Je další den a Nick si balí věci. Už ho můžou propustit domů. Max byl zrovna na nějaké kontrole, a za Nickem přišel doktor. ,,Tak.. pane kolego, jste už tedy úplně v pořádku, ale slibte mi, že už neuděláte podobnou blbost.." ,,Neudělám. Teď zpětně si sám říkám, jak mě to vůbec mohlo napadnout..? Taková blbost." ,,Bylo toho na vás moc.." Nick se na něj podíval. ,,Jak to myslíte?" ,,Bavil jsem se s Hopkavou a ta mi všechno řekla. Co jste měl za výjezd, a.. co vám provedla. Hrozně toho lituje.."
Nick se koukl do země. ,,Mě to taky mrzí.." ,,No nic.. Přeju vám hodně štěstí! Těším se až mi zas budete předávat nějaké pacienty.." ,,Taky, díky.. Zatím." Doktor odešel a Nick si dobalil těch pár věcí. Ještě si sedl na postel a čekal než přijde Max. ,,Nicku? Ty tu ještě jsi?" ,,No jasný, neodejdu bez rozloučení ne?" ,,Jseš skvělej kámoš Nicku.. Víš to?" ,,Jo.. Vím." Zasmáli se a objali. ,,Tak to tu ten den beze mě přežij." ,,Bude to těžký, ale dám to." ,,J-jak těžký? Jeden den. Sice pak budeš nějakou dobu ještě doma, ale já tě budu navštěvovat, neboj."
,,Tak fajn, to bude super." Ještě jednou se objali, poplácali a Nick odešel. Před nemocnicí na něj čekala Judy. Nick k ní pomalu došel a přitom se rozhlížel kolem. Moc se mu nechtělo navazovat oční kontakt. ,,Ahoj Nicku." ,,No.. Čau.. C-co je? Co tu děláš?" ,,Čekám na tebe přece." ,,Důvod?" ,,Chtěla jsem ti nějak pomoct." ,,Nepotřebuju Judy.." Rozešel se směrem domů. Cestou přemýšlel nad tím jak to teď bude dál. Když přišel domů, tak odhodil tašku na zem a pomalu došel do kuchyně.
Na stolku našel klíče od bytu se vzkazem. ,,Ahoj Nicku.. Mrzí mě jak to všechno dopadlo. Ale je pravda, že v poslední době jsme si už moc nerozuměli. Asi je dobře, že to skončilo teď. Později už bychom se mohli hádat a bylo by to horší. Dej se do pořádku a přeju ti hodně štěstí v životě. Nezapomenu na ty nejlepší chvíle.." Nick to dočetl a položil zpátky na stůl. Šel do koupelny a osprchoval se. Když vylezl, tak si oblíkl jen kraťasy, sušil si hlavu a čistil si zuby. Najednou se ale ozval zvonek. Nick šel otevřít. Byla tam Judy, které se hned poskytl pohled na Nicka.,,Judy, co tady děláš?" ,,Ehm.. ehm.. já to.. no.. Chtěla jsem.. si s tebou promluvit." ,,Hele já.. nemám na to nějak náladu.. Nechci.." ,,Nicku mě hrozně mrzí co se stalo, bylo toho v poslední době nějak moc.. Pro nás oba." ,,To máš pravdu.." A podíval se do země. ,,A já si nemůžu pomoct.. Asi už vím co chci.." ,,A to je?" Judy se k Nickovi přiblížila a začala ho hned líbat, a tlapkou mu jezdila různě po jeho vyrýsované postavě. Judy to moc chtěla a Nick jí hrozně přitahoval. Nebyla si jistá, ale asi ho milovala. Jeho, jeho povahu, tělo....
JAK SE NICK ZACHOVÁ?
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂