Nick měl dneska poslední den volna. Když se ráno vzbudil, tak se opřel o zeď za postelí a přemýšlel nad tím vším co mu Max za poslední dobu řekl. Říkal si, že by tomu neměl věnovat až takovou pozornost, ale bylo to zajímavý. Z přemýšlení ho vytrhl telefon. Volal Max. ,,My o vlku..." Řekl si Nick a zvedl to. ,,Ano Maxi? Zrovna jsem na tebe myslel." Jak to říkal, tak se při tom trochu zasmál. ,,Ahoj. Jo? No vidíš jak jsme propojení!" Zasmál se taky. ,,Ehmm jo.. Co potřebuješ?" ,,No za chvíli mě pustí, tak jestli s tebou můžu počítat."
Nick chvíli přemýšlel, a pak mu došlo, že Maxovi slíbil odvoz. ,,Jojo, jasně! Budu tam." ,,Dík Nicky." ,,N-Nicky?" ,,No." ,,Tak si mi nikdy neřekl." Zasmál se. ,,A vadí?" ,,Ne vůbec, jdu se chystat, zatím čau." ,,Zatím." Nick položil telefon a projel si tlapkama po obličeji, aby se trochu víc probral. Byl překvapenej z toho jak se Max v poslední době změnil. Nebyl si jistý co s ním je. Po chvíli přemýšlení se zvedl a šel se převlíknout do věcí na ven, najedl se a vyrazil na cestu.
Celou cestu přemýšlel nad tím, jak se bude dál vyvíjet situace.
Judy byla v práci a seděla v kanceláři, kde dělala nějaký papíry. Přišel k ní Jack. ,,Ahojky, krásko." ,,Hm.. Nazdar.." Řekla docela otráveně. ,,Co ti je?" Judy se na něj podívala stylem, jestli to myslí vážně. ,,To je neskutečný, jakýho vola ze sebe děláš.." ,,Ale.. já fakt nevím co ti je." ,,Tak si vzpomeň co se dělo včera.." Odsekla a chtěla se vrátit ke svojí práci. Jack si jí rychle otočil k sobě a dřepnul si. ,,Tak hele... Takhle protivná na mě nebudeš frajerko!" ,,Kdo si myslíš, že jseš? O co ti jde?" ,,Ty víš moc dobře o co mi jde.." Usmál se na ní.
,,Tak na to zapomeň. Už s tebou nic mít nebudu. Nikdy! Chci někoho jiného.." ,,Nebudu se ptát koho, protože je mi to jasný.. Ale já ti říkám, že ty mě ještě budeš prosit o to, aby si se mnou mohla spát.." ,,No tak to si nemyslím.." Otočila se zpátky, jenže Jack si jí zas otočil k sobě. ,,Je mi jedno co ty si myslíš! Důležitý je to, co já vím.." Odešel. Judy byla docela zaskočená, nevěděla co si o tom myslet a bála se toho co se bude dít dál. Vrátila se ke svojí práci a zkusila věnovat pozornost jen tomu, nemohla si dovolit udělat nějakou chybu..
Nick přišel k Maxovi do pokoje. ,,Ahoj kamaráde!" ,,Nazdár!" Objali se a pak si sedli na postel. Čekali než přijde doktor, aby mu dal propouštěcí zprávu a mohli odejít. Nick chtěl mezitím něco zjistit. ,,Hele Maxi, co ty a holky? Máš nějakou vyhlídnutou?" A šťouchnul do něj. ,,No.. Ne. Žádná teď není." ,,A kdy si měl vlastně naposledy?" ,,Hele to nevím.. Nějak to neřeším. Když si chci užít, tak se vždycky něco najde.." ,,Já si právě vůbec nepamatuju, jestli si někdy nějakou měl." ,,Jo měl.. Ale nějaký vážný vztah jsem neměl dlouho no.."
Po chvíli přišel doktor, poučil ho že má ještě dávat pozor, a vyprovodil je ven. ,,Ty jseš tu autem?" ,,Tak máš se ještě šetřit, takže tě tu nenechám pobíhat.. Sedej." Nick měl pěkný a prostorný auto. ,,Díky, máš ho hezký." ,,Díky." Nick si sedl za volant a vyjeli směr Maxův byt. ,,Nicku, díky že to pro mě děláš. Tohle všechno." ,,Nemáš vůbec za co. Jseš můj nejlepší kámoš, co bych pro tebe neudělal." ,,Co všechno bys pro mě udělal?" Nick se na chvíli zamyslel. ,,Všechno." ,,To jako fakt?" ,,Jo. Fakt. Cokoli. Jsme skoro jako bráchové."
Přijeli k jeho bytu. ,,Hele Nicku?" ,,Jo?" ,,Pomůžeš mi s těma věcma?" ,,Jo jasný, já jsem s tím počítal." Vylezli z auta, Nick pobral věci a šli k Maxovi do bytu. Max odemkl a Nick položil věci na chodbu. ,,Víš, že jsem tu snad nikdy nebyl?" ,,Fakt ne?" ,,No ne." Nick se začal procházet po bytě a prohlížet si ho. ,,No teda, musím uznat, že to tu máš velký a hlavně hezký. Útulný." ,,Díky. Ale.. Je škoda, že tu jsem sám no. Na tak velkej byt je škoda být sám.." ,,Tak si někoho už najdi." ,,Když ono je to takový těžký.." ,,Prosimtě proč by to bylo těžký?" ,,To je jedno..."
Judy si po náročném dni, balila věci a rozhodla se jít domů. Zastavil jí Jack. ,,Co zas otravuješ?" ,,Chci tě pozvat na skleničku." ,,Jenže nepůjdu.. Nechci.." ,,Půjdeš.. Jsem si jistej, že půjdeš. A já se nikdy nepletu.." ,,Všechno je jednou poprvé." Chtěla odejít, ale on dal před ní ruku, takže nemohla. ,,Hele Jacku, tohle už není vtipný.. Fakt nech toho." Jack dal ruku pryč, a ukázal jí, že může projít. Judy se pomalu rozešla, a když už si myslela, že bude mít klid, tak jí Jack chytil za ruku, otočil si jí k sobě, přitiskl ke zdi a začal jí líbat. Judy se vytrhla, dala mu facku a utekla...
JAK TO BUDE POKRAČOVAT?? CO SE BUDE DÍT DÁL U NICKA A MAXE? A CO JUDY A JACK?
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
Fiksi PenggemarAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂