Judy nemohla v noci vůbec spát. Měla zlý sny a pořád na to myslela. Tudíž šla do práce nevyspalá a bylo to na ní vidět. Když se převlíkala v šatně, přišel k ní Jack a položil jí ruku na rameno. ,,Judy?" Judy se strašně lekla a jak se otočila tak mu jednu omylem natáhla. ,,Ježiši! Do háje promiň Jacku! Já-já nechtěla." ,,Teda.. máš docela páru.. co ti je?" ,,M-mě? Nic.." ,,To na tobě vidím ne? Povídej." Chvíli koukala do země. ,,Víš.. včera se mě někdo pokusil znásilnit..." ,,Cože?!!" ,,No.." ,,To je parchant! Asi nevíš kdo to byl co?" ,,Ne, to nevím.."
,,No.. ale jak tak koukám, tak jseš v pořádku ne?" ,,Jojo, naštěstí šel kolem jeden lišák, který mi pomohl. Dal mu pěstí a on utekl. Bylo to skvělý." ,,Ty se usmíváš? Neříkej mi, že tě nějak... okouzlil?!" ,,Co? Ne! Blbost.!" ,,Už jsem se lekl.." ,,Neblbni." Zasmála se a on se usmál na ní.
,,Ehm ráda bych se převlíkla. Ať stihnu službu." ,,Jo, jasně, promiň." Odešel a párkrát se na sebe podívali. Když se na sebe podívala do zrcadla tak se zděsila. Vypadala hrozně. Bylo na ní znát, že není ve svý kůži.
Nick to dneska překvapivě do práce stihl na čas, že i šéfka nevěřila svým očím. Když šel Nick kolem ní, tak se na ní usmál a jedním okem na ní mrknul. Nick se šel do šatny převlíknout. Když měl sundaný všechno oblečení kromě spodního prádla, tak tam jak naschvál přišla šéfka. ,,Nicku? Ou." A zůstala na něj koukat. ,,Ty to děláš schválně že?" ,,Tak už mi taky tykáš jo?" ,,To už je ze vzteku..." Přišla k němu blíž. ,,Nerozmyslel sis to?" Začala ho hladit různě po těle, a když zajela až tam dolů, tak už Nick ustoupil. ,,Hele a dost! Kdy ti dojde, že nemáš šanci?"
Zrovna tam přišel i Max. ,,Sakra, sorry!" ,,Dobrý.. šéfka už odchází." Naštvaně se na něj koukla a odešla. ,,Co to mělo bejt?!" ,,Neřeš.. Dělá si naděje.." Nick se oblíkl a sedl si na jejich gauč. ,,Ona po tobě normálně jede." ,,No. Máš pravdu no. Jede.. Ale má smůlu. Já má Karen a nebudu na tom nic měnit." ,,Jako co si budem, je to kost, pokud dokážeš odolat tak jseš borec." ,,Dokážu.. Tomu věř." ,,Hele a neni to náhodou důvod proč po tobě tak jde? Protože si jí nedal, že jo?" ,,Jo.. Je to kvůli tomu no."
,,Tak to je hustý!" ,,Co je na tom hustýho?" ,,No.. jakože po tobě jde šéfka ne?" ,,Nevidím na tom nic hustýho." ,,Fajn, tak sorry no." ,,Ne, neomlouvej se. Nemáš za co." Mrknul na něj a odešel. Nick tam ještě chvíli zůstal a přemýšlel. Ještě jsem totiž neřekl jednu věc - s Karen mají poslední dobou nějaké problémy. Mrzelo ho to, a přemýšlel jak to můžou napravit.
Po práci jí koupil velkou kytku a řekl si, že si udělají hezký večer.
Jenže nevěděl jaký na něj doma čeká překvapení...
Když přišel domů, tak bylo zamčeno. ,,Karen?" Prošel celý byt, ale nenašel jí. Nešťastně si oddychl a položil kytku na stůl v kuchyni. Vzal si něco k jídlu a zapnul si televizi, u které kolem jedné hodiny ráno usnul. Nástup do služby měl naštěstí až kolem poledne, takže nevadilo, že šel spát pozdě. V noci, když se vzbudil, tak to bylo stejný jako když usnul. Karen nebyla doma. ,,Kolik vůbec je?" Promnul si oči a koukl na mobil, kde samozřejmě neměl žádnou zprávu. Byly 4 hodiny ráno. Převlíkl se, odskočil si, napil se a šel si lehnout do postele.
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂