Capitolul 7

2.3K 127 52
                                    


       Ma trezesc, vrand sa ma dau jos din pat, dar observ ca o mana imi inconjura talia. Ma intorc si il vad pe Justin.  Raman fixata cu privirea ceva timp la el, uitandu-ma la buzele lui perfecte. Parea asa linistit. Nu-ti poti da seama ce fel de persoana e cand doarme. Ei impresia ca e un inger.  Imi clatin capul revenindu-mi din transa, dau usor mana lui Justin jos de pe mine, si ma ridic din pat, coborand in bucatarie.

- E cineva? Strig, iar ecoul meu se auzise in toata casa. Se pare ca  eram singura . Ca tot eram singura,  m-am gandit sa fac clatite. Scot ingredientele din dulapuri, facand ceva zgomot. Caut in toate sertarele, si la naiba daca gasesc o lingura. Ma uit in toate, pana am gasit una, dar scapandu-mi din mana, si izbindu-se de gresia rece, provocand un zgomot neplacut

- La dracu, am zis
   Ma aplec dupa ea, si o voce din spate se aude.

- Frumoasa lenjerie ! Era Justin, care statea razmat de pragul usii, uitandu-se cu o privire perversa la mine. Era imbracat doar intr-o pereche de pantaloni scurti, si la bustul gol. 
   Ma ridic jenata, si imi dau seama caci camasuta mea de noapte era mult prea transparenta si scurta,astefl aplecandu-ma, vazandu-se tot. Nu zic nimic ci doar il privesc pe Justin, studiandu-l din cap pana in picioare.

   Revin la munca mea, punand fiecare ingredient intr-un bol mare.

- Ce pregatesti acolo?  Spune venind mai aproape de mine

- Clatite. Spun intorcandu-mi capul catre el.

   Puteam sa-i aud pasii care atingeau gresia, si creand un sunet ciudat. Vine pe la spatele meu si  isi inconjoara mainile in jurul taliei mele micute. Imi da parul pe o parte si isi lipeste buzele de gatul meu, sarutand usor si delicat, iar eu scotand un sunet de placere. Ma intoarce cu fata catre el, lipindu-ma de pieptul lui,ridicandu-ma,  asezandu-ma usor pe barul din bucatarie, eu incolaciundu-mi picioarele in jurul taliei lui. Buzele lui ajunsesera din nou pe gatul meu, sugand pielea, lasandu-mi un semn, dand cu limba la final si sarutand semnul facut. 

- Acum toti stiiu ca esti a mea. murmura Justin.

    Isi baga mainile pe sub camasuta mea, plimbandu-le de sus in jos. Isi lipeste buzele de ale mele, masandu-le, si facandu-si loc cu limba in gura mea. Imi apuca camasuta de tiv, ridicand-o in sus pe mine, si indepartand-o pe gresia rece. Eram complet goala. Singurul lucru de pe mine mai erau chiloti. Erectia lui se freca usor de intimiteatea mea, provocandu-ma sa gem de placere, iar lui Justin artandu-se un zambet malefic pe fata. 

Justin isi da jos pantalonii scurit, ramanand doar in boxeri. Chiloti mei, sunt indepartati de un degeteal de al lui Justin, ramanand complet goala. Saruturile lui Justin coborau din ce in ce mai jos, pana au ajuns in dreptul sanilor, muscandu-i, apoi coborand cu limba pe abdomenul meu, iar eu rasufland greu. Imi lipesc buzele de gatul lui Justin  sarutandu-l, iar Justin scotand un mic geamat de placere. Nu apuca sa faca urmatoarea miscare, ca suntem intrerupti de baieti, care intra val vartej in bucatarie.

- La dracu! Striga toti in cor, acoperindu-si ochii. 
  Eu foarte jenata, imi iau repede camasuta pe mine si ies in graba din bucatarie.

PERSPECTIVA JUSTIN.
]

  Ma asez pe scaun, nemultumit, punandu-mi mainile la ceafa, apoi trecand cu mana prin parul meu ciufulit

- Frate, luati-va  o camera. Reproseaza Ryan

- La dracu cu voi toti ! Strig nervos.

- E a patra oara cand incerc s-o fut pe asta si intervine ceva. Si acel ceva, fiind voi. Spun trecandu-mi iar pana prin par.
  Chad se aseaza pe un scaun de langa, lasansu-si privirea in jos.

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum