Jsou to asi 4 měsíce od doby co Max odjel.
Nick se ráno probudil a všiml si, že má na mobilu SMSky. Zvedl se, vzal si mobil a šel do kuchyně. Tam si sedl ke stolu a začal číst SMSky. Byly od Maxe, píše jak se tam má, co dělá, a že by byl rád, kdyby za ním Nick někdy přijel. Nick už nad tím nějakou dobu přemýšlí. A v ten moment si řekl, že nejlepší rozhodnutí se vždy dějí bez rozmýšlení. Takže se podíval na internet na letenky do Kanady. Mohl by letět už za dva dny, letenek je ještě dost. Tak si řekl, že počká až se vzbudí Judy, aby se s ní o tom poradil.
To se zanedlouho stalo a Judy přišla ke stolu, kde měla připravenu snídani. Sedla si, usmála se a poděkovala. ,,Moc často se neděje, že bys dělal snídaně. O co jde?" Řekla trochu rozespale a zvídavě. ,,Je neuvěřitelný jak mě znáš.. No, psal Max." Judy se na něj podívala, a netvářila se moc nadšeně. Nick jí totiž řekl co se občas dělo, takže o Maxovi ví všechno. ,,No.. a co chtěl?" ,,Ptal se, kdy za ním přijedu. Že by mi to tam rád ukázal." ,,Hele Nicku já nevím.. Po tom cos mi řekl." Nick se zamyslel. ,,Někoho má, takže.. se nemusíš bát.." ,,Fakt?" ,,No.. jo.." ,,Tak to je fajn. Tak to pak asi klidně můžeš jet." ,,Počkej, fakt by ti to nevadilo?" ,,Ne." Usmála se na něj. ,,Kdy bys letěl?" ,,Pozítří." ,,Tak brzo?" ,,Jo, dlouho jsme se neviděli, tak chci letět co nejdřív." ,,Ok, no a jak dlouho bys tam byl?" ,,Asi tak týden." ,,Týden? Co si bez tebe počnu?" ,,Nebóój, to uteče jak voda.."
Posuneme se na druhý den večer.
Nick dokončoval balení, a přišla za ním Judy. ,,V kolik, že ti to letí?" ,,Počkej, se podívám." Nick vytáhl letenky a podíval se na čas. ,,Odlítá to ve 4 ráno." ,,Tak to, abys vstával tak ve dvě." ,,Jojo, vstanu ve dvě, nechám si hodinu na přípravu a pak vezmu auto, a dojedu tam." ,,A nechceš, abych tě tam hodila? Abys nemusel nechávat svoje auto někde na letišti. Vím jak máš své auto rád, a určitě bys ho nerad nechával někde mimo domov." ,,To máš vlastně pravdu. Tak jestli ti to nevadí, byl bych rád." ,,Dobře."
2:00
Nickovi začal zvonit budík, a ten hned vstal a šel se chystat. Najíst, umýt, poslední přípravy. Judy za chvíli přišla a odvezla ho na letiště.
,,Tak si to tam užij a dávej na sebe pozor." ,,Budu, neboj. A děkuju." Políbili se a Nick se rozešel. Ale ještě se otočil. ,,Jo a Judy?" ,,Ano?" Judy čekala něco krásného směrem k ní. ,,Pohlídej mi mazlíka ok? Auto." A otočil a šel. Judy si povzdechla a s úsměvem nasedla do auta a jela pryč.
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂