-És mi lesz ha nem fogjuk megnyerni? - nyávogtam William-nek mert annyira felül kerekedett rajtam a félelem, hogy még a cipőfűzőm megkötése is nehéznek bizonyult.
-Ezen ne izgulj nyerni fogunk olyat pedig nem mondok ha még se mert nem lesz olyan! - kezét nyújtotta felém amibe én gondolkodás nélkül helyeztem sajátomat majd egy stabil mozdulattal felsegített a földről.
-Legyen így. - végig simítottam arca szélét majd végül a tarkójánál lévő haját kezdtem el birizgálni ami az elmúlt hetekben igen csak meg nőtt.
-Így lesz! - egyszerűen ha ez a fiú mosolyog az ragadós más emberre is így már meg se lepődök az én hatalmas vigyoromon.
Mielőtt bementünk volna a suliba magához húzott és csak nézett. Addig még nem estem teljesen zavarba és kezdtem el én is minden szegletét tanulmányozni.
-Szeretlek. - szemei csillogásától hatalmasat dobbant a szívem a pulzusom pedig az eget súrolta.
-Szeretlek. - nem kell semmi több felkapott én pedig lábaimat össze kulcsoltam körülötte csak is azért, hogy még közelebb érezzem magamhoz.
A forróság mindenemet átjárta az ajkai libabőrt préseltek ki belőlem nyelve pedig annyira tudta, hogy kell egy csókba elolvadni, hogy én csak halk sóhajjal díjaztam minden tettét.
-Lassabban gyerekek nem szeretnék nyíltan ilyet látni! - takarta el szemeit Jake.
-Szerintem te minden este ilyeneket nézhetsz hülye gyerek. - szólt vissza Kyle.
-Ezzel egyetértek! - engedett el William amit őszintén szólva sajnáltam és már most hiányzott a testéből áradó hő.
Bethany egy szoros ölelésbe húzott majd már tényleg úti célként rohantunk a pályára.
[...]
Látszólag iskolánk minden diákja itt volt és velünk együtt várta az eredményt. Teljesen feltöltött, hogy mennyi időt szántak pár szalagra csak is azért, hogy ne tűnjön a terület ennyire üresnek. Torkuk szakadtából kiáltották iskolánk nevét. Igazgatóúrnak az idegeit pedig már csak egy cérna tarthatja annyira feszülten várta az eredményhozók döntését. Én személy szerint a levegőért kapkodtam és a homlokon lévő izzadság cseppeket töröltem le. Annyira rettegtem, hogy nem tudtam eldönteni azért vagyok rosszul mert izgulok vagy csak szimplán a megtett körök okozzák amit lekellett futnom.
Megszorítottam kezét mert úgy éreztem a feszültségben fuldokolok. De Williamnek sikerült minden gondolatomat egy érintéssel kikergetni a világból.
-Nyugodj meg minden rendben lesz. - próbálta nevetését igen erősen elnyomni ami minden okból kifolyólag az én szorításom okozott pedig már annyira elhittem, hogy erős vagyok.
-Az eredmény megszületett! - egy számomra idegen magas enyhén borostyás férfi próbálta magára hívni figyelmünket amit minden szempontból meg is kapott.
-Az idei évben nagyon szoros volt az állás mint a teszt szempontjából és mint a sportban is viszont egy iskola kiemelkedően jól teljesített. Ők pedig nem mások mint akik iskolájukban került megrendezésre versenyünk.
Mindenki egytől egyik kifújta magát majd azzal a lendülettel tapsoltak sikítoztak mindent amit csak lehet. Még az igazgatóúrt is felemelték aki könyörgött, hogy tegyék le.
Ezen a mi kis társaságunk hatalmasat nevetett.
-Mondtam, hogy sikerülni fog. - emelt fel megint William majd örömtelien nézett velem farkasszemet.
-Kezdem belátni, hogy nem is vagy olyan buta. - vigyorogtam rá, ujjaimat pedig fényes hajtincsein szántottam át.
-Igen elég okos és tökéletes vagyok. - olyan beképzelt vigyorral emelte fel büszkén fejét, hogy esküszöm nem sok kellett a lecsapásához.
-Soha nem fogom megszokni, hogy ennyire öntelt vagy. - csóváltam fejemet viszont még is csak nevetni tudtam.
-Már, hogy ne lennék ha ilyen lány van mellett?
Hálás voltam mindenkinek aki miatt közel kerülhettem hozzá. Ha akkor nem fogadom el a verseny ajánlatát ha meghátrálok azért mivel Amber is az én helyemre pályázik hagytam volna veszni azt ami mára már a mindent jelenteni számomra.
Boldog vagyok mert ő velem van a sérelmeim begyógyultak azért mert ő ezért mindent megtesz.
Menthetetlenül szerelmesek lettem William Miller-be és ezen már semmi sem tud változtatni.
YOU ARE READING
Mindenkiben keresve
Romance-Gyűlölöm, hogy ezt csinálod velem Sarah Evans-nézett üveges tekintettel rám. -Nem kell elviselned csak akkor hadj menni William Miller- tártam szét tehetetlenül karjaimat miközben könnyeimmel küszködtem. -De nem megy, mindenkiben a te őszinte nev...