_________________________________________
2021.03.24 14:50
_________________________________________,,Ahoj."
,,Čo tu robíš?" spýtala som sa.
,,Doma som ťa nenašiel, tak som si myslel že budeš tu."
,,Chýba mi." posmutnela som.
,,Viem.... Určite mu chýbaš tiež."
,,Mhmm.. možno."-Rose
,,Poď naspäť, Krystal nás bude hľadať." postavili sme sa a vydali sme sa smerom k domu. ,,Nepísal si mi náhodou ,že budeš v práci dlhšie?"-Rose ,,Mal som ale nakoniec ma poslali domov."
Doma na nás už čakala Krystal. Ihneď ako sme prišli sa začali s Kaiom objímať a vymieňať si sliny , takže som sa pobrala do izby. Ľahla som si na posteľ a zapla som si pesničky. Pohľad mi zablúdil na moju ruku presnejšie na náramok s vlkom...Zaujímalo by ma či ho ešte stále má. Z môjho rozmýšľania ma vyrušilo zaklopanie na dvere, do vnútra vošla Krystal. ,,Najedz sa ." povedala a podala mi tácku s jedlom ,,Ďakujem." usmiala sa a odišla. Tác som položila na nočný stolík, nemám chuť na jedlo.
Vybrala som si knihu a začala som si čítať ,vonku sa už začalo stmievať a ja som začala pociťovať únavu. Nakoniec som zaspala.
Zobudila som sa na to ,že mi je zima. Poobzerala som sa po izbe ,okno bolo otvorené. Nepamätám sa , že by som otvárala okno. Vstala som , a s polo otvorenými očami som šla pomaly k oknu. Na parapete bola položená biela ruža. Od koho je? pýtala som sa sama seba. Naklonila som sa z okna a poobzerala som sa po okolí, no nikde som nikoho nevidela ,pravdepodobne je od Kaia. Zobrala som vázu , do ktorej som napustila vodu ,položila som ju na komodu a dala do nej ružu. Krásne voňali, biele ruže sú moje obľúbené .
Prezliekla som sa do:
Vlasy som si stiahla do vysokého copu . Obula som sa ,zobrala som si mobil. Spýtala som sa Crystal, či by ma nehodila do mesta. Súhlasila. Šla som do svojej obľúbenej kaviarne , kde som si objednala kappuchino. Keď som dopila rozhodla som sa ísť si kúpiť niečo na seba. Už dlho som nebola nakupovať. Namierila som si to do jedného známeho obchodu. Prezerala som si veci, keď som si všimla jedny krásne šaty. Vyzerali nejak takto:
Dala som si ich pred seba a pozrela som sa do zrkadla. ,,Hodia sa ti k vlasom." počula som za sebou hlas , ktorý by som spoznala kdekoľvek. Ihneď som sa za hlasom otočila, no nikto nikde. Už začínam blúzniť...na dnes toho asi nechám. Položila som tie šaty naspäť a vybrala som sa domov.
time skip.
Zajtra mám narodeniny ,budem mať 19 a moje jediné prianie je aby sa Felix vrátil a aby bolo všetko ako predtým, no to sa nestane. Keď už som sa začala nudiť napísala som do skupiny v ktorej som ja, Chan, Jennie, Jungkook, Lucas a Jimin, či nechcú niečo podniknúť. Nakoniec sme sa dohodli ,že pôjdeme do klubu. O 19:35 po mňa má prísť Chan. Keďže dovtedy mám ešte čas tak som si začala čítať knihu, ani neviem ako a bolo 19:00. Začala som sa pripravovať obliekla som si:
Spravila som si jemný makeup a dala si do kabelky mobil a peňaženku. Chan tu bol skôr ,takže sme hneď vyrazili. na stanovenom mieste nás už čakali ostatný.
,,Dáš si?" opýtal sa ma Chan s drinkom v ruke ,,Radšej nie." snažil sa ma ešte chvíľu presvedčiť no nakoniec to vzdal. Vstala som a vybrala som sa na wc, no tam som nedošla, nejaký chlap ma začal ťahať za sebou ,,Pusti ma!!" začala som kričať a snažila som sa ruky vytrhnúť z jeho zovretia ,vytiahol ma až von a ťahal ma ďalej až do nejakej tmavej uličky, začala som plakať, prečo mi nikto nepomôže? Začal ma obchytkávať, využila som to že nedaval až taký pozor a kopla som ho medzi nohy, rozutekala som sa preč no dobehol ma a drgol o stenu, zdvíhal ruku, chcel ma udrieť zatvorila som oči a čakala som na facku no nič neprichádzalo, otvorila som oči. Muž zo strachom v očiach hľadel niekde na bok ,napokon začal ustupovať. Pozrela som sa smerom ,ktorým sa pozeral....nemohla som uveriť vlastným očiam...
_________________________________________
tak a po dlhej dobe je tu nová časť...dúfam, že si ju užijete ďalšiu časť sa budem snažiť vydať čo najskôr
_________________________________________
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...