Zistili sme že neďaleko od nás sa nachádza jaskyňa,tak sme sa všetci zhodli na tom že tam pôjdeme. Nebola to jedná z jaskýň, ktorá bola spoplatnená, proste ju niekto našiel, pomenoval a nechal tak. Môže tam ísť hocikto ale na vlastnú bezpečnosť. Irene tu zostáva, pretože princeznička nie je stavaná na dlhé túry, a iné trasy ako ku kaderníkovy a naspäť, ostáva tu s ňou aj Lucas aby dával pozor na veci, takže sme šli iba ja, Chan, Bangchan, Felix, Jungkook a Jennie.
Do jaskyne viedli tri cesty, ktoré sa v strede spájali takže sme každý mali ísť v pároch, Bangchan a Jungkook, Jennie a Chan a ja a Felix. Takto nás rozdelila Jennie.
,,Ideme? "pozrel na mňa Felix,len som prikývla. Pre prípad som zo sebou mala dve baterky, nechcem aby sa mi baterka vybila a ja som nič nevidela ako minule.
Aj cez to, že sme mali obidvaja baterky som sa bála. Naraz sa mi rozsvietil diamant na náramku a Felixovi tak isto. Pozerala som na svoju a Felixovu ruku s otvorenímy ústami.,, Čo to..... "nedopovedala som. Proste len tak z ničoho nič svietiť prestali.,,Ty si mi dal ten náramok?" aj cez to že som sa chcela opýtať niečo úplne iné som sa ho opýtala toto.,, Áno, ale toto si sa nechcela opýtať ,že?"mal pravdu.,, Prečo t-to začalo s-svietiť?" trochu som koktala.,, Bude ti stačiť ak ti poviem ze, že to čoskoro zistíš? "prikývla som.
Táto jaskyňa nie je zrovna najlepšia asi by som si rozbila hlavu na kameňoch, pretože som sa pošmykla ale našťastie tu bol Felix a včas ma chytil.
Nehovorili, že po takých pätnástich minútach, by sme mali dôjsť do stredu jaskyne a stretnúť sa s ostatnými?Prečo potom vidím denné svetlo? Myslím že Felix si hovoril to isté súdiac podľa jeho prekvapeného výrazu. Vybrala som si mobil a chcela som zavolať ostatným ale nemala som signál a ako vidím ani Felix. Že by sme vošli do iného vchodu? Nie, to nemohla byť pravda, predsa len jaskyňa mala iba tri vchody.
Nakoniec sme sa rozhodli pokračovať.
To sme robiť nemali.
Tak som tu s novou časťou. Dúfam že sa páči. ☆♡.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...