Usa era deschisa la perete si inauntru un haos total. Totul era distrus, rupt, spart. Cine ar fi facut asta? Stiam ca Justin are dusmani, care ar fi in stare sa faca orice, doar sa-l distruga pentru ca e mai presus ca ei. Eram socata, si nu imi venea sa cred ce se intampla, in momentul acela mi-a disparut orice betie si durere de cap.
Justin ramane cu gura cascata, punandu-se in genunchi si dand cu pumnii in podea, urland si injurand. Ma duc la el, punandu-ma la fel, in genunchi, ii iau fata in palme si il pup pe frunte.
- Hei, calmeaza-te ! Totul va fi bine. Ii spun uitandu-ma in ochii lui. Inchide ochii si trage o gura mare de aer in piept.
Justin incepe sa se alarmeaza, se ridica in picioare si alerga pana intr-o camera din spate, uitandu-se intru seif. Cuata "ceva" si se linisteste. "Slava cerului, sunt aici" Spune usurat. Nu l-am intrebat ce ascunde, stiam ca nu o sa imi raspunda si o sa tipe.
- Cine ar fi putut face asta? Spune Justin strangand din maxilar si tremurand de nervi. Se uita in jos, la podea ramanand cu privirea fixa pe ceva. Se apleaca si ridica un chistoc de tigare cu urme de ruj rosu pe ea. Ramane cu gura cascata si incepe sa inspire si sa expire aer, nervos. De parca ar fi un taur turbat gata sa rapuna pe cineva. Strange pumnii nervos, dand cu ei in perete si urland din toate puterile. "La dracu, Selena" .Se aude o soapta mica din gura lui, crezand ca doar el a auzit.
Ma duc la el si incerc sa-l calmez.
- Hei,hei, uita-te la mine. Calmeaza-te, da? Va, trebuie sa chemam politia si totul va fi ok. Spune eu uitandu-ma in ochii lui
- Ahhh, nu. Nu trebuie sa chemam politia. Stii ce se intampla cand politia intra in casa unui diller?! Spune pe un ton oarecum sarcastic.
Imi dau ochii peste cap, si plec ducandu-ma sa strang mizeriile si cioburile.
PERSPECTIVA LUI JUSTIN
Nu,nu. Asta nu mi se poate intampla . Nu mie. Vorbea vocea mea interioara
Nu poate fi Selena, nu am mai vazut-o de aproape 3 ani. De ce ar face asta?De fapt, important e cum au intrat? Nimeni nu mai are cheia in afara de baietii mei. Si din cate vad usa nu a fost sparta...
Gandurile mi-au fost intrerupte de baieti, care tocmai intrasera.
- WOW ! Striga toti in cor.
- Ce a fost aici? Intreaba Austin mirat.
- Baieti, cineva a fost aici. Ne-au vandalizat casa, dar culmea,nu au luat nimic. Si mai e ceva, usa nu are nicio zgarietura, semn ca cineva a intrat aici deschizand usa cu cheia. Spun nervos. Refuz sa cred ca unul din voi, a fost implicat.
- Omule, calmeza-te. Spune Austin. Suntem in secolul 21, se poate imita orice, chiar si cheia de la o incuietoare si sunt fel si fel de aparate, si chestii sofisticate cu care poti deschide o usa.
- Oh, poate ca ai dreptate. Dar tot o sa aflu cine a facut asta si nu o sa scape asa usor.
PERSPECTIVA ALLISON
M-am apucat de curatenie, am inceput sa strang cioburile , punandu-le intr-un faras si iesind afara pentru a le arunca la tomberon.
Dau sa plec, dar aud niste zgomote. Las farasul jos si ma apropii mai mult de locul unde se auzeau sunetele. Inima imi batea tare si palmele imi transpirau. Imi era tare teama.
Ma apropii din ce in ce mai mult si atunci trece in viteza un soarece, care tocmai iesise dintr-un tomberon . " Oh, Doamne" Spun usurata.
O mana mi-a atins umarul, am incremenit si am intors capul sa vad cine e. Tot ce am putut sa vad e cum o mana s-a apropiat de gura mea cu o carpa, adormind instantaneu.
CITEȘTI
Dark
Fanfiction❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq