Felix.pov.
Všetci sme sa pripravili, Irene a Jimin ostali na chate, mi ostatný sme šli hľadať Rose.
Trvalo nám približne tri hodiny sa dostať na miesto, kde sa nachádzali domi, našej bývalej smečky.
Zistili sme, že novou alfou je Taeyong, náš bratranec. Našťastie sme s ním mali dobrý vzťah. Takže nás nečakalo zviazanie a hodenie do jamy. No pre naše nešťastie sme zistili že Krystal opustila smečku pred týždňom.
Rozdelili sme sa a pýtali sme sa ostatných, či nevedia, kde by mohla Krystal byť. Strácal som nádej ale potom som si spomenul na to, že Krystal má sestru Joy. Ona by mohla vedieť, kde Krystal odišla.
Zhlboka som sa nadýchol a zaklopal na dvere, kde by mala Joy žiť. Dvere sa začali otvárať a vykukla na mňa blond hlava.,, Félix?! '' pozerala na mňa ako na zjavenie.,, Ahoj Joy. '' neisto sa usmejem.
Pozvala ma do vnútra a ja som sa posadil na gauč a ona oproti mne, na stoličku.,, Ták... Čo potrebuješ vedieť?'' - Joy,, Nevieš, kde by sa mohla nachádzať Krystal? '' pri tom ako som vyslovoval meno jej sestry sa trochu zamračila,, Neviem to naisto ale myslím si, že sa vrátila naspäť do nášho starého domu. '' vedel som, kde to bolo. Rýchlo som sa jej poďakoval a utekal som nájsť ostatných.
Stály sme pred zchátralím domom, potichu sme vošli do vnútra, Bangchan a Jennie ostaly vonku ak by náhodou niečo. Porozhliadol som sa dookola no nikde ani živej duši. Rozdelili sme sa, Mingi a Yeo šli prehladať horné poschodie, Hyunjin a Chan prízemie a ja a Jungkook sme šli do suterénu.
Všade bolo ticho, z každej strany boli dvere. Otvoril som prvé dvere, ktoré som uvidel no nemal som. Naskytol sa mi pohľad na mŕtvolu nejakého muža, rýchlo som ich zatvoril a pokračoval v hľadaní.
Jungkook šiel druhým smerom, pretože sa chodba rozdvojovala.
Prešiel som každé dvere no po Rose ani stopy. Tak som šiel nájsť Jungkooka no ten akoby sa pod zem prepadol, otvoril som posledne dvere no to som nemal, pretože skôr než som sa stihol spamätať som stratil vedomie.
Ahooj som tu zas. Dlho som nevydala novú časť tak sa ospravedlňujem.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...