Capitolul 18

890 45 9
                                    

    In living era unchiul meu, Roger cu un individ. Raman cu gura cascata, privindu-l venind spre mine si imbratisandu-ma

- Allison! Striga in timp ce bratele lui puternici ma strang tare

-Unchiule Roger... Ce,ce faci aici? Il privesc inca socata

-Unchi? Spune Justin scarbit dar si socat in acelasi timp 

-Bieber, ne intalnim din nou. Spune Roger ranjind dandu-se catre Justin.

- Sentimentul neplacut apare din nou atunci cand te privesc, Green. 

- Voi doi va cunoasteti? Inghit in sec privindu-i

- Ne cunoastem de ceva timp. Spune Roger

- Ce cauti in casa mea? Il intreaba Justin alarmat.

- Am venit sa-mi iau fata. Ranjeste privindu-ma.

- Poftim? Spun simultan cu Justin.

    Roger ma apuca puternic de incheietura tragandu-ma dupa el afara iar tipul care era cu el era in spatele nostru.

   - Nu! Lasa-ma , nu ma poti lua de aici. Spun zbatandu-ma.

Justin vine grabit catre mine dar matahala lui Roger ii da un pumn, miscand-ul putin. Justin se repede la el si il loveste cu toate puterea. Ii da cativa pumni si un genunchi in burta lasandu-l lat.

- Roger! Striga Justin nervos. Las-o in pace!

-Nici vorba. Ma strange de mana mai puternic.

     Scot un scancet de durere lasandu-ma putin in jos.

- Lasa-ma! Cine esti tu sa-mi spui ce sa fac? Am 18 ani, sunt majora.Fac ce vreau. Spun cu voce tremuranda si cu lacrimi in ochi din cauza stransorii.

- Cum iti permiti sa-mi vorbesti asa? Isi inclesteaza maxilarul.

-Vorbesc cum vreau. Il imping, reusind sa ies din stransoarea mainii lui, grabindu-ma sa ajung la Justin. Ma  strange puternic in brate si ma pune in spatele lui. 

  Roger se ridica venind nervos catre noi. Justin isi scoate pistolul din geaca si il indreapta catre el.

- Justin, ce faci? Il intreb putin speriata. Acesta nu imi raspunse. Ma simteam de parca vorbesc cu peretii.

-Ce faci pustiule, ti-ai scos jucaria? Spune razand batjocuritor venind mai aproape.

-Daca te apropii, trag! Spune Justin tipand.

-Nu, nu o sa tragi. Pentru ca daca faci asta, puscaria te mananca. Si nu mai are cine sa te scoata. Vrei sa-ti petreci iar 3 ani la racoare? Rade venind catre Justin  zmulgand-ui pistolul din mana.

    Stai, cum adica iar? Adica Justin a fost timp de 3 ani la puscarie? Nu vreau sa-mi inchipui ce a facut de a ajuns acolo. De ce nu mi-a spus? Oare ii era frica ca o sa-l judec?  Nu as fi facut asta. As fi frut sa aflu asta de la el, nu de la Roger.

   Roger indreapta pistolul catre Justin. Justin ma ia de mana impletind-o cu a lui. Ne dam un pas in spate lasand loc intre Justin si pistol.

- Da-mi-o pe Allison! Striga 

- Nu am sa fac asta.

- Da-i drumul, sau o sa trag. 

    Justin ignora cu totul ce a spus si se mai da un pas in spate. Roger isi rasuceste capul indreptand pistolul catre Justin, trgand un glont in picior. Tip la impact iar in urmatoarea secunda Justin cade la pamant. Ma asez in genunchi cu ochii plin de lacrimi.

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum