii soptindu-i lui Justin " E frumoasa". El da din cap si spune la fel de incet "stiu" . Vine spre mine si ma pupa delicat pe obraz. Pattie s-a apucat sa stranga cioburile, iar eu insist sa o ajut.  Mergem amandoua in bucatarie si incepem sa vorbim.

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum