ČÁST 25.

81 3 3
                                    

Blížilo se odpoledne a Nick se chystal k Maxovi. ,,Tak jo Judy, můžeš tady zůstat, já přijdu snad brzo. A pak mám pro nás vymyšlený plán na večer." Usmál se na ní. ,,Vážně? A co to bude?" ,,To ti teď neřeknu, je to překvapení." ,,No tak dobře no.." Nick k ní přišel, dal jí pusu na čelo a... v tom se oba zarazili. Judy na něj překvapeně koukala. ,,P-promiň.." ,,Ne to nevadí.. V pohodě." Pousmála se na něj. ,,Fajn.. Tak večer, zatím ahoj." ,,Ahoj." Nick odešel a Judy asi začínala tušit o co večer půjde.

U Maxe se ozval zvonek. ,,Už běžím!" Otevřel dveře a stál tam Nick. ,,Čau Nicku, super, že jsi tady. Mám to tady nachystaný, můžeš se zdržet až do večera." ,,Ou.. Aha, no.. Víš nečekal jsem, že tě zklamu hned ze začátku, ale já tu nebudu dlouho. Mám plány na večer s Judy." Na Nickovi byla vidět radost, ale Max takovou radost neměl. ,,Takže... jste spolu nebo co?" ,,No ani ne.. Ale chtěl bych jí dneska říct co k ní cítím. A že bych s ní chtěl být." Max byl naštvaný, ale Nick si toho nějak nevšiml. ,,Tak.. to vám přeju.."

,,No a my jsme si chtěli taky promluvit ne? Tak můžeme začít.. Maxi...-" Nestihl nic říct, protože ho Max přerušil. ,,Odjíždím pryč." Nick na něj zíral s překvapeným výrazem. ,,Cože? Kdy? Kam? Proč?" Začalo z něj lítat spousta otázek. ,,Vždyť jsme nejlepší kamarádi." ,,No právě Nicku. A já to nechci zničit." ,,Proč bys to měl ničil?" ,,Tobě jako fakt nedošlo o co tu celou tu dobu jde? Co se ti snažím dát najevo.. Co se snažím říct.." Nick se koukl do země, oddechl si a spustil. ,,Samozřejmě, že mi to došlo.. Nejsem blbej.."

,,Jo tak to je ještě lepší. Tys to věděl, a nechal si mě v tom. Defacto si mi dával naději!!!" Začal trochu zvyšovat hlas. ,,Maxi, uklidni se. Já jsem jen nevěděl jak se mám chovat. Jak by ses choval ty, kdyby tě tvůj nejlepší kámoš začal líbat, kdyby se k tobě začal chovat jinak.. Kdyby ses dozvěděl, že je gay a že tě chce!! No jak?!" Chvíli bylo ticho. ,,Já..já nevím." ,,Tak vidíš! Takže mi nezazlívej, že ti to nemůžu oplatit. Protože miluju Judy!" ,,Nicku.. promiň.." ,,Navrhuju jednu věc.. Nebudeme se už o tomhle bavit." 

,,To ti můžu slíbit. Odjíždím, nezapomeň.." ,,A vrátíš se někdy?" ,,Nevím. Musím si urovnat v hlavě pár věcí. Možná se někdy vrátím. Teď nevím." ,,Tak mi aspoň řekni, kdy a kam jedeš." ,,Nicku, já nechci abys za mnou jel." ,,Nepojedu. Neboj. Jen chci vědět, kde bude můj kámoš." ,,Mám v plánu někam do ciziny. Slyšel jsem, že v Americe je to na záchrance super. Tak asi tam." ,,To ti přeju. Amerika zní fajn." ,,Jo.." ,,No a kdy? Dostanu to z tebe už?" Zasmál se. ,,Nejspíš pozítří." ,,Už jo? Tak to musíme zítra na panáka. Na rozloučenou." ,,Jasný." Plácli si.


Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat