Zobudila som sa. Felix už tu nebol. Pozrela som sa na hodiny. Bolo už pod jednej. To som ako dlho spala? Hovorila som samej sebe. Prišla mi sprava od Kai(a)
KAI:ZAJTRA PRÍDE TVOJ BRATRANEC A JEDEN JEHO NAJLEPŠÍ KAMARÁT, NECHCEM ABY SI BOLA DOMA SAMA AJ KEĎ VIEM ŽE SI NA TO UŽ ZVYKNUTÁ, OSTANE U NÁS DO ODVOLANIA, TETA MI POVEDALA ŽE SI POTREBUJE VYVETRAŤ HLAVU.
ROSE:OKJ
Dnes ide Jennie domov. Ešte stále spala. Ta by vedela prespať aj celý deň.
Zajtra o štvrtej by mal prísť môj bratranec a jeho kamarát.
Rozhodla som se, že poupratujem dom a hlavne hostovske, spolu máme dve hostovske a okrem toho je tu ešte moja a Kai(ova) izba.
Naposledy som videla bratranca, keď som mala asi tak desať rokov.
Po dokončení som volala s Jennie, Chanom, Jungkookom a Lucasom cez skupinu.
Bola som hladná a keďže som už všetko z chladničky vijedla, tak musím ísť nakúpiť a hlavne aj preto aby mal môj bratranec čo jesť.
Zobrala som si peniaze, čo mi tu Kai nechal a pozrela som si, ktorý autobus mi ide k nákupnému centru.
Ide mi o 20 minút, takže som rýchlo zbehla do svojej izby po peňaženku a mobil a šla som na zastávku neďaleko môjho domu.
Nakúpila som potrebné a niečo navyše. Nedotiahnutá som na krabičku müsli, tak som sa snažila vyskakovať normálne, bola som veľmi nízka. Len som cítila ako zrazu niekto za mnou naťahuje ruku k regálu. Rýchlo som sa otočila.,, Ahoj, čotu robíš? "opýtala som sa.,, čo by som asi robil v obchode." zasmeje sa a podá mi to müsli za ktorým som sa naťahovala.,, Ďakujem. ",, Nestojí za reč, musím ísť ostatný na mňa čakajú vonku, ahoj." objime ma a odchádza preč.
Spolu s taškami som sa doteperila až k sebe domov. Všetko som vložila do chladničky a konečne som si sadla na gauč a spokojne som si vydýchla. Vybrala som si z poličky svoju obľúbenú knihu a znovu som ju začala čítať od začiatku. Je to pekný príbeh a jeho názov je One day change everything.
Dostala som ju už dávno od jednej svojej kamarátky ale už sa nebavíme,
pretože sa odsťahovala. Približne o takú hodinu som mala celú knihu prečítanú. Spravila som si večeru a šla som do svojej izby, kde som sa osprchovala, obliekla do pyžama a išla spať.Ráno som sa zobudila na budík ktorý som si nastavila predtým než som išla spať aby som vstala trochu skôr.
Ani som sa nenazdala a bola polhodina pred štvrtou. Kai im povedal adresu takže ich nemusím čakať len proste počkám na zvonenie zvončeka.
Tak a je to tu. Po približne ôsmich rokoch konečne uvidím svojho bratranca už ani neviem ako vyzerá.
,, Rose? "spoznám v ňom tie jeho oči, odvtedy sa zmenil ale oči ma stále rovnaké,, Yeoo!"vtiahol si ma do objatia. Pozvala som ich dnu.,, Rose, toto je Mingi, Mingi toto je Rose." usmiali sme sa na seba a namiesto podania rúk sme sa objali.
,,Čo tak ísť do klubu? " navrhol Yeosang. Nechcelo sa mi veľmi ísť ale nakoniec ma presvedčili. Tak sme sa boli prezliecť. Obliekla som sa trochu inak ako zvyčajne pretože krátke oblečenie môj štýl, mala som obtiahnuté šaty, ktoré shiahali len po stehná.
Odviezli sme sa autobusom až do mesta, pretože okolo môjho domu sú aj stromy, žiadny klub.
Chlapci ako inak si išli ihneď objednať alkohol. Ja som nechcela, pretože sa mi alkohol hnusí. Po pár pohárikoch už mali náladu dostatočne veľkú a tak išli tancovať na parket.
Pýtali sa aj mňa či nechcem ísť ale odbila som ich, pretože už teraz vyzerali tak akoby na niekoho mali spadnúť.
,, Poď prosím len na jednu pesničku. "prosil Mingi. Nakoniec som súhlasila. Nechala som sa unášať hudbou a nevšimla som si že Mingi odišiel a namiesto neho tu bol niekto iný a dával ruky tam kde by nemal. Snažila som sa od neho odísť ale keď som vykročila preč chytil ma za ruku a pritlačil sa na mňa.,, Pustite ma. " zasyčim. Načo sa ku mne ešte viac pritisne. Snažím sa od neho odtrhnúť. Ale je silnejší takže moja snaha je márna.,, Môžem?" povie niekto za mnou a buchne päsťou tomu chlapovi do tváre.
Otočila som sa na toho chlapca čo mi pomohlo ale nepoznala som ho.,, som Jimin. 'povie,, Rose." slušne sa predstavím.,,Nerad si drink? " prikývnem nepýtajte sama prečo som povedala áno lebo ani ja sama neviem prečo. Ale viem že toho budem ľutovať. Najprv som si dala jedno potom druhé potom tretie potom štvrté a šlo to so mnou postupne dole vodou. Točila sa mi hlava. Popozerala som sa po klube v snahe nájsť Mingiho alebo Yea. Nakoniec som ich našla. A nejakým spôsobom som sa dotackala k nim.,,Ahoj. "pozdravym sa Lucasovy.Prezrie si ma od spodu na hor.,, Myslel som že neznášaš alkohol." povie,, To je pravda. "nerozmýšľam a sadnem mu na kolená. Asi s tým problém nemal keďže obmotal ruky okolo môjho pásu. Keďže ako jediný nič nepil tak nás zaviezol domov.
Doma som sa doslovne hodila do postele.,, Si v poho?" povedal niekto a ja som si už len všimla postavu postávajúcu vedľa mojej posteli.,, Felix?" zatvorila som oči a nič žiadna odozva znovu som otvorila oči ale nikto tam nebol je možné že som mala halucinácie alebo vidiny? z toho že som toľko pila alebo tu bol skutočne.
Ráno som sa zobudila zo strašnou bolesťou hlavy. Zišla som do kuchyne stále tam Yeo, ktorý mi hneď ako som vošla dal do rúk lieky a vodu.,, Ďakujem. " len prikývol ale nič nehovoril všetci sme boli ako chodiace mŕtvoly. Dnes sa nám nechcelo nikam ísť, takže sme celý deň len ležali, pozerali filmi, hrali spoločenské hry a rozprávali sme sa. Aj cez to, že sme skoro nič nerobili deň prebehol dosť rýchlo. Ani som sa nenazdala a už som ležala v posteli pripravená na spánok. Prišla mi esemeska od Chana.
CHAN: AHOJ MÁŠ NA ZAJTRA NIEČO V PLÁNE?
ROSE: NEVIEM, PREČO?
CHAN: CHCEL SOM ABY SME ŠLI VŠETCI NA CHATU, NA TÝŽDEŇ, ŠLA BY SI?
ROSE: MÁM TU BRATRANCA A JEHO KAMARÁTA, MÔŽU ÍSŤ AJ ONI?
CHAN: JASNÉ ČÍM NÁS BUDE VIAC TÝM BUDE VÄČŠIA SRANDA.
ROSE: PRESNE KOĽKÝ IDEME? ZMESTIME SA TAM VÔBEC?
CHAN :JASNÉ, ŽE INAK BY SOM NEVOLAL KAŽDÉHO. TAKŽE IDEME:JA, JENNIE, JUNGKOOK, IRENE, FELIX, BANGCHAN A EŠTE ICH BRAT ČI ČO A TY A TVOJ BRATRANEC A JEHO KAMARÁT TAKŽE DO KOPY DESIATY.
ROSE:PANE BOŽE, DOBRE TAK TI EŠTE NAPÍŠEM ČI SÚHLASIA, DOBRÚ.
CHAN :DOBRÚ.
Ráno som sa ich opýtala a oni súhlasili takže som s radosťou napísala Chanovy že ideme tak sme sa dohodli že za dve hodinky prídu a pôjdeme autom až tam. Ostatný tam už budú.
Taak 1111 slov dúfam že sa vám dlhšie časti páčia viac 😊🐺💜
Park Jimin
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...