ČÁST 16. - Já už ti nevěřím....

81 4 7
                                    

Chvíli se líbali, ale Nick se pak odtrhnul. ,,Hele.. Ehm. ne.. Jdi prosím..." ,,Ale Nicku!" ,,Prosím odejdi." Judy smutně odešla a Nick zavřel dveře. Říkal si proč to udělal.. Proč ji poslal pryč? Však přesně tohle chtěl. Aby si začala ona. Nejspíš na ní je pořád naštvanej. Víc to neřešil a šel se usušit, a oblíknout. ,,Měl bych zavolat šéfce.." Nick si došel pro telefon a zavolal jí. Když to zvedla, tak jí jen oznámil, že pozítří přijde už do práce, tak ať s ním počítá. Položil telefon a šel koukat na televizi.

Judy přišla domů, položila si klíče na skříňku v předsíni a šla si sednou do obýváku. Přemýšlela nad tím vším co se v poslední době děje a začínala si asi konečně přiznávat, že Nicka miluje. I když je lišák.. Věděla moc dobře, že jsou v poslední době míšené vztahy docela často, ale nějak si neuměla představit, že i ona by v jednom takovém vztahu byla. Ale.. S Nickem se jí to moc líbilo, je v tom skvělej a líbat umí taky a je i celkově strašně fajn. Skvěle se s ním povídá, naslouchá, je milej. Chápe, že je naštvanej. Po tom všem co pro ni udělal se mu odvděčila takhle...

Blížil se večer a Nick i Judy koukali na televizi. Jenže Nick musel pořád myslet na Judy. Po dlouhém přemýšlení se zvedl, oblíkl se, a vyšel ven. Namířil si to přímo k jejímu bytu. Chtěl jí odpustit a zkusit to znovu.
Jackovi končila služba a dostal skvělej nápad. Teda.. podle něj skvělej. Rozhodl se, že navštíví Judy a zkusí jí zase dostat do postele. O co jiného by mu taky šlo, že jo... Cestou koupil kytku a vydal se k ní.

Judy seděla u televize a najednou se ozval zvonek. Vstala a šla otevřít. Stál tam Jack. ,,Co tu chceš?" ,,Chtěl jsem tě vidět." ,,Jasně jsem ti dala najevo, že už o nic nestojím. Odejdi." Chtěla zavřít, jenže tam dal nohu. ,,Prosím." ,,Ne Jacku! Čemu na tom nerozumíš?!" Po tom co to dořekla, tak jí políbil. Ona se odtrhla. ,,Nech mě bejt!" Do chodby akorát přišel Nick a šel směrem k jejímu bytu. Jack se na ní znova vrhnul a začal jí líbat. Nick si všiml otevřených dveří, tak šel blíž, a když nakoukl dovnitř nemohl uvěřit vlastním očím. Jack a Judy se líbali.

,,Že já idiot jsem sem vůbec lezl!" Judy se odtrhla a vyděšeně se dívala na Nicka. ,,N-Nicku, počkej! Já za to nemůžu, vysvětlím ti to!!" Nick šel chodbou a nevnímal jí. ,,Tak ti děkuju ty debile!" Judy vyběhla ven za Nickem. ,,Nicku počkej!" ,,Na co?! Abych viděl víc?! Nechceš třeba abych se koukal na to jak si to rozdáte?!" ,,Nicku, to nechci! Já s ním nic nechci mít!" ,,Že to tak nevypadá..." ,,On se na mě vrhnul, já to nechtěla!" ,,Jako před tím? Když jsem ti volal?" ,,V podstatě jo! To jsem taky nechtěla!" ,,Já už ti nevěřím Judy.."

Nick se na ní koukal a Judy měla slzy v očích. ,,Ale.. Nicku.." Akorát vyšel ven i Jack a Nick se na něj koukl. ,,Neboj se! Už odcházím! Máte celou noc jen pro sebe!" Zakřičel směrem k němu. Naposledy se koukl na Judy a otočil se a odcházel. Judy se otočila na Jacka. ,,Ty jeden hnusnej idiote! Vidíš za co můžeš? Co si způsobil?" ,,Neříkej mi, že toho lišáka miluješ?" Nick schválně trochu zpomalil, aby slyšel co nejvíc. ,,A co když jo? A ty mi jen kazíš život!" ,,Hele klid.. Pojď dovnitř a promluvíme si." ,,No jasně.. To tvoje promluvíme si.. Chceš jen do postele. Vypadni!"

Nick stále šel, neměl na nic dneska náladu. Přišel domů a šel volat Maxovi. ,,Nicku, čau!" ,,Čau.." Řekl dost smutným hlasem. ,,Kámo, co se děje?" ,,Judy... Můžu se stavit? Máte ještě návštěvní hodiny?" ,,Nemáme, ale tebe sem pustí. Jseš lékař a kolega." ,,Fajn, hned jsem tam.." Položil telefon a vydal se ven směrem do nemocnice. Netrvalo dlouho a byl u Maxe. ,,No čau, tak co? Co se děje?" ,,Čau.. Já jsem úplně v háji.." Sedl si k němu na postel a dal si obličej do dlaní. ,,O co jde?" ,,Jak jsem již řekl.. O Judy.." 

,,Co ti zase provedla?" ,,Když jsem byl doma, a umyl jsem se, tak jsem si oblíkl jen kraťasy, sušil jsem se a přišla Judy.. Zazvonila, otevřel jsem a pak se na mě vrhla. Líbala mě, ale já jsem to zastavil.. Odešla a celej večer jsem na to myslel.. Zvedl jsem se a šel k ní, jenže když jsem přišel k jejímu bytu, tak.. jsem viděl jak se tam líbá s tím...idiotem.. Jackem.. Její kolega od policie." ,,Ten se kterým si to rozdávala, když si jí tehdy volal?" Nick přikývl. ,,To snad není pravda.. Začíná mě štvát.. Jen se kvůli ní trápíš. A to nerad vidím." Dal mu tlapu na rameno.

,,Já už nevím co dělat. Tvrdila mi, že ona nic nechtěla, že to on se na ní pořád lepí... Jenže já tomu nevěřím.." ,,Ty vole, kámo neměl bys to lehčí, kdybys byl gay?" A zasmál se. Nick se na něj zaraženě podíval. ,,Co?" ,,Ale nic.. Znáš mě, jen plácám.." ,,Prostě.. Nevím jak s ní mám mluvit, jak se k ní chovat.. Myslel jsem, že jsem našel tu pravou.. Chápeš?" Jak to říkal, tak měl trochu slzy v očích. Za poslední dobu toho měl trochu moc. Max se bez váhání postavil, stoupl si před Nicka a naznačil mu ať vstane. Nick vstal a Max ho objal.

Nick byl zaskočenej. ,,Ehm.. Maxi?" ,,Ano?" ,,Co ... to děláš?" ,,Dávám ti podporu. Jseš přece můj kámoš ne?" ,,Jo.. jo.. ale, není to divný? Takhle." Max se podíval na Nicka a svoje tlapky měl stále na zádech Nicka. ,,Nepřijde mi. Jsme prostě velcí přátelé, tak ti chci jen pomáhat." ,,Tak ti děkuju." A Nick ho objal taky. Chvíli tak stáli a pak se pustili. ,,Díky Maxi, že si mě vyslechl." ,,To je jasný, kdybys cokoli potřeboval, tak mi dej vědět. Jsem tu pro tebe." ,,Ehm.. tak jo. Dobře, díky. Já už teda půjdu, tak zatím ahoj." ,,Ahoj!"

Nick odešel a Max si sedl na postel. Přemýšlel o tom co se teď všechno stalo a nevěděl, jestli má Nickovi říct svoje největší tajemství.. Bál se, že by to mohlo zničit jejich přátelství.
Nick došel domů, hodil si věci na chodbu a šel do obýváku. Sedl si a koukl na mobil. Měl tam asi pět zpráv od Judy a jednu od Maxe. Od Judy to byly zprávy typu: ,,Promluvme si prosím." ,,Potřebuju s tebou mluvit." ,,Je to důležitý." atd... Od Maxe: ,,Drž se kamaráde." Nad tím se Nick pousmál a odpověděl mu, že děkuje. Převlíkl se a šel spát..

VAŠE NÁZORY A NÁPADY NA POKRAČOVÁNÍ PIŠTĚ DO KOMENTÁŘŮ!!! :)

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat