ČÁST 21.

75 1 3
                                    

Nick přišel ke stolu, který měli zarezervovaný a čekal. Mezitím se koukal na menu co tam mají k jídlu a pití. Na jednu stranu byl rád, že se domluvili na schůzce, ale na druhou stranu nevěděl jestli je to správný a co od toho čekat.
Seděl tam asi půl hodiny.. ,,Tak kde je sakra... Už tu měla deset minut být..." Začínal být trochu naštvaný a připravoval se, že se na to vykašle a odejde.  Akorát přišla Judy. Nick na ní mávl a ona k němu přišla. ,,Sluší ti to." ,,Dík. Tobě taky." Mohl na ní oči nechat.

Nick jí odsunul židli, aby si mohla sednout. ,,Děkuju." Usmála se na něj. ,,Není zač. Máš štěstí, akorát jsem chtěl odejít." Trochu se pousmál. ,,Promiň." ,,V pohodě. Viděl bych to tak, že si něco dáme, napijeme se a ty mi pak řekneš to co chceš. Dobře?" ,,Dobře." Nick sice Judy neznal až tak moc, ale i když se usmívala, tak poznal, že je to dost nervózní úsměv a že se něčeho bojí. Trochu si začal vyčítat, že jí nevěřil. ,,Vypadá to, že se fakt něco děje.." Řekl si pro sebe. Objednali si jídlo, něco k pití a celkem se i hodně bavili. Jako by se nic nestalo..

Jack byl u Judy doma a volal opět s tím svým kámošem. ,,Jsem si jistej, že je to ona. Když jsem to na ní vybalil, tak byla dost vyplašená." ,,Počkej, tys jí řekl kdo jsi?!" ,,Samozřejmě, že ne! Jen jsem řekl, že o tom vím. Říkala, že prý musela, vydírali jí a podobně.." ,,Kecy.. Určitě to bylo jinak." ,,Jo.. Taky si myslím." ,,No a kde je, že mi můžeš volat?" ,,Šla někam s kamarádkou." ,,S kamarádkou jo? Si neříkal, že nějaký má." A zasmál se. Jenže bylo chvíli ticho. ,,Jacku? Jseš tam?" ,,To je mrcha!" ,,Co je?" ,,Máš pravdu.. A byla moc upravená na to, že šla s kámoškou.."

,,Co?" Jack už nic neřekl a típl telefon. Vzal si ze šuplíku pistoli a vydal se hledat Judy po městě. 
Mezitím Judy s Nickem dojedli. ,,Tak co si mi chtěla říct?" ,,Je to hrozně těžký.." ,,Čím delší dobu to budeš protahovat, tím dřív mě to přestane bavit a odejdu.." ,,Jo.. Promiň. Jde o Jacka.." Nick se zastavil a docela naštvaně se na ní koukal. ,,Tys mě vytáhla ven.... jen kvůli tomu abys se mnou mluvila o tom tvým... nebudu ani říkat co." Začal se zvedat a byl připravenej, že odejde. ,,Nicku, on mě vydírá a vyhrožuje!!!" Nick se zastavil a otočil na se na ní.

,,To myslíš vážně?" Judy jen přikývla. Nick k ní přišel blíž, klekl si před ní a spustil. ,,Teď se mi podívej do očí a řekni mi, že nelžeš.. Že ti skutečně vyhrožuje. A řekneš mi úplně všechno jasný?" Judy přikývla. ,,Nicku, já ti nelžu." Skoro brečela. ,,Nebreč. Půjdeme ke mě jo?" ,,Dobře.." Zaplatili a vydali se směrem k Nickovi domů. ,,Jen ještě zavolám Maxovi a pošlu ho domů." ,,On u tebe byl?" ,,Jo. Potřebovali jsme si o něčem promluvit. Ale to počká." Nick mu zavolal, a dohodli se, že si promluví další den. Max to pochopil a odešel. 

Jenže jak tak Nick a Judy šli po parku, tak si jich všiml Jack. ,,N-Nicku! To je on!" Viděl na ní, že je opravdu hodně vystrašená. ,,Pojď jdeme pryč!" Otočili se, že budou utíkat, ale padl výstřel. Jack vystřelil do vzduchu. Nick i Judy se zastavili. ,,Nicku já se bojím." ,,Ochráním tě, neboj." Přišel až k nim, a přiložil zbraň Nickovi za krk. ,,Nech ho!" ,,Ty drž hubu!! Za všechno můžeš ty! I za smrt mého bratra!" ,,Byla to nešťastná náhoda!" ,,Lžeš!! Pojď se mnou! Jdeme k tobě!" Nicka praštil tak, že ho omráčil a Judy táhl za sebou k ní domů....

JAK TOHLE DOPADNE?!

Zootropolis - Skvělá dvojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat