ČÁST 1.

230 10 0
                                    

Je pondělní ráno, konkrétně 6:00 a Nickovi začal zvonit budík. Otráveně ho vypnul a ještě chvíli zůstal ležet. Jenže z chvilky se stala hodinka. Po hodině se Nick vzbudil, kouknul se na telefon a vyvalil oči. ,,Do háje! Zaspal jsem!" Rychle se zvednul z postele, nasnídal se, umyl se a vydal se na cestu do práce. Přišel o 15 minut později. ,,No to je dost, že jdete!" ,,Omlouvám se, za-..." ,,Zaspal jsem...  že? To je pořád dokola Wilde.." ,,Já vím, napravím to.. Omlouvám se." ,,Ať už se to neopakuje.." ,,Slibuju."

Nick se šel do šatny převlíct a potkal tam jeho nejlepšího kamaráda Maxe. ,,Čáu Nicku!" ,,Čau." ,,A jéje, tady má někdo blbou náladu." ,,Šéfka mě zdrbla.. Přišel jsem o 15 minut pozdě." ,,To k ní sedí.. Však se jmenuje Drábová ne." A zasmál se. Nick se na něj koukl. ,,Tobě to nedošlo?" ,,Co mi mělo dojít?" ,,Jak se jmenuje a co si řekl." Nick se zamyslel a pak se začal smát. ,,Jóó jasný.." ,,No a co jinak?" ,,Co by.. Všechno je tu stejný. A co ty? Užil sis volno?" ,,Ale jo. Šlo to. Co ty a ta tvoje? Pořád spolu?" ,,Myslíš Karen?" ,,Jo. Nebo máš snad někoho novýho?"

,,Haha, ty jsi zase vtipnej, že?" Zasmál se. ,,Nemám. Docela to klape." ,,Docela?" ,,No tak sem tam se pohádáme, ale tak to je v každém vztahu." ,,Pravda." Najednou se ozvalo hlášení z vysílačky. ,,Tady dispečink! Máme hlášený výjezd. Bouračka na okraji města směrem na jih." ,,Tady Nick, beru si to!" ,,Počkej Nicku. Jsem tu první den po dovolený, můžu si to vzít já?" ,,Tak klidně." ,,Díky kamaráde! Beru si to já, Max." ,,Dobře." ,,Tak hodně štěstí!" Nick ho poplácal po zádech. ,,Vítej zpátky parťáku." ,,Dík Nicku." Max odjel na výjezd a Nick seděl v jejich místnosti.

Max je Nickův dlouholetý kamarád, je to vlk a do Zootropolis se přestěhoval před třemi lety. Poznali se na záchrance, když ho šéfka přivedla. Hned druhý den se začali bavit a je z nich skvělé duo. Když mají výjezd, kde jsou potřeba dva doktoři, a jedou spolu Nick s Maxem, tak je všichni chválí. Jsou nejlepší doktoři na záchrance. Ještě kdyby byl Nick trochu dochvilnější, tak by to bylo báječný. 
Nick stále seděl a čekal jestli nebude další výjezd. Najednou někdo zaklepal na dveře.

,,Jo?" Řekl Nick, který si hrál na mobilu. byla to šéfka. ,,Zdravím." ,,Dobrej, co potřebujete?" ,,Tohle." Dala Nickovi papír. ,,Dávám ti napomenutí a tento měsíc nedostaneš osobní ohodnocení, ani žádný bonusy.." ,,To kvůli tomu pozdnímu příchodu?" ,,Ne jen..." ,,Moment.. Vy se mi chcete mstít?" ,,My si vykáme?" ,,Nevykáme? Sama si to tak... Sama jste to tak chtěla." ,,Tak fajn.." Max se vrátil z výjezdu. ,,Čau!" ,,Tak já doufám, že už se to nebude opakovat." Odešla. ,,Co tu chtěla?" ,,Tohle." Ukázal mu papír.

,,No to snad nemyslí vážně.." ,,Jak vidíš - myslí.." ,,Nic si z toho nedělej.. Musíš jí akorát dokázat, že se dokážeš změnit. Začni chodit včas a bude to v pohodě. Uvidíš." ,,Jo, já vím.. Musím to napravit no." ,,Super. Hele co děláš večer?" ,,Nic v plánu nemám.." ,,Budeš chtít jít večer na skleničku?" ,,Tak proč ne.. Oznámím to Karen a sejdeme se po práci před nemocnicí.." ,,Fajn." Nick jí šel zavolat. ,,Ahoj lásko." ,,Čau Karen, hele, večer po práci si zajdu s Maxem na skleničku jo?" ,,Jo, v pohodě.." ,,Tak zatím ahoj." ,,Ahoj." ,,Vyřízeno." ,,Super!"

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat