ČÁST 11.

99 6 5
                                    

Kdo by chtěl tak jsem sem dal hudbu, která se podle mě celkem hodí k této části :DD
Nejlíp se to hodí asi od čtvrtého odstavce :D


Ještě než Nick se záchrankou dojeli na místo, tak se Nick rozhlédl jestli na něj ze sanitky nikdo nekouká. Když se ujistil, že ho nikdo nevidí, tak si vzal prášky. Jaké??
Policie byla na místě první. Byl to několikapatrový barák, a podezřelý se nacházel ve třetím patře. Když slyšel, že přijela policie, tak vyšel i s rukojmím na balkón.
Policie si vzala megafon a začala vyjednávat s podezřelým. ,,Co tu sakra chcete!? Jděte do hajzlu!" ,,Chceme si s vámi jen promluvit!"

,,Tak co chcete?" ,,Jsem náčelník Bogo, vedu celou policii v Zootropolis. Můžeme si popovídat o tom co vás přimělo k tomu, aby jste udělal to co jste udělal." ,,Nikdo sem nepůjde! Jinak umře i ona!" V ten moment tam přijela záchranka a Nick vystoupil z auta. Když viděl co se děje, vybavilo se mu přesně to, co se stalo před lety. Nick si všiml Judy a přišel k ní. ,,Č-čau." A snažil se usmát. ,,Nicku? Co tady děláš? Jseš v pohodě?" ,,J-jo.. Musím být.. jsem v práci." ,,Proč si sem jezdil?" ,,Nikdo jinej nebyl to.. volnej.." ,,VYPADNĚTE!!" Zařval podezřelý..

,,Prosím.. Dovolte nám poslat tam někoho kdo si s vámi promluví." ,,Žádnej policajt sem nepůjde.!" ,,Sakra někdo tam přece musí jít, jinak zemře ta, kterou pobodal." ,,Ty víš kdo tam je?" ,,Dostali jsme hlášení.. Někdo ze sousedů volal. Zná je. Pobodal svojí přítelkyni a tohle... je jeho dcera.." ,,Sakra..." ,,Říkám to naposledy! Žádnej prašivej polda mi do bytu nevleze." Nick se zamyslel, koukl do země, nadechl se, vydechl a šel za Bogem. ,,Ani záchranář?!!" Judy na něj koukala. ,,Nicku.. Co to děláš?" Zašeptala pro sebe.

,,Zbláznil jste se? Nehrajte si tu na hrdinu." ,,Dejte to sem." Nick mu vzal megafon. ,,Zdravím. Jmenuju se Wilde.. Nick Wilde. Můžu tam jít já? Nejsem policista, nemám žádnou zbraň. Aspoň ošetřím vaší přítelkyni." ,,J-já.. já nevím!" ,,Notak.. Přece nechcete, aby umřela. Můžeme si o všem promluvit." Chvíli bylo ticho. ,,Prosím." ,,No tak jo! Ale jen vy a nikdo jinej!" Nick vrátil Bogovi megafon, koukl na něj, vzal si batoh a šel. Judy ho chytla za ruku. ,,Nicku! Co blbneš? Je to jako to co si mi říkal.."

,,Někdo tam jít musí.." Koukli si do očí a Nick šel nahoru. Našel dveře podle jména. Když se nadechnul, tak se akorát otevřeli dveře, vykoukl podezřelý (bude to třeba levhart Jimmy) a zatáhl Nicka dovnitř. Mířil na něj nožem, Nick si dal před sebe svůj tlustý batoh s vybavením. ,,Prosím vás.. nedělejte to. Nechci vám nic udělat. To není náplň mojí práce. Já jen ošetřuju ostatní. Dovolte mi jí ošetřit." Levhart dal nůž níž a ukázal mu kde je jeho přítelkyně. ,,No do prdele.. To je paseka!" Nick se okamžitě sklonil dolů a začal jí pomáhat.

,,Co vám udělala, že jste jí takhle pobodal??!!" ,,Mě to.. podváděla.." Nick se na něj nechápavě podíval. ,,A proto jste udělal tohle?!" On jen přikývl. ,,To je neskutečný. Je spousta řešení! Měl jste myslet aspoň na vaší dcerku! Chudák z toho bude mít teď trauma! Kolik jí je?" ,,Čtyři..." Říkal se slzami v očích. ,,Ty vole.. vy jste zralej na léčení!" ,,Hele!" Dal mu nůž k obličeji. ,,Říkal si, že tvoje práce je ošetřovat ostatní.. Takže mi přestaň říkat co bych měl dělat nebo neměl." Nick se na něj koukl. Nechtěl dát najevo, že má strach. ,,A ty mi přestaň tykat."

Jimmy odešel do obýváku za dcerkou a Nick dokončoval ošetření. ,,Potřebuje okamžitě do nemocnice!" ,,No tak to ani omylem!" ,,Do prdele chlape! Začněte myslet na vaší dceru! To chcete, aby přišla o oba rodiče?!" ,,J--jak to myslíš?" ,,Přehlídnu to, že jste mi zase tykal a půjdu k věci. Vážně si myslíte, že po tomhle zůstanete na svobodě?! Půjdete sedět! Máma vašeho dítěte musí žít! Jinak půjde do dětského domova!"

Ostatní byly zatím dole a slyšeli občas jak tam po sobě řvou. Judy byla celá na nervy. ,,Sakra tak dělejme něco!" ,,Co chcete dělat Hopkavá?!" ,,Ježiši kriste, tak snad máme nějaký postupy ne? Co zásahovka?!" ,,Chcete snad, aby zabil víc osob? Je tam ten záchranář!" ,,Ale ten ho nemá jak zpacifikovat! Pošlete tam někoho!!!" ,,Hlavně klid! Hoši, jděte!" Naštvaně se koukal na Judy.
,,Děkuju... uvidíte, že to dobře dopadne." ,,Jak si můžete být tak jistá?" ,,Jsem optimista.. A Věřím tomu záchranáři i našim lidem.."

Nick přišel do obýváku. ,,Musí do nemocnice.." ,,Na to zapomeň!!" Přiběhl k Nickovi, otočil si ho k sobě zády a přiložil mu nůž ke krku. ,,Prosím! Nechte toho! Myslete na tu malou!" Šel s ním na balkón. ,,Sis jako myslel, že tě nechám odejít? A i s ní? Jseš blázen!" Judy viděla jak ho tam drží. ,,Ježiši Nicku!" ,,Okamžitě odtud vypadněte!" ,,Naši lidi jsou už uvnitř.. Dostanou ho.." Řekl směrem k Judy. Zásahovka pomalu otevřela byt a pomalu šla do obýváku, kde seděla jeho dcera, kterou jeden z policistů odvedl pryč. Ostatní se pomalu plížili k Jimmymu. 

Když už byly blízko, tak se akorát otočil, Nicka pustil k zemi a začal se prát s policistama. Po menším pošťuchování to skončilo tak, že Jimmy přepadl přes okraj balkónu a spadl dolů. Policie a Nick se podívali dolů. Nick si pak sedl na balkón a trochu se klepal. ,,B-b-běžte pomoct... tý.." Ukázal směrem do koupelny, kde ležela. ,,Vy jste v pohodě?" ,,c-co?.. j-jo.. asi.. jo..." ,,Fajn.. Stejně sem někoho pošleme. Přišli dolů a Judy běžela nahoru za Nickem. ,,Nicku?! Nicku?!!" Když ho našla, tak seděl na balkóně a klepal se. Byl mimo....

DOSTANE SE Z TOHO?? :(

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat