Nick okamžitě vyndal spolujezdce a zjišťoval co všechno mu je. Naštěstí byl živej, takže musel jen zastavit krvácení z hlavy. Přivolal si pomoc s lůžkem, a když bylo vše zajištěno, tak ho nandali na lůžko a odjeli s ním do nemocnice. Nick pomohl Maxovi a i tohoto pacienta odvezli. ,,Maxi kam odvedli toho malýho?" ,,Támhle k sanitce." Max ukázal Nickovi kde je, a Nick se za ním rozešel. Cestou potkal Judy. ,,Zdravíčko, jsme se nestihli ani moc pozdravit." ,,No pořád toho času moc není. Máme tu pořád spoustu práce."
,,To je pravda no.. No jenom... nečekal bych, že budete policistka." ,,To samý jsem si říkala já o vás.. Že jsem nečekala, že byste byl záchranář." ,,No nic.. jdeme pokračovat." Nick došel k malýmu. ,,Ahoj. Jak se jmenuješ?" Malej nebyl moc komunikativní. Byl vystrašený a v šoku z celé situace. ,,Neboj se, se mnou můžeš mluvit. Jsem záchranář vidíš? Pomáhám ostatním." ,,K-kde je maminka a tatínek?" ,,No.. neboj se, všechno dobře dopadne.." Malej jen kýval hlavou, a když Nick odcházel tak na něj ještě promluvil.
,,Jmenuju Tomík.." ,,Fajn Tomíku.. já jdu pomáhat ostatním a pak se za tebou stavím jo?" Tomík kývl hlavou a Nick se rozběhl k dalším případům. Naštěstí to už ubývalo, ale pořád bylo práce dost. Nick se koukl na mobil jestli mu náhodou nenapsala Karen, ale nic. Jen si povzdychnul a šel dál pracovat. Setkali se s Maxem. ,,Tak co?" ,,Ještě je toho tady dost. Pojď támhle." Došli k nějaké dodávce a začali pomáhat zvířatům ven. Nick něco zacítil. ,,Sakra.. co to..." Koukl se pod auto a všiml si, že teče benzín. A auto bylo pořád nastartovaný.
Nick věděl, že je to průšvih. ,,Maxi musíme je okamžitě vytáhnout a zdrhnout!" ,,Co se děje?" ,,Vytejká tu benzín!" ,,Do háje.." Pomohli jim ven, a odstrkali je pryč. ,,Kruci vypadla mi vysílačka." Max se tam rozeběhl. ,,Maxi néé!!!" Ale bylo to marný, běžel tam. Sklonil se pro ní a koukl na Nicka. Byl asi jen 5 metrů od auta. ,,Mám jí!" Jen co to dořekl tak dodávka vybuchla a Max odletěl kus vedle. Zády se praštil o jiné auto, které tam stálo. ,,Do hajzlu Maxi!!" Nick k němu okamžitě běžel. ,,Maxi, Maxi!! Hej!" Max ale nereagoval.
,,Potřebuju tady okamžitě pomoc!!! Přineste lůžko!" Za chvíli tam přiběhli kolegové s lůžkem, Maxe naložili, Nick sedl s nimi a jeli do nemocnice. Ještě než odjeli tak se ujistili, že to tam bez nich zvládnou. Naštěstí tam toho bylo už jen trochu, takže řekli, že to zvládnou. Nick s ostatními přijeli do nemocnice a přišel k nim doktor. ,,Tak co to tu máme?" ,,Našeho kolegu, Maxe.... Při výbuchu odletěl kus dál a zády se praštil do jiného auta.. Musíte ho dát dohromady doktore.." ,,Nebojte Wilde, uděláme všechno co budeme moct."
Mezitím u nehody se už situace uklidnila. Všichni byly odvezeni do okolních nemocnic a už se jen sčítali škody, uklízelo atd... Judy byla ráda, že už je po všem. Snažila se najít Nicka, ale nenašla. Šla za jedním jeho kolegou a zeptala se ho kde najde toho lišáka od nich. ,,Ten jel do nemocnice s naším kolegou.. Měl těžký úraz." ,,Aha.. to mě mrzí... Tak ať se z toho dostane." ,,Díky.. snad jo." Judy sedla do auta, a jela do nemocnice. Nevěděla proč, ale musela se s Nickem vidět.
Dojela k nemocnici, a šla dovnitř.
Nick seděl na židli v hlavní chodbě s obličejem ve dlaních. Když ho Judy našla tak hned šla k němu. ,,Ehmm.. promiňte?" Nick se na ní koukl. ,,To jste vy? Co potřebujete?" Viděla, že má Nick v očích slzy....
JAK TO BUDE POKRAČOVAT??
BAVÍ VÁS ZATÍM TENTO PŘÍBĚH??
BUDU MOC RÁD ZA KOMENTÁŘE!! :)
ČTEŠ
Zootropolis - Skvělá dvojka
FanfictionAhoj, vítejte u nového příběhu. Tentokrát opět na postavy: Nick Wilde a Judy Hopps (Hopkavá) Doufám, že se vám bude příběh líbit. A nebojte. Váš co bavil příběh o Boltovi, tak nezoufejte, budu přemýšlet nad dalšími příběhy o Boltovi. 🙂