ČÁST 18.

79 3 5
                                    

Judy vyběhla ven, ale Jack jí dohnal a chytil za ruku. Otočil si jí k sobě. ,,Nech mě!!" ,,No tak, uklidni se sakra!!" Trochu s ní zatřásl, aby se uklidnila. ,,Koukej se uklidnit!!!" ,,Nech mě prosím!" Judy se hodně bála, není to tak dávno co zažila podobný zacházení, když se jí snažil někdo znásilnit. ,,Uklidni se, nechci ti ublížit... Myslím, že si můžeme navzájem vyjít vstříc." ,,No to teda nevím! Pusť mě!" ,,Pustím, když se dohodneme.." ,,A na čem zase?!" ,,Nechci, aby ses mě bála... Takže tě pustím, ale něco za to." ,,A co?" ,,Tebe. A pár večerů...."

Nick byl stále u Maxe. ,,Pane jo, to už je tolik! Měl bych jít domů, zítra mám službu." ,,Přece nepůjdeš takhle pozdě sám městem." ,,Nebylo by to poprvý. Nevadí mi to." ,,Čeká na tebe někdo?" ,,No.. ne." ,,Tak vidíš, nemusíš domů.. Byl bych rád, kdybys tu zůstal. Můžeme pokecat jako dřív. Od doby co makáme, jsme neměli moc příležitostí si víc pokecat. A po tom co jsem se vrátil z té dovolené, tak jsme si ještě pořádně nepokecali." ,,Ale pokecali. Nepamatuješ? Hned jak ses vrátil." Při tom jak to říkal, tak se trochu pousmál.

,,Jo to je pravda, ale tam jsme toho moc neprobrali. No tak, nenech se přemlouvat a zůstaň tu. Zítra tě doprovodím." ,,Proč? Do práce přece ještě nejdeš. Až za dva týdny ne?" ,,To jo, ale chci se už domluvit na službách atd.." ,,Aha, tak to jo." Nick chvilku přemýšlel, ale když viděl Maxe jak ho prosí očima, tak bylo rozhodnuto. ,,No tak fajn. Jen si dojdu domu pro tašku.." ,,Dobře." Nick vyšel a namířil to k sobě domů. Jenže co čert nechtěl, při cestě potkal Judy s Jackem. A když si Nicka všiml, tak dal schválně ruku kolem Judy ramen.

,,Necukej se!" Judy nechtěla, aby to Nick viděl, jenže jí bylo jasný, že to Jack dělá schválně. ,,Nazdar lišáku!" Zakřičel schválně. Zastavili se naproti sobě. ,,No.. nazdar." ,,Copak? Špatnej den? Vypadá to, že nejste ve svý kůži." ,,Nech mě jo?" ,,Jo tak my si tykáme?" ,,Hajzlům tykám.." Nick se chtěl rozejít, ale Jack furt otravoval. ,,Kampak máte namířeno?" Nick se zastavil a zůstal zády k nim. ,,Co je ti do toho?!" ,,Klid, jen se ptám. My máme s Judy naplánovaný krásný, romantický večer.." ,,No... a co já s tím?" ,,Musí vás hodně mrzet, že tam nebudete vy že?"

,,Nech toho Jacku." Nick začínal být dost naštvanej. Jack se blbě usmíval a pokračoval. ,,Ale pokud vás mrzí, že u toho nemůžete být, tak mám řešení. Můžu vám poslat třeba.. fotku, nebo třeba video!" To už Nick nevydržel, otočil se a dal mu pořádnou pěstí. ,,Zůstaň ležet a nezvedej se ty hajzle jeden! Fakt mě už sereš!" Nick a Judy si vyměnili pohledy a Nick odcházel. ,,TOHLE BUDE MÍT DOHRU!!" ,,Jojo..." ,,Neměl si ho provokovat!" ,,Musím uznat, že má páru." ,,Zasloužil sis to." ,,Každopádně je to napadení veřejného činitele.." Pousmál se.

,,C-cože? Ty ho chceš žalovat nebo co?!" ,,Samozřejmě. Napadl mě." ,,Já to popřu. Vyprovokoval si ho." ,,No tak to ne! Ty právě naopak budeš svědčit pro mě!" ,,Ty si se zbláznil?!" ,,Ne! Myslím to vážně! A teď jdeme, máme před sebou krásný večer." Chytil ji kolem ramen a odcházeli.
Nick došel naštvanej domů, a praštil do stolu. ,,Hajzle jeden!" Volal mu Max. ,,Ano?!" ,,N-Nicku? Promiň, ty jsi naštvanej?" ,,To ty promiň.. Vysvětlím ti to u tebe." ,,Dobře."
Položil telefon a koukal chvíli do země. Pak se sebral, vzal tašku a odešel k Maxovi.

Přišel k Maxovi, zazvonil na zvonek, Max ho pustil. Max ukázal Nickovi kde budou spát. ,,No.. Doufám, že ti to nevadí. Mám tu jen jednu tuhle velkou postel. Víc jich tu nemám." ,,Myslím, že to přežiju, jako malej jsem jezdil na nějaký tábory a podobně, a tam jsem si taky nemohl vybírat s kým budu ležet." ,,Tak to je fajn, že to bereš takhle." Nick si tam položil tašku, ve který měl rovnou i věci na zítřek do práce. ,,Kolik vůbec je? Jo teprve osm jo?" ,,No, já si říkal, proč si předtím tvrdil, že už je hodně, že bys měl jít."

,,Myslel jsem, že je víc." ,,Aha. No hele, a co se teda stalo, že jseš takovej vytočenej?" ,,Cestou ke mě jsem potkal Judy.. Šla s tím Jackem, a on jí držel kolem ramen.. A ještě měl blbý kecy. Tak jsem mu jednu natáhl." A koukl na tlapu, kterou měl od té rány trochu odřenou. ,,No to musela bejt pěkná rána.." ,,No.. byla, bojím se, abych z toho neměl problémy." ,,Proč problémy?" ,,Je to policajt. A docela hajzl." ,,Jo takhle.. No tak snad ne, a kdyžtak tě podržím." ,,Dík." ,,Nemáš vůbec zač, teď ukaž tu tlapu, ošetřím ti to." ,,To je v pohodě, je to jen odřený."

,,Neodmlouvat!" Zasmál se. ,,Dobře, rozkaz pane!" Nick se zasmál taky. ,,Tak ukaž." Max natáhl svojí tlapu, aby Nick položil tu svoji na jeho. ,,Je to fakt nutný? Je to jen lehce odřený." ,,Jo je, jseš doktor, tak ti snad nemusím říkat, že hrozí, že se ti tam dostanou bakterie atd.." ,,Ok.." Nick tedy položil svojí tlapku na tlapku Maxe. Na chvilku se na sebe podívali, a Max pak začal ošetřovat. Aby mohl líp pracovat, tak Nickovu tlapku pak položil na svojí nohu a oběma tlapkama ošetřoval tu Nickovu.

Nick byl trochu zaražený a v rozpacích. Jako jo, vždycky to byly obrovský kamarádi a občas si někdo myslel, že jsou něco víc, protože si byly hodně blízký, ale nebylo to tak. Nikdy mezi nimi nebylo nic víc. Nick je hetero. Ale poslední dobou si nebyl jistý, jestli je Max taky.. Když Max dokončil ošetřování, tak jednu svojí tlapku položil na tu Nickovu. ,,Tak.. a je to. Ošetřeno." ,,J..jo, díky." A střídavě se koukal na Maxe a na to jak má svojí tlapku na jeho. ,,Jo, promiň.." Nick byl chvíli ticho. Nevěděl jestli to má nějak řešit nebo ne..

CO MYSLÍTE, JAK TO BUDE POKRAČOVAT??

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat