Nick a Judy se dostali k jejímu bytu. Nick jí chytil, otočil si jí k sobě a přirazil jí ke zdi. Začali se dravě líbat a různě se osahávali. Po chvilce se Judy odtrhla. ,,Počkej, nech mě odemknout, ať neděláme sousedům představení." Nick jí pustil, ona odemkla. Nick jí začal opět líbat a zašli spolu do jejího bytu, a zavřeli za sebou dveře. Při líbání Nick otevřel oči, aby se rozhlédl kolem a věděl jak to tam vypadá. Pořád se líbali a začali si navzájem sundavat oblečení. Judy Nickovi sundala košili, a Nick jí sundal její tričko.
Byli bez triček a Nick si začal trochu hrát s jejíma prsama. Nick jí pak vysadil na stolek a pořád se líbali. Judy mu začala jezdit nohama přes kalhoty po jeho kámošovi. Nick jí pak sundal sukni a klekl si. Začal jí dělat dobře nejdřív prstama a pak i pusou. Judy občas vzdychala. ,,Teda Nicku..." Po chvilce jí Nick chytil, vzal si jí na sebe, ona ho nohama objala kolem pasu. ,,Kde máš postel?" Judy mu ukázala kudy a Nick jí tam odnesl. Došli tam, Nick položil Judy na postel a on si lehnul na ní. Neustále se líbali.
Nick si pak lehnul na záda a Judy si lehla na něj. Při tom jak se líbali, tak mu Judy přejížděla tlapkou přes rozkrok. Když cítila, že už je vzrušenej, tak se pomalu přesouvala dolů. Jak postupně sjížděla dolů, tak mu dávala pusy na krk, hrudník, břicho... Pomalu mu sundala kalhoty a zbývalo jí už jen jedno. Sundat trenky. Sundala je a trochu vyvalila oči. ,,To jsem popravdě nečekala!" A hned mu začala dělat dobře tlapkou a i pusou. ,,C-co si nečekala?" Nick se na ní podíval a ona na něj. ,,Že bude až takovej. Ale je to super!" A zase mu začala dělat dobře.
,,Ahhh... Pokračuj" Judy pokračovala. Nick jí pak chytil za hlavu a trochu si určoval tempo. Na chvíli ho tam dal i celýho. ,,Ale dobrý. Vejde se ti tam." Zasmáli se a Nick jí otočil na záda. ,,Kdyby to bylo moc, tak řekni." ,,Jasný." Líbali se a Nick se nasměroval do ní. Začal pomalu tlačit dovnitř. ,,SS..." Judy jen lehce zasyčela. ,,Dobrý?" ,,Jojo.. Pokračuj." Nick tedy tlačil dál. Byl už asi v polovině a všiml si, že Judy to stále snáší. ,,Překvapuješ mě." Usmál se na ní a bez varování do ní vrazil zbytek. Judy se prohla v zádech a trochu vyvalila oči.
,,Dobrý Judy?" ,,Fantastický! Přidej!" Nick byl dost překvapený, ale rozhodně neměl v plánu na nic čekat. Začal přirážet. Nejdřív pomalu a pak trochu rychleji. Chvilku po tom, si Judy lehla na bok, Nick za ní a opět do ní vnikl. Užívali si to nejvíc jak mohli. Potom co byly chvíli v této poloze, jí Nick chytil, zvedl a opřel jí o zeď tak, že byla čelem ke zdi a zády k němu. Nasměroval se a vnikl do ní. Jelikož to bylo zezadu, tak Judy trochu víc vzdychala což Nicka dost nabudilo a donutilo ho to, aby víc přidal. ,,Jse-Jseš skvělej!" ,,To ty.. ah.. ty taky!"
Nickovi se samozřejmě i dost líbilo to jak byla úzká. Byl to větší kontakt a tak to má přesně rád. Po tom co si to chvíli takhle užívali si lehli zpátky na postel. Tentokrát byl na zádech Nick a Judy si lehla na něj. Koukali si z očí do očí a Nick do ní opět vnikl. Teď přirážel docela rychle a silně, ale Judy se to líbilo. ,,T-to je ono!! Přidej Nicku!" Nick tedy přidal skoro na max. Jejich vzdychání se neslo celým bytem. Nick už cítil, že se blíží vyvrcholení, takže Judy rychle položil pod sebe, vytáhl ho a začal si dělat dobře rukou, než se jí udělal na břicho.
Pak si lehl vedle Judy a chvíli si koukali z očí do očí...
Zůstal bez oblečení stejně jako Judy. Lehl si na záda, a Judy si lehla na něj. ,,Ty jo..." ,,Copak?" ,,No.. V životě by mě tohle nenapadlo. Že se vyspím s lišákem." ,,Ale nelituješ toho ne?" ,,Samozřejmě, že ne. Bylo to... dokonalý. Ani to nedokážu popsat, jak to bylo skvělý!" ,,To mě fakt těší. Mě se to taky moc líbilo." Políbili se a usmáli se na sebe. ,,Půjdu spát, jsem unavená." ,,Dobře, klidně zůstaň ležet na mě. Líbí se mi to." ,,Dobře." Nick po chvíli usnul taky.
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂