Nick si lehl na pravý bok, zády k Maxovi a ještě chvíli přemýšlel.. Max se díval dál na televizi a počkal až bude Nick spát. Netrvalo dlouho a Nick spal. Max si ještě odskočil, napil se a šel si taky lehnout. A jelikož už Nick spal, tak mohl udělat to co měl v plánu. Lehl si hned za Nicka, svojí pravou tlapku dal pod hlavu Nicka, levou tlapkou ho objal, dal mu jí na břicho a namáčkl se blízko k němu. Byl spokojenej a zavřel oči. Za chvíli spal i on..
Jediná věc, které se obával byla Nickova reakce..
Judy vstala z postele a šla se do kuchyně napít. Za chvíli k ní přišel Jack. ,,Co ty tady? Proč nespíš?" ,,Nějak nemůžu spát.." Trochu se ho lekla když tam přišel. ,,Špatný spaní? Pročpak?" Začal jí dávat polibky na krk. ,,Stres? Že by?" ,,Jak jako?" ,,Protože se tě bojím! Já-já nevím co od tebe můžu čekat." ,,To jsem nerad.. Nechci, aby ses mě bála.." ,,Tak proč děláš vše proto, aby to tak bylo?!" ,,Protože mě k tomu nutíš.. Víš?" Začal jí líbat. ,,Chci jít spát.." ,,Tak pojď. Půjdeme spolu." Odešli spolu do postele a lehli si.
Další den ráno se Nick začal probouzet. Po chvíli co jen ležel si začal uvědomovat, že... je v Maxově objetí?! Rychle vstal a sedl si kousek vedle.. ,,To snad není možný... Takže je to pravda.." Říkal si, že by si s ním měl promluvit.. Ale nechá to až po práci. Šel se nasnídat.. Po chvilce se vzbudil i Max, a když mu došlo, že tam Nick není, tak věděl co přijde. ,,Dobré ráno!" ,,No... ahoj.." ,,Co je?" ,,Nic.." Pokrčil ramenama. ,,Jen.. teď musím do práce. Takže po práci sem přijdu pro věci a půjdu k sobě." ,,Dobře.." Nick se najedl a odešel.
Když se ráno Judy probudila, Jack tam už nebyl. Přišla do kuchyně a měla tam vzkaz: ,,Dobré ráno lásko, šel jsem už do práce. Miluju tě." Judy si sedla na židli a dala si obličej do dlaní.. ,,Ať to skončí, prosím!" Byla dost zoufalá a nevěděla co dělat. Nick jí nevěřil a nebyl nikdo jiný komu by se mohla svěřit.. V tom jí začal zvonit telefon. ,,A-ano?" ,,Tady Bogo. Máme problém. Přepadení v jednom malém obchodu. Jeďte tam. Ulice V lesíku." ,,Dobře, vyrážím." Rychle se převlíkla a vyjela na místo.. Když tam dojela, bylo tam dost policistů.
Nick seděl v práci na gauči a čekal na výjezd. Přání se mu splnilo, ozvala se vysílačka s tím, že mají hlášený střelný zranění v jednom obchodě. Byl rád, že má práci, ale to ještě nevěděl s kým se tam setká. Dojel na místo a koukal na ten zmatek. Pak viděl Judy jak stojí mezi dveřmi a snaží se domluvit zloději. Sledoval to a pak viděl jak jí zatáhl dovnitř a zavřel. ,,Sakra!" Běžel k ostatním policistům. ,,Hele, co se to tam děje? Proč jí zatáhl dovnitř?!" ,,Chtěla s ním domluvit propuštění rukojmích.." ,,Ale to se přece dělá přes ten váš ten.. no tu věc.."
,,Myslíte megafon?" ,,Co? Jo.. to je ono.. Já tam musím.." ,,Nechoďte tam sakra!" ,,Já musím." Jenže ten policista ho chytil, aby nikam nemohl. Ale v tom padl výstřel. ,,JUDY??!!!" Nick se mu vytrhl a běžel dovnitř. ,,Judy?!" Ona se rozeběhla k němu a objala ho. ,,Co si vyváděla?!" ,,Chtěla jsem ho uk-uklidnit a do-domluvit ab..aby propustil rukojmí.." ,,Takhle riskovat?! Neblbni!" ,,Ty ses o mě bál?" ,,Tak.. známe se. Zdá se mi to logický.. Kde je ten zraněný? A co se stalo s tím zlodějem?" ,,Ten se zabil.. A ten zraněný je tam.." Nick se k němu rozeběhl.
Ošetřil ho, měl střelné zranění v noze, a odvezli ho do nemocnice. Judy a Nick byly ještě na místě. ,,Tak jo.. Můžeme asi jet.." Nick už chtěl odjet, ale zastavila ho Judy. ,,Nicku počkej!" ,,Co je?" ,,Prosím.. Potřebuju s tebou mluvit." ,,Ale já s tebou ne.." ,,Prosím!" Nick trochu otráveně řekl řidiči ať jede do nemocnice, že on pak přijede tím menším autem. ,,Tak co je?" ,,Proč jseš na mě takovej?" ,,Fakt ti to mám znova říkat?" ,,Vždyť to dneska vypadalo, že máš o mě strach, že... že mě máš rád.." ,,To.. to bylo podle mě naprosto normální a automatický.."
,,Aha... Já ti každopádně potřebuju říct něco důležitýho." ,,A co? Nemám na to celej den.." ,,Vidíš.. Jeden z důvodů proč se sejít někde jinde.." ,,Proč?" ,,Protože to nechci řešit tady.." ,,Fajn... Kdy a kde?" ,,Dneska? V půl šestý v tom baru? Kde jsme spolu začali.." ,,Jo.. fajn.." Otočil se a odešel. Blížil se večer a Nickovi pomalu končila služba. Převlíkal se a přišla za ním šéfka. ,,Zdravím Nicku." ,,Zdravím." ,,Jak se má Max?" ,,Jo.. asi dobrý." ,,Kdy půjde do práce?" ,,Asi za týden." ,,Asi?" ,,Ježiš já nevím, tak mu zavolej ne?" Odešel.
Nechápala jeho chování, ale neřešila to.. Nick došel k Maxovi. ,,Ahoj Nicku!" Objal ho. ,,Ehm.. čau.." Začal si balit věci, a když měl všechno sbalený, a chtěl odejít, tak se ještě zastavil u dveří, otočil se a spustil. ,,Maxi? Řekni mi jednu věc." ,,No? Jakou?" Oba byly dost nervózní. Po chvíli kdy na sebe jen koukali se Nick zeptal. ,,Jseš... gay?" Max se na něj jen díval. Po chvíli začal mluvit a zároveň šel trochu blíž k Nickovi. ,,No...víš.. Já..." Vydechl. ,,Proč se ptáš?" ,,Tak jo nebo ne?" Max bez váhání přišel k Nickovi a začal ho líbat.
Nick se během tří sekund odtrhl a koukal na něj. ,,Takže jo.." ,,Jo.. Nicku jsem.." ,,P-proč si mi to nikdy neřekl?" ,,Bál jsem se.." ,,A čeho?!" ,,Že to zničí náš vztah! Naše přátelství! A to nechci!" Koukali na sebe a Max si nemohl pomoct.. A začal ho zase líbat. ,,Ale Maxi, já to nemám stejně! Já nejsem gay.." ,,Já vím..." A sklopil smutně hlavu a podrbal se zezadu na hlavě. ,,Hele... Já teď musím jít. Zatím."
Nick odešel domů a celou dobu myslel na Maxe. Byl docela v šoku, i když to tušil.
Přišel domů, vybalil si věci a začal se připravovat do baru s Judy.
Judy se taky připravovala, Jackovi řekla, že jde s kámoškou. Při přípravách slyšela Jacka jak s někým mluví po telefonu. ,,Jo je to ona.. Ta co zabila mého bratra.. Omotám si jí kolem prstu a pak... je to asi jasný ne?" Judy nevěřila vlastním uším. Vzala si nějaké věci a šla ven. ,,Už jdeš?" ,,Jojo.. už jdu. Nebudu tam dlouho, tak na mě můžeš počkat s večeří.." ,,No tak dobře. To se mi líbí. Počkám." Políbil jí a Judy odešla.
Nick chtěl už taky odejít, ale ozval se zvonek. Nick přišel ke dveřím, otevřel a hned jak otevřel, tak se na něj vrhnul Max a začal ho líbat a couval s ním dál do bytu. ,,Ma...maxi počkej!" A odstrčil se od něj. ,,Nicku, promiň.. Já vím, že ty nejsi, ale já si nemůžu pomoct." A znovu se na něj vrhnul. ,,Maxi!" Odstrčil se od něj. ,,Já mám teď někam jít.. něco důležitýho.. Jestli chceš, tak tu na mě počkej, myslím, že si musíme promluvit." ,,Fakt můžu? Tak.. tak fajn.. Počkám tu na tebe Nicku.." ,,Ok..." Zavřel dveře a opřel se o ně. Po chvíli se vydal směr bar.
JAK TO BUDE PROBÍHAT V BARU?
A CO NICK A MAX?
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂