ČÁST 24

74 2 8
                                    

Chvíli si ještě povídali, ale začínalo být už trochu pozdě. ,,Hele, už je celkem dost hodin.. Na, tady máš klíče. Víš kde bydlím ne?" ,,Jo, vím. A opravdu ti to nevadí?" ,,Kdyby mi to vadilo, tak ti to ani nenabídnu." ,,Jseš skvělej. Tak ti moc děkuju." Objala ho, a on jí. ,,Nemáš zač." Usmála se na něj a odešla. Celou cestu k němu domů na něj myslela. Měla ho moc ráda, tolik jí pomohl. Možná by si i dokázala představit, že by mezi nimi mohlo být něco víc, pořád tu bylo ale jedno ale.. Obávala se reakcí ostatních.. Rodičů, kamarádů, kolegů....

Nick ležel a v myšlenkách byl s Judy. Začínal mít pocit, že se vše začíná urovnávat. Doufal, že se dají dohromady. Z přemýšlení ho vytrhla jedna věc. Dveře od jeho pokoje se rychle rozrazili, až se lekl. Vběhl tam Max. ,,Nicku!!" Přiběhl k jeho posteli. ,,Co se stalo?! Jseš v pohodě?!" ,,M-Maxi.. Co tu děláš?" Přiběhla tam sestra. ,,Co to tady je? Co tu děláte?" ,,J-já jsem jeho kámoš." ,,Jo sestři. Je to můj kamarád." ,,Dobře, ale stejně.. Už je pozdě, návštěvy už skončili." ,,Udělejme výjimku prosím." Nick se na ní usmál. ,,No.. tak pro tentokrát.." Otočila se a odešla.

,,Tak co se stalo?!!" ,,Jack jí sledoval, a pak nás přepadl. Mě omráčil a jí unesl a věznil v jejím bytě. Pak jsem tam šel, a schytal jsem to no.." ,,Do háje, ty kvůli ní riskuješ život, snažíš se pro ní dělat tolik věcí, dáváš jí najevo jak jí máš rád a ona se celou dobu chovala takhle?!" Rozčíleně chodil sem a tam po pokoji. ,,Nekřič! Uklidni se. Nejsme tu sami." ,,Jo sorry.. Jsem na ní jen strašně naštvanej.." ,,Ona za to nemůže.." ,,Nemůže? Za to jak ti ubližovala? Za to, že chrápala s tím Jackem?" ,,On jí vyhrožoval už dlouho!"

,,Tak teď už tomu vůbec nerozumím..." ,,To je jedno.. Je to na dlouho. Třeba někdy jindy.." ,,Fajn.. No ale.. My jsme si přece chtěli promluvit." ,,Jo.. Chtěli. Ale teď není asi nejlepší doba. Je pozdě, jsme v nemocnici..." ,,Jo máš pravdu. Tak příště." ,,Jojo.." ,,No tak dobrou noc. Ahoj." ,,Čau." Max se ještě ve dveřích otočil a s Nickem navázali oční kontakt. Pak odešel. Nick byl fakt dost zmatený. Nikdy by nečekal co se o Maxovi dozví. Lehl si do nějaké dobré polohy, což byl oříšek, protože nemocniční lůžka až tak pohodlný nejsou, a šel spát.

Judy přišla do jeho bytu. Rozsvítila a naskytl se jí pohled na Nickův byt. ,,Pane jo. Má to tady hezký." Usmála se a pokračovala do kuchyně. Měla hlad, tak si chtěla dát něco k jídlu. Jen ještě napsala Nickovi jestli může. Měla štěstí, že nespal. ,,Ahoj Nicku, tak už jsem u tebe doma. Mám hlad, můžu si něco vzít?" Po chvíli přišla odpověď. ,,Že váháš! Samozřejmě, chovej se jako doma. Přece nebudeš o hladu. Vem si co chceš :)." ,,Děkuju." Judy se musela pousmát. Líbilo se jí jak je Nick hodnej. A strašně jí mrzelo jak mu ubližovala.

Další den ráno, když se Nick probudil, tak po chvilce za ním přišli doktoři a sestra na vizitu. ,,Tak dobré ráno, kolego Wilde." ,,Dobré." ,,Jak jste se vyspal?" ,,Ale jo, tak šlo to no." ,,Nemusíte nic předstírat." ,,Hrozně.." Všichni se zasmáli. ,,Ale máme pro vás dobrou zprávu. Můžete jít domů." ,,Vážně, tak rychle?" ,,Jo, potřebujeme lůžko, a vaše zranění nebyla nijak vážná, můžete domů." ,,No tak to je super! Děkuju." ,,Není zač. A dávejte na sebe větší pozor. Byla by vás škoda. Jste skvělý záchranář a moc hodný lišák." ,,Díky moc."

Nick si zabalil věci a vydal se domů. Bylo odemčeno, tak šel dál. ,,Judy?" Šel pomalu dál, až došel do ložnice, kde spokojeně spala Judy. Nick se šťastně usmál, a šel si udělat snídani. Netrvalo dlouho a přišla do kuchyně i Judy. Jak tam přišla, tak se nejdřív hrozně lekla. ,,Nicku? Jsem se lekla, co tady děláš?" ,,Taky tě rád vidím." zasmál se. ,,Pustili mě." ,,Jako fakt?" ,,Jo fakt. Pojď si dát snídani." ,,Ty si připravil i pro mě?" ,,Samozřejmě." Usmál se na ní. ,,Dobrou chuť." ,,Dobrou." Začali spolu snídat.

Nickovi začal zvonit telefon. Byl to Max. ,,Hned jsem tu." ,,Jasně." Nick odešel do ložnice a zvedl to. ,,Čau čau. Ty už prý nejsi v nemocnici jo?" ,,No.. nejsem, pustili mě." ,,Tak to je super, ne? Můžeme pokecat." ,,Ty na to teda spěcháš." ,,Už několikrát se to odložilo." ,,Jo, máš pravdu. Odpoledne k tobě přijdu." ,,Vážně? Tak super." ,,Jo.. Musíme to probrat. Tak ahoj." ,,Ahoj."
Nick se vrátil. ,,Kdo to byl?" ,,Max. Chtěl by si o něčem popovídat, tak k němu odpoledne půjdu. Nevadí?" ,,Samozřejmě, že ne. Můžu tu zůstat?" ,,Jasně, jak dlouho budeš chtít."

CO BY SE TAK MOHLO STÁT V DALŠÍCH ČÁSTECH??
JAKÉ JSOU VAŠE PŘEDSTAVY, NÁPADY, NEBO ZKRYTÉ TOUHY? :D
PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ!

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat