Capitolul 9

1.8K 104 23
                                    

Afara se inserase deja. Era in jur de ora 22:30.  Intru in casa, Justin fiind in spatele meu urmarindu-mi fiecare miscare. Parea foarte ingrijorat. Urc in dormitor, ducnadu-ma catre dulap lunadu-mi un porsop si pijamelele.

- Eu o sa ma duc sa fac un dus. Ii spun lui Justin care tocmai intrase in camera. 

   El da aprobator din cap, iar eu intru in baie. Imi arunc hainele murdare si rupte, ramanand goala. Ma uit in oglind,  urmele de la bici vazandu-se foarte bine. Imi trec degetele peste rani strangand din ochi si inghitand in sec.

   Intru in cabina de dus, lasand apa fierbinte sa cada pe mine, astfel facand contact cu ranile mele, provocandu-mi  mici usturimi.

     Ies din cabina, stergandu-mi piela delicat si imbracandu-ma cu pijamalele mele. Un maiou mai larg si o pereche de pantaloni scurti. In dormitor, Justin era intins pe pat, zarindu-ma se ridica si se apropie de mine.

- Esti bine? Spune incruntandu-se bland si uitandu-se fix in ochii mei, cuprinzandu-mi talia cu mana lui mari si tragandu-ma mai aproape de el. 

- Da, sunt bine. Spun cu o voce ragusita lasandu-mi capul in jos. 

  Imi prinde capul in palme si ma saruta delicat pe frunte.  Pleaca din camera, mergand si el la baie.

 Ma asez in pat, uitandu-ma pe tavan. Inchid ochii, iar imagini din "intamplarea" care ma va marca pe viata, imi invadeaza capul. Deschid ochii iar o lacrima se prleinge pe obrazul meu. O sterg fugitiv cu mana, intorcandu-ma intr-o parte si incercand sa dorm.

***

Perspectiva lui Justin 

   Nu pot sa dorm. Imi fac griji pentru Allison. Oh, daca as fi ajuns mai devreme... Imi si imaginez prin ce chin a trecut. Gundurile mi-au fost intrerupte de Allison, care se tot zvarcolea prin pat si vorbea in somn.


" NUUUU! M-a violata ! " Se aud gemete si suspine din gura ei. Ma intorc catre ea, atingandu-i umraul, iar ea tresarand in plansete.

- Hei,Hei.. Esti bine? Ii spun luand-o in brate.

- Am.. am avut un cosmar.. Spune printre suspine. 

- E in regula... spun pupand-o pe frunte. Atata timp cat esti cu mine nimeni nu iti face rau. Te voi proteja Allison. Voi fi numai al tau.  Ii Spun zambind pupandu-i buzele.

   Ea imi zambeste si ma strange tare in brate. O pup pe crestetul capului si ne asezam inapoi in pat. Eu stateam pe spate, iar ea cu capul pe pieptul meu, inconjurandu-mi talia cu mainile.

***

Perspectiva Allison

 Razele soarelui  isi fac aparitia pe fereastra camerei, trezindu-ma. Imi frec ochii cu mainile aruncand o privire prin dormitor si observand ca Justin nu mai era in pat. Ma ridic, si cobor in bucatarie, mirosea a clatite. Ma pun in pragul usii, zarindu-l pe Justin facand clatite. Zambesc si ma apropi de el cuprinzandu-i talia. Justin isi intoarce capul catre mine, zambind.

- Neata baby ! Spune Justin 

- Neata ! Ii spun zambind. 

   Justin incerca sa intoarca o clatita, care nu prea i-a iesit.

- Nu prea te pricepi in bucatarie.. Spun razand

- Mie imi spui? Rade

- Hai, te ajut eu. 

  Si preiau controlul in bucatarie. Torn compozitie in tigaie, o las sa sa coaca apoi printr-o manevra, arunc clatita in aer, cazand pe partea cealalta. O aterizare perfecta

  Termin clatitele si ne asezam la masa. Dupa ce am mancat, facem curatenie.... Bucataria era dezastru. Clar Justin e praf in domeniul asta. 

  Ma asez pe  canapea extenuata. Aprind televizorul si butonez dupa un canal pe altul. Justin se pune langa mine, asezandu-si mana pe piciorul meu. Se apropie de mine din ce in ce mai mult. Limba lui se atinge usor de buzele mele, dandu-i acces in gura mea. Ma asez pe spate, iar el se pune peste mine cuprimzandu-mi talia cu mana. Fiecare atingere a lui ma ducea pe un alt taram.

    Isi baga mainile pe sub maio-ul meu, alunecand pe spate. Se aseaza in fund, si ma trage peste el, aterizand in poala lui. Se ridica cu mine in brate, iar eu avand picioare incolacite in jurul taliei lui.

  Urca scarile, ajungand in dormitor. Ma arunca in pat, el dandu-si tricoul jos si punandu-se peste mine. Incepe sa ma sarute pe gat. Imi da jos maiou-ul ramanand doar in pantalonii mei scurti. Imi saruta sanii, muscandu-mi sfarcurile facand-ui sa se intareasca. coboara cu saruturile pe abdomen, lingand. Mici gemete de placere se auzeau din gura mea. Ne rasucim, si ajung eu peste el. Incep sa-i sarut abdomenul, fiecare patratica, dand conturul cu limba. Ii indepartez pantaloni ramanand doar in boxeri, iar erectia lui observandu-se si simtindu-se foarte bine. Ii sarut abdomenul, pana ajung la dunga boxerilor lui, tragand usor cu dintii, asta facand ca penisul lui sa se erecte si mai rau.  Imi pozitionez feminitatea pe barbatia lui, si ma frec usor, cateva gemete iesind din gura lui. Il sarut pe gat, apoi pe buze, lingandu-le.  Cobor senzual cu mana pe abdomenul lui , ajungand la erectie , strangandu-i penisul in  palma, facandu-l sa tresara si sa dea mici gemete. Ma bucuram ca aveam acest efect asupra lui. Iar ne rotim si Justin ajunge peste mine 

- Scuze scumpo ! Imi place sa domin. Spune Justin razand.
     Ma saruta pasional, iar la final apucandu-mi buza intre dinti si tragand-o. Imi da pantalonii scurti jos, ramanand in chiloti. Mainile lui coboara pe soldurile mele, vrand sa-mi dea chilotii jos, dar eu il opresc.

- Stai ! Nu cred ca sunt pregatita... Spun in timp ce Justin se dadea jos dupa mine.
  - Cred ca ar trebui sa mai asteptam putin... Ii spun intr-un fel dezamagita.

- E ok... inteleg, spune Justin grijuliu.

- Ma bucur ca esti alaturi de mine, si ma intelegi, Justin. ii zambesc si il pup pe frunte, apoi  merg la baie, lasandu-l singur in pat.

___________________________________________________________

So.. people, asta a fost tot. Nu e asa reusit, dar sper sa va placaa.
  Multumesc ca imi cititi povestea, ly all ♥♥
Offf... si maine la scoala.. damn. Acum ca a inceput o sa pot sa postez doar vineri seara, sau in weekend... Voi incerca sa postez saptamanll.... key, love you all ♥♥ again :))♥♥
Scuzati-ma pt. eventualele greseli. :D 
Vote&Comm ! :D 

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum